Daar gaat ie weer, een foto-tut! Vandaag een groene smokey eye

Ongeveer de benodigdheden :
![sg1.jpg]()
We beginnen met een gezicht met foundation
![sg2.jpg]()
Daarna breng je met een (liefst groen, maar zwart kan ook) oogpotlood een lijn aan waar je allemaal je oogpotlood wil hebben en dat kleur je helemaal in, en je zet een flinke lijn onder je oog. Op de foto hieronder is mijn bewegend ooglid nog niet helemaal ingekleurd. Zorg dat je het oogpotlood helemaal tot je crease aanbrengt. Belangrijk bij een smokey eye: hij loopt helemaal rond, dus ook langs je binnenste en buitenste ooghoeken!!
![sg3.jpg]()
Daarna vervaag je het oogpotlood, zodat je geen harde lijnen meer ziet:
![sg4.jpg]()
Vervolgens breng je over het vervaagde oogpotlood groene oogschaduw aan, overal waar het oogpotlood zit, dus ook aan de onderkant en in de ooghoeken.
![sg5.jpg]()
Vervaag het groene, zodat je geen harde lijnen meer ziet
![sg7.jpg]()
Dan breng je op je bewegend ooglid in het midden een lichtere kleur groen aan, om wat kleurverschil te krijgen en zodat het midden wat meer popt.
![sg8.jpg]()
Vervolgens pak je een zwarte eyeliner en breng je een dun lijntje aan langs je bovenste wimperrand:
![sg9.jpg]()
Als laatste breng je een zwart lijntje aan op je waterlijn onder en boven met een zwart oogpotlood en doe je 2 of 3 laagjes mascara op:
![sg10.jpg]()
And youre done!!
![sg11.jpg]()
![sg12.jpg]()
En dan haal je het er allemaal weer af Wat een verschil!!
![sg13.jpg]()
Oh, enne vergeef me de hairdo, ik heb gedoucht, mijn haar op laten drogen en verder niks er aan gedaan