ja...de klapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week !quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Kan die relnicht nu ook nog wat winnen vanavond ?
Ah ze gaan hem achter het behang plakkenquote:
straks mag iedereen los, en mag hij een week lang vast aan de douch stangquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Karim lelijk?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:18 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Laura mooi is. Daarom trekt ze gauw naar mooie mensen toe die inhoudsloos zijn. Nu ze met een 'lelijk' iemand 'moet' en is vastgeketend, leert ze het echte leven kennen dat het om de inhoud gaat en niet om de buitenkant.
eerst volgooien en dan de uitvoering? kan leuk wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:18 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nee dat zal zo wel komen na het oefenen
Jaaaaaaaah!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef Gamey het volgende:
[..]
straks mag iedereen los, en mag hij een week lang vast aan de douch stang
4x per dag mag hij dan even 5 minuutjes los
Ja, die pop met die piemel en die open mondquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht net precies hetzelfdequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
eerst volgooien en dan de uitvoering? kan leuk worden
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef Toverheks het volgende:
Jou Lijstje van je Favoriete bewoners!!!!!
voor je lijstje
ik vind karim niet lelijk hoor, mooie kopquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Karim lelijk?
Verder ook een rare redenatie.
Ow ik dacht dat ze hem gingen waterboarden....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef Gamey het volgende:
[..]
Dit meen je?quote:[b] Op zaterdag 19 maart 2011 21:18 schreef meneertje1972 het volgende:
Dat komt omdat Laura mooi is. Daarom trekt ze gauw naar mooie mensen toe die inhoudsloos zijn. Nu ze met een 'lelijk' iemand 'moet' en is vastgeketend, leert ze het echte leven kennen dat het om de inhoud gaat en niet om de buitenkant.
helemaal mee eensch ! karim is leuk van binnen en van buiten, ik moet altijdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind karim niet lelijk hoor, mooie kopmooie lach, goed gebit, lief
Ik zeg kansloos.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef mootie het volgende:
Mo is wel een perfectionistje hoor........ als ze het er bij Alex inkrijgt winnen ze wel, gok ik.
Je bent nogal kort door de bocht...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura is vrolijker dan ooit, dat klopt. Maar waarom? De uitleg....
Laura is mooi. Dat trekt mooie mannen inhoudsloze mannen aan.
Nu ze ziet ze in dat ze het met een niet mooi iemand (Karim) leuk kan hebben en het niet allemaal maar om de buitenkant gaan.
Conclusie: Laura is erachter gekomen dat je naar de binnenkant moet kijken.
Conclusie: Alle mooie mannen zijn inhoudsloos?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Nu ze ziet ze in dat ze het met een niet mooi iemand (Karim) leuk kan hebben en het niet allemaal maar om de buitenkant gaan.
Faal. Flaporen zijn niet mooi.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef meneertje1972 het volgende:
eensch, vind karim bijna een prototype levensgenieter!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind Karim niet lelijk, eerder een karakterkop hebben en Laura komt veel beter uit de verf nu ze aan hem vastzit.
Ik denk dat het een beetje te is bij Laura en Karim ziet het er veel natuurlijker uit..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef mootie het volgende:
Mo is wel een perfectionistje hoor........ als ze het er bij Alex inkrijgt winnen ze wel, gok ik.
Kan je me dat leren ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik ken Laura niet goed genoeg om te beoordelen of ze alleen op mooi valt. Zo ja dan is het een winwin situ voor haar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef meneertje1972 het volgende:
een nachie labirinthquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, die pop met die piemel en die open mond
moet ie dan wel 250 voor betalen hèquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef Gamey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Faal. Flaporen zijn niet mooi.
Laura is een z.g. aanhangwagen. Als de man leuk is dan is zij leuk. Is de man een sukkel, dan wordt zij een sukkel. Ze spiegelt het gedrag van haar partner.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:18 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
je kunt hem beter gewoon negeren denk ik hij post al de hele avond onzinquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Conclusie: Alle mooie mannen zijn inhoudsloos?
En een raar bekkie, zowel als ze lacht als wanneer ze 'um dicht heeft.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef sjampoeh het volgende:
zo heul knap vind ik laura nietflaporen en te lang
ik vind haar ook veeeel te magerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef sjampoeh het volgende:
zo heul knap vind ik laura nietflaporen en te lang
je hoef iet zo hard te schreeuwen bennie doofquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef Toverheks het volgende:
DUS ALLEEN DE NAMEN VERDER GEEN COMMENTAAR OF WAT DAN OOK.............![]()
Om de drie dagen maak ik dan een lijst van de populairste bewoner......................
dus wie staat er om de drie dagen op 1...en wie op 2.....etc etc.
ZET JE LIJSTJE NEER DAN GA IK TURVEN WIE DE POPULAIRSTE BEWONERS IS OP FOK
Hier kan ik me wel in vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef Boogyman_2 het volgende:
[..]
Laura is een z.g. aanhangwagen. Als de man leuk is dan is zij leuk. Is de man een sukkel, dan wordt zij een sukkel. Ze spiegelt het gedrag van haar partner.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Joanna zijn flaporen sexy. Je onderscheidt je daardoor van gewone mensen.quote:
Oeh wat zou die daar op kickenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij mag straks een half uur speciaal voor de streamers wat
BackstreetBoys-dansjes doen...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij mag straks een half uur speciaal voor de streamers wat
BackstreetBoys-dansjes doen...
mag je er mee rijden als je alleen B hebt??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef Boogyman_2 het volgende:
[..]
Laura is een z.g. aanhangwagen. Als de man leuk is dan is zij leuk. Is de man een sukkel, dan wordt zij een sukkel. Ze spiegelt het gedrag van haar partner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |