Uhh, nee was een serieuze vraag.quote:
Waar haal jij al je nieuws vandaan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:16 schreef hondjes het volgende:
first salvo of 100 cruise missiles has now been fired, rearming for next salvo
De Britten noemen het OPERATIE ELLAMY
Het Arabische woord voor wereld?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:16 schreef hondjes het volgende:
Vroeg ik ook alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef Oorlogsheld het volgende:
is die staats-tv op internet te volgen?
Bron?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef hondjes het volgende:
UK Submarine now firing cruise missiles
ELLAMY NIET, ELALAMY welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Het Arabische woord voor wereld?
100? Das best veel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:16 schreef hondjes het volgende:
die smiley hoeft er niet echt bij hoor..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef horned_reaper het volgende:
UK, VS en Frankrijk zijn nu alle drie op Libië aan het schieten!
was niet cynisch bedoeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat nou als de bewoners van Tripoli zelf de straat op gaan om Ghaddafi uit z'n bunker te slepen?
De resolutie gaat over het beschermen van de bevolking. En de rebellen zijn de bevolking, dus dat is sowieso ingewikkeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef aerdt het volgende:
Zodra alles is uitgeschakeld en Libische troepen niet langer de rebellen aanvallen moeten deze bombardementen stoppen. Zitten ze dan niet in een impasse?
Zeker wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
die smiley hoeft er niet echt bij hoor..
doe is een link posten danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Voor de mensen die geen staats-tv kunnen ontvangen:
Op dit moment splitscreen met "live" beelden van de green square en bab al-azizia
Met een lijpe muziekbeat op de achtergrond.
Vrij weinig mensen op straat trouwens.
Mag hopen dat ze niet die menselijke schilden kapotschietenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef YazooW het volgende:
Aan de hand van dit plaatje zou je dus kunnen zeggen dat ze nu op de helft zitten, als het bericht klopt dat er nu 100 cruise misseles zijn afgevuurd.
Het bericht dat hier zo'n 20-30 minuten geleden volgens mij werd gepost dat de gehele air defence van libie al kapot geschoten zou zijn lijkt mij onzin, kan nooit zo snel.
Ik denk propaganda van Khaddafi.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:22 schreef horned_reaper het volgende:
Update 21:20 De Libische staats-tv beweert dat bombardementen van de kruisvaardersvijand op Tripoli burgerslachtoffers hebben geëist en dat ambulances op weg zijn om gewonden te verzorgen. Er zijn geen indicaties dat deze claims kloppen. (Al Arabiya)
Zie deze post. Ze gaan volgens mij echt niet schieten op een target voordat ze weten dat het veilig is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:22 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze niet die menselijke schilden kapotschieten
Een leider zonder steun.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef ViToo het volgende:
Toch vraag ik me af waarom de wereldmachten nu in Libië wel ingrijpen en bijvoorbeeld niet in Israël waar mensen elkaar ook de hersenen inslaan.
What is the difference? Oliestaat ...?
Inderdaad. Wat een boel achterlijken lopen hier toch rond.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Niets vreemds aan. Amerika heeft het beste materiaal en de meeste ervaring.
Publieke opinie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef ViToo het volgende:
Toch vraag ik me af waarom de wereldmachten nu in Libië wel ingrijpen en bijvoorbeeld niet in Israël waar mensen elkaar ook de hersenen inslaan.
Israel heeft wereldwijd een machtige lobby. En geen enkel land wilt uitgemaakt worden voor antisemiet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef ViToo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |