ja zo lekker elegant ook hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
ik moet lachen om sjerren, megastappen
Tja die loopt echt als een boerinquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
ze zitten e te neppenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee hoor. zit je te pesten. eens wat een kreng zeg.
darom heeft ze de tsunami overleefdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
dat maakt sherrie !quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:57 schreef danilel het volgende:
maik en aaf gaan nog het beste op het ritme!
Dit dus, ze probeert hem echt te helpen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:59 schreef pullup het volgende:
Ik vind Mo nog best geduldig ten opzichte van Alex. Moet je die hark nu zien staan
hij heeft zn denkbeeldige harnas ook nog aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef mootie het volgende:
Alex heeft vast ook een hele slechte adelijke opvoeding gehad, hij kan gewoon niet dansen.
hij zat alleen maar op het paard.......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef mootie het volgende:
Alex heeft vast ook een hele slechte adelijke opvoeding gehad, hij kan gewoon niet dansen.
Alex kan echt alleen maar kriebelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef mootie het volgende:
Zou leuk zijn als Mo en Maik samen hadden moeten dansen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:59 schreef pullup het volgende:
Ik vind Mo nog best geduldig ten opzichte van Alex. Moet je die hark nu zien staan
Dat je ridder bent wil nog niet zeggen dat je kunt zij-sluit-zijen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef mootie het volgende:
ja dit is echt niks voor alex, maarja, wat eigenlijk welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:59 schreef pullup het volgende:
misschien is het er dan alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef Coos het volgende:
Volgende TT moet maar Bring on the booze heten.![]()
stille wenk voor de meelezende redactie
je zou toch verwachten van een adelijke ridder dat hij kan ballroomdansen of denk ik in sprookjesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij zat alleen maar op het paard.......
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat je ridder bent wil nog niet zeggen dat je kunt zij-sluit-zijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |