quote:
Snelle reactie die zijn pols heet gespaard iddquote:
geen nood, nu ff die caps uit twee cossen geleden wegknippen uit je op. Ik heb een mooie vervanging ervoor:quote:
erg he? wat een arrogantiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:08 schreef Roguee het volgende:
Wat een ontevreden smoelwerk heeft Jo weer.
Nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:08 schreef Roguee het volgende:
Zeker nog niet gejankt vandaag.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:08 schreef Roguee het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:08 schreef Roguee het volgende:
Tadaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen nood, nu ff die caps uit twee cossen geleden wegknippen uit je op. Ik heb een mooie vervanging ervoor:
"Vorige COS was vast ook boeiend, moet je maar eens teruglezen als je daar zin in hebt! "
Die zijn slim en nemen nog de tijd om nog te oefenen in deze kledij. Gerard moet wachten tot Jo klaar is. duurt nog wel even.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:08 schreef Roguee het volgende:
Er komt een winnaar die ene verrassing en 1000 euro krijgtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:09 schreef Capt1caveman het volgende:
Is dit trouwens een missie, of gewoon een themafeestje?
altijd gezellig de 1e van de maandquote:
Wil ze niet, jurk heeft een open rug en dan zie je de vlekken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
Jo maak een knot, staat veel sierlijker!
Vrij dansen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
altijd gezellig de 1e van de maand
De hele dag door.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef sjaakspark het volgende:
philip is echt verliefd hij blijft maar Joanna in de gaten houden.
Kudo's! Deze OP is dan meer dan genoeg voor intelligente SST streamers.. Dat ze bij die vage rls uit 2008 een knoop in de zakdoek nodig hadden paste eigenlijk wel bij dat programmaquote:
"Armoedig! Kijk dan! Ja hallo ik heb nog een voetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:11 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna: snap je nou waarom ik van nieuwe dingen hou!
Wat een jaloezie hier zeg.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:11 schreef Toverheks het volgende:
sla dat wijf eens voor der bek gerard misselijk wijf is het toch![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:12 schreef Stability het volgende:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/18/1300447585-360.jpg
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:12 schreef Stability het volgende:
Dan houden ze het script idd aan en klopt het bericht van donderdag nog steeds.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef sjaakspark het volgende:
philip is echt verliefd hij blijft maar Joanna in de gaten houden.
Jij ook al? 'We all wanna be like Joanna Sir"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:12 schreef Roguee het volgende:
[..]
Uhu, heb me gelijk aangemeld bij haar moeders kliniek
Uiteraard.. lekker beschonken bouncen tussen de koorballen, zolang de de DJ maar omkoght met bierquote:
Nee aan Gerard joh!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:11 schreef mootie het volgende:
Ik zie hem al aankomen, als het dansen van Jo en Gerard niet goedgaat ligt het aan de schoenen.
Jalouzie jij bent niet goed hahaha is toch een misselijk verwend wijf echt erger me kapot aan zulke verwende krengen........quote:
ja een mooie fake!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:12 schreef Stability het volgende:
Ja zal wel druk worden he? Die meid is echt een wandelend reclamebordquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij ook al? 'We all wanna be like Joanna Sir"
Vraag ik me af waar hij zijn "LIttle Tank" geparkeerd heeft.....quote:
heb je ook van die okselkruipende jurkjes?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
Party like @SST_Aafke at Fokmeet in echten! Partyhard #sstnl
Zullen we webcam ophangen, ik dans wel als Aafke
Niet happen joh. Laat gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jalouzie jij bent niet goed hahaha is toch een misselijk verwend wijf echt erger me kapot aan zulke verwende krengen........
En 'sla haar voor haar bek' getuigt wel van een goede attitude?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met jaloezie te maken maar meer met de attiitude van Jo.
En haar houding komt weer voort uit onzekerheid, vandaar ook al die lichamelijke verbouwingenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met jaloezie te maken maar meer met de attiitude van Jo.
ik vind Jo steeds leuker worden, ben ik dan ook jaloers?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En 'sla haar voor haar bek' getuigt wel van een goede attitude?
Ik moest er wel om lachen hoor, daar niet van.
En nee, dat kun je niet kopenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
kijk Jo, dit is stijl en klasse....
Hij zit eraan vast dus hij gaat meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:15 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat Geer haar keihard op haar muil laat gaan met die armoedige schoenen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:15 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat Geer haar keihard op haar muil laat gaan met die armoedige schoenen.
De makers stem....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef itsme het volgende:
Ik vraag me af wie bepaalt wie er straks gaan winnen.
We kunnen smssen. En degene die 109% van de stemmen krijgt, die wint!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef itsme het volgende:
Ik ga er vanuit dat Servio het enige jurylid zal zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef itsme het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef Roguee het volgende:
[..]
We kunnen smssen. En degene die 109% van de stemmen krijgt, die wint!
nou dan zal het wel heel eerlijk gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Servio het enige jurylid zal zijn.
Jo leuker.............................hmmmmmmm vast niet, als de boei er af is valt ze weer terug in de bekende modus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind Jo steeds leuker worden, ben ik dan ook jaloers?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef Roguee het volgende:
[..]
We kunnen smssen. En degene die 109% van de stemmen krijgt, die wint!
Via een poll op hun sitequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef itsme het volgende:
hahahahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef mootie het volgende:
Sharon: Mag ik je rode lippenstift even lenen, schat?
Gerard: Zeker!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef mootie het volgende:
JALOERS!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef Day het volgende:
Wat een vreselijk, verwend zeikwijf is die joanna!
die mag straks heel stil met zn benen over elkaar op de bank zitten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:17 schreef Ireth het volgende:
Lau en Karim gaan winnen! Al is het maar alleen op houding en stijl! (wat wordt nu de rol van Servio?)
de stervende zwaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:17 schreef Ireth het volgende:
Lau en Karim gaan winnen! Al is het maar alleen op houding en stijl! (wat wordt nu de rol van Servio?)
Versabommiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
JALOERS!!!!
Jonguh wat kunnen vrouwen toch bekrompen zijn als het om andere vrouwen gaat!![]()
![]()
We kunnen niet allemaal mien doorsnee zijn zeg! Ga jullie allemaal schamen!
Ik kan er niks aan doen maar Geer is echt de enige die ik leuk vind in dat hok.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef mootie het volgende:
Ik ook, Geer doet haar goed :-)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind Jo steeds leuker worden, ben ik dan ook jaloers?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar Geer is echt de enige die ik leuk vind in dat hok.
Oe, dan moeten de dames als ie eenmaal ligt even vakkundig hun hakjes in zijn ledematen spiesen!quote:
me tooquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan winnen Sharon en flipquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Servio het enige jurylid zal zijn.
Ja, die moet zich een korter kapsel laten aanmeten waar haar haar in het gezicht valt.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:
Lijkt me lastig worden....... Als Stervio beoordeeld hoor ik die stam van Jojanka weer.... "Ikke, ikke!"quote:
OT: Wel al aanwezig in de SCquote:
gr aafke draculaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef Stability het volgende:
oh oh oh maik !!! brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik wel! Gouden duo!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:21 schreef itsme het volgende:
Ik wil niet dat Laura en karim weer winnen eerlijk gezegd.
Die vloer kan Servio zo wel even aanvegenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:21 schreef ieniemieniee het volgende:
prachtige kleding, maar wat jammer van die rommelzolder waar ze moeten dansen
Die lijken mij wel het beste op elkaar ingespeeld, waardoor de presentatie ook beter zal zijn....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:21 schreef itsme het volgende:
Ik wil niet dat Laura en karim weer winnen eerlijk gezegd.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Servio is van de visagie
Ik heb ook een enorm zwak voor Karim.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook! Vin ze leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ook zo'n griezel jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
Servio is net Mari vd Ven, met getuite lipjes en poederdoosje achter de dansers aan rennen.
Dat extra oefenen heeft echt zin inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:21 schreef Day het volgende:
Het gaat nu wel veel beter bij maik en aafke.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
JALOERS!!!!
Jonguh wat kunnen vrouwen toch bekrompen zijn als het om andere vrouwen gaat!![]()
![]()
We kunnen niet allemaal mien doorsnee zijn zeg! Ga jullie allemaal schamen!
Solly!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef itsme het volgende:
Mooite. 5 minuten zei je?Had al 2 hoofdstukken uit kunnen lezen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef Tamaartje het volgende:
Ik mis Guido...die had het allemaal wat luchtiger gemaakt
Wie had dat ooit gedacht, ik ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef Tamaartje het volgende:
KAK!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef Tamaartje het volgende:
Ik mis hem ook wel een klein beetje.. hij kon inderdaad overal goed de humor inbrengen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef Tamaartje het volgende:
Karim is leuk maar niet voor dit programma. Hij lult te veel en wil met iedereen (minus Servio ) vriendjes zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook een enorm zwak voor Karim.
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
van de dames danst monique toch wel het beste dus denk mo-Alex
Door gewoon in bed te blijven liggen jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef Tamaartje het volgende:
met een opdracht niet hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:25 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Door gewoon in bed te blijven liggen ja
Hij was sleutelbewaarder geweest... dus iddquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:25 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Door gewoon in bed te blijven liggen ja
Hahaha echt hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:25 schreef beequeen het volgende:
Laura en Karim zijn echt twee houten klazen.
Servio's geheimquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef ieniemieniee het volgende:
ok ik begreep servio toen hij meende de pasjes te moeten oefenen om anderen te helpen, maar om nu nog steeds met zn onzichtbare buddy te dansen..
Ik vind hem enig voor dit programma, maar gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Karim is leuk maar niet voor dit programma. Hij lult te veel en wil met iedereen (minus Servio ) vreindjes zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |