kzal em wel gaan kijken maar volgensmij wordt ie minder leuk dan jersey shore. geordie shore klinkt beetje gay...quote:Op zondag 15 mei 2011 01:20 schreef honderdtien het volgende:
The Geordie Shore, het engelse vervolg op Jersey Shore. 24 mei op MVT UK.
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:20 schreef honderdtien het volgende:
Die tieten van Hollyquote:Op zondag 15 mei 2011 01:20 schreef honderdtien het volgende:
Overigens ben ik bang dat ik hier wel ondertiteling bij nodig zal hebbenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:20 schreef honderdtien het volgende:
Die jongetjesquote:Op zondag 15 mei 2011 01:20 schreef honderdtien het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Italia,
Dit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:06 schreef CoJackso het volgende:
Het lijkt mij een drama voor de regisseur om dit op een "natuurlijke" wijze in beeld te brengen. Een beetje jammer, maar het is niet anders. De meeste scènes zullen waarschijnlijk plaatsvinden in het huis.
Misschien is het leuk als dit seizoen een echte reality show is, in plaats van ingestudeerd. Op dit moment is er toch niemand die er meer in gelooft.
fyi... Een geordie is iemand die uit Newcastle komtquote:Op zondag 15 mei 2011 01:35 schreef Quibo het volgende:
[..]
kzal em wel gaan kijken maar volgensmij wordt ie minder leuk dan jersey shore. geordie shore klinkt beetje gay...De chicks zien er wel nice uit =O... maar een paar jongens zien er niet zo baas uit als bij JS o.o
Het is meer hoe iedereen ze aanstaart.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef Sofia90 het volgende:
Zoooo je kunt wel aan die foto's zien dat die gasten zich heel wat voelen, hoe ze daar lopen door Italië
Alleen Pauly mag voor mij pizza's bakken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ze gaan verrassend genoeg in een pizzeria werken!
Snooki die na het uitgaan uit haar bed rolt, nog eventjes uitgebreid aan haar kut en kont krabt om vervolgens ongedoucht naar het werk te hobbelenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:49 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Alleen Pauly mag voor mij pizza's bakken.Moet er niet aan denken om Snooki of Deena aan het deeg voor mijn pizza te zien zitten.
Fresh till death toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Snooki die na het uitgaan uit haar bed rolt, nog eventjes uitgebreid aan haar kut en kont krabt om vervolgens ongedoucht naar het werk te hobbelen.
We gaan er waarschijnlijk al 100 voorstukjes van zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:50 schreef Jabberwocky het volgende:
Mooi, kijk nu al uit naar de aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |