Welcomequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
Waaaaaawwwww...Echt super gaaf !! *Must trie
*
Super bedankt voor de tut Lin
Yay!!! Goede faal!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:33 schreef Mirjam het volgende:
ik heb zojuist gefaald on evilbay
[ afbeelding ]
Inclusief verzenden?quote:
Ja, mooi he??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Inclusief verzenden?![]()
Mooie look Lin! Vooral die groene oogschaduw van Bourjois is pre-tay![]()
Ik heb een nieuwe coupeZo ff foto's uploaden.. ik combineer mijn bruine oogschaduw vaak met paars, dat kunnen jullie dan ook even zien
Waaaaar?quote:
Senks Puckzie!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:05 schreef Puckzzz het volgende:
Wat ben je mooi Princess
Great tut Lin!!
shit, goeie vraagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waaaaar?
Nevermind het scheve gezicht dat ik trek maar mn verjaardagsvisite staat zo voor de deur dus om het nou opnieuw te doen red ik nieten de pony heeft dezelfde kleur als de rest van mn haar, of de rest van mn haar dezelfde kleur als mn pony
![]()
[ afbeelding ]
Meneer Beerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef Lindytje het volgende:
Oh, puckz, zal ik van de week een keer meneer Beer komen aaien?
(als je daar zin in hebt he...)
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef Mirjam het volgende:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370475154187
I waz askedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Please. Do not post these seductions
You posted ! You are to blamequote:
Tuurlijk moppie! Je bent altijd welkom. Maar ik werk wel overdag he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef Lindytje het volgende:
Oh, puckz, zal ik van de week een keer meneer Beer komen aaien?
(als je daar zin in hebt he...)
Ja, I knowz, maar dan kom ik een keer 's avonds!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tuurlijk moppie! Je bent altijd welkom. Maar ik werk wel overdag he?
Woensdag is prima! En Lief mag ook mee hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, I knowz, maar dan kom ik een keer 's avonds!
Woensdag, is dat wat? Misschien wilook wel mee, als je dat oké vindt?
ik wil dolgraag stofzuigen nu inderdaad, maar doe dat uit goed fatsoen dus nietquote:Op zondag 20 maart 2011 00:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik sta 's nachts nog wel eens met de hand af te wassen, da's nog erger.
Sowieso heb ik dat wel eens, schoonmaakwoede 's nachts. Gaat lekker snel, maar ik durf dan de stofzuiger niet te pakken ivm de buren... En dan baal ik nog ook
quote:Op zondag 20 maart 2011 05:56 schreef Diconnected het volgende:
Hoiiiiiiiiii
Zo wij hebben ff 10 achtbanen ofzo gehad vandaag
Sjaan der koffert zit vol met 10 zakken M&M's
Zijn de holo's goed aangekomen?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:11 schreef milka82 het volgende:
Mogge... wat een heerlijk weer!eens even bedenken wat we vandaag gaan uitvreten,nu nog lekker in pyjama rondhangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |