valt niet mee als je voor het eerst danstquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:44 schreef Ecila111 het volgende:
Alle dames zien ik de hele arm van de heren ophoog houden, dodelijk vermoeiend zulke kerels.
Jij opent sneller een nieuwe SC dan dat er een nieuwe COS geopend wordtquote:
De COS stond al klaar, maar Piet heeft hem dichtgegooid.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij opent sneller een nieuwe SC dan dat er een nieuwe COS geopend wordt
Doe eens COS openenquote:
was de weg weer eens kwijtquote:
Die wil ik niet!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:46 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
[COS #634] Bring on the quickstep
quote:
en ze krijgen er vast ook nog een feestje die stijl achter aanquote:
Dat hoop ik toch nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
en ze krijgen er vast ook nog een feestje die stijl achter aan
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Tamaartje het volgende:
niemand hier op zaterdagavond betere/leukere dingen te doen dan SST te kijken
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Tamaartje het volgende:
Neu, er is geen bal op de tv verderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Tamaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me gewoon afzelf heb ik ook niets beters te doen hoor, daar niet van
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, er is geen bal op de tv verder
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me gewoon afzelf heb ik ook niets beters te doen hoor, daar niet van
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar hier is het altijd heul heul heul gezellig
Lekker, dank jequote:
Kunnen we jou van iets anders voorzien?quote:
Warme choco met slagroomquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kunnen we jou van iets anders voorzien?
quote:
Ik heb nog wel wat komkommertjes en worteltjes voor je hoorquote:
DAT DUS!quote:
Lekker al sik thuis ben goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat komkommertjes en worteltjes voor je hoor
Hoi Ceetjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
hey goeienavond allemaal, hoe ist?![]()
![]()
Was effe socializen (moet ook gebeuren hè)
En je oog?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Ceetje![]()
Hoe is het nu met de overvallen vriend van je?
jij socializt wat afquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
naar omstandigheden maakt ie het goed. Moet nog wel effe een tijdje in het ziekenhuis doorbrengen en de schrik zit er nog goed in. Kaak was niet gebroken maar gescheurd. Maar het gaat volgens de dokters allemaal weer goedkomen, gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Ceetje![]()
Hoe is het nu met de overvallen vriend van je?
merde! wat zitten we toch in een rare wereldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
naar omstandigheden maakt ie het goed. Moet nog wel effe een tijdje in het ziekenhuis doorbrengen en de schrik zit er nog goed in. Kaak was niet gebroken maar gescheurd. Maar het gaat volgens de dokters allemaal weer goedkomen, gelukkig maar
quote:
ik heb een hekel aan oorlog, vallen altijd te veel onschuldige slachtoffers bijquote:
thankx. Waren even op bezoek in het ziekenhuis bij Martijn (van de overval), en daarna nog even bij zijn vrouw geweest, hele hut zat vol, het leek wel een feestjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
jij socializt wat afgezellig dat je er weer bent
gelukkig meis, dan komt het goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
naar omstandigheden maakt ie het goed. Moet nog wel effe een tijdje in het ziekenhuis doorbrengen en de schrik zit er nog goed in. Kaak was niet gebroken maar gescheurd. Maar het gaat volgens de dokters allemaal weer goedkomen, gelukkig maar
Ja, greeg hem via de CNN breaking-news binnen "U.S. launches missiles as French jets patrol Libya"quote:
Ga nu naar huisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
DAT DUS!
of is de amuse diner met coquille foie gras en kreeft al klaar ??
Dat is tenminste goed nieuws...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
De worteltjes en komkommertjes worden voor je klaar gezet.quote:
Gaan we straks toch gewoon weer eitjes tikkenquote:
Nee vanavond dealt ie er maar meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaan we straks toch gewoon weer eitjes tikken
Heb je eigenlijk wel gelijk in. Zelfs Aafke gaat er beter mee omquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Nee vanavond dealt ie er maar mee
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel gelijk in. Zelfs Aafke gaat er beter mee om
me 2..... maar ben wel iemand die continu op het nieuws zit met dit en japan.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
[..]
ik heb een hekel aan oorlog, vallen altijd te veel onschuldige slachtoffers bij
vinnik ook. Ik had toch allang in de gordijnen gezeten hoor zonder peukiesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
same here, ik ben net zo'n ramptoerist wat dat betreft. als er iets gebeurt is staat de hele dag het nieuws aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
me 2..... maar ben wel iemand die continu op het nieuws zit met dit en japan.....
Dito... Toen de Japanse Tsunami de WestCoast van de U.S.A. zou bereiken heb ik ruim twee uur naar een webcam op Seal Beach zitten kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
same here, ik ben net zo'n ramptoerist wat dat betreft. als er iets gebeurt is staat de hele dag het nieuws aan
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
same here, ik ben net zo'n ramptoerist wat dat betreft. als er iets gebeurt is staat de hele dag het nieuws aan
Hoi Spookquote:
Hij negeert ons allemaal... Heeft tunnelvisie... Wil alleen Bollokus nog maar zien omdat die de enige is die een foto kan maken van Spooky's Geraldinequote:
Zullen jullie het dan wel naar gemaakt hebben!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij negeert ons allemaal... Heeft tunnelvisie... Wil alleen Bollokus nog maar zien omdat die de enige is die een foto kan maken van Spooky's Geraldine
dr is nog geen drankquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zullen jullie het dan wel naar gemaakt hebben!
Hebben we het te bont gemaakt? Zijn we niet liev geweest?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zullen jullie het dan wel naar gemaakt hebben!
Neeeeeee hoorquote:
k dacht alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Neeeeeee hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar loop af en aan naar de computer en zeg alleen wat snel in me opkomt
pffffffff, gelukkig maar, dacht ook al dat ik niet liev was geweestquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Neeeeeee hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben het SST oog, MissJ doet de Aafkes![]()
Dan ben ik Maik wel. borstverkleining en toch een mijn trekken komenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
aafke
het gaat al heel goed hoor, zonder pleister, met zonnebril
![]()
ik ben het SST oog, MissJ doet de Aafkes![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dan ben ik Maik wel. borstverkleining en toch een mijn trekken komen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dan ben ik Maik wel. borstverkleining en toch een mijn trekken komen
heeft even geduurd, batterij van tel was leeg maar deze is van vanmiddagquote:
Het is toch meer een Spooky hoor, zo witquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
heeft even geduurd, batterij van tel was leeg maar deze is van vanmiddag
[ afbeelding ]
awwwwquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aaaaaaaahhhhhhhquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
spook!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Spooky4u het volgende:
Maaruh, hoeveel kilo vlees levert zo'n beest nou op?
en hoeveel kilo schijt zo'n beest gemiddeld per dagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Spooky4u het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en hoeveel kilo schijt zo'n beest gemiddeld per dag
hey jesje, lieve beestjes, maar ik heb ook heel graag een lekkere biefstuk hoorquote:
ik ook maar dit wil ik niet horen na zo'n fotoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey jesje, lieve beestjes, maar ik heb ook heel graag een lekkere biefstuk hoor
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Spooky4u het volgende:
na 3 jaar ongeveer 350 kg versneden vlees... totaal een goede middenklasser autoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Spooky4u het volgende:
Dito... Jonge kalfjes, lammetjes en varkentjes zijn gewoon liev. Bij oudere dieren denk ik aan zwezerik, tournedos, lamsrack en buikspekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:57 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik ook maar dit wil ik niet horen na zo'n foto
Nog drie jaar wachten dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef Spooky4u het volgende:
Owh, en als je wil hou ik me beschikbaar voor een lekker stukje Geraldine hoor
de zwezerik ook niet hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef Spooky4u het volgende:
lamsrack wordt ook niet van bejaarden gemaakt hoor.
Denk je dat dit is? Twitter?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Neeeeeee hoor![]()
het kan ook zijn dat ze eerst nog 10 jaar kalfjes gaat gevenquote:
Hecht je aan koeien? Zoals aan een huisdier?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat ze eerst nog 10 jaar kalfjes gaat geven
nu tijd voor bier!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat ze eerst nog 10 jaar kalfjes gaat geven
nu tijd voor bier!
Interessante vraag heb ik mij tot nu toe nooit afgevraagdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hecht je aan koeien? Zoals aan een huisdier?
dank jequote:
Zijn deze vers Jes? Die van Bol zitten nog in een houten krat en zijn dus al echt al ouder dan de gemiddelde leeftijd van de Fokkers.quote:
ja aan sommige wel..... ze hebben allemaal een eigen karakter maar anders dan met een hond... slachten hoord erbij anders kan ik dit werk niet doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hecht je aan koeien? Zoals aan een huisdier?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn deze vers Jes? Die van Bol zitten nog in een houten krat en zijn dus al echt al ouder dan de gemiddelde leeftijd van de Fokkers.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dito... Jonge kalfjes, lammetjes en varkentjes zijn gewoon liev. Bij oudere dieren denk ik aan zwezerik, tournedos, lamsrack en buikspek
Dank je... van koeien en zo wist ik het niet. Mijn oma had vroeger kippen, zaten we met z'n allen in de keuken te plukken. Vond ik echt een heel leuk werkje. Maar die zag ik tot ze in de pan terecht kwamen alleen maar als eierproducentenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja aan sommige wel..... ze hebben allemaal een eigen karakter maar anders dan met een hond... slachten hoord erbij anders kan ik dit werk niet doen
Yes pleasequote:
dat geloof ik! een mintlikeurtje? ook zelfgemaakT!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
zo ff verkast naar de bank, zit beter dan mn eettafelstoelen
Yo, bollo.... wil je ons aan de drank krijgen en dronken voeren of zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat geloof ik! een mintlikeurtje? ook zelfgemaakT!
* snel worteltjes en komkommertjes klaarzettenquote:
nee hoor, je MOET niet!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yo, bollo.... wil je ons aan de drank krijgen en dronken voeren of zo
lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat geloof ik! een mintlikeurtje? ook zelfgemaakT!
Ja... ik had de mis en place al klaar staanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:29 schreef jesje1982 het volgende:
kokkie![]()
![]()
![]()
mary heb je de worteltjes en de komkommertjes
Oh... je brengt ons gewoon in verleidingquote:
quote:
Volgende keer.... Ik zit al aan de strongbow die Mark erin gebracht heeft. Evengoed dank je wel Bollokusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar wil welllll!! Lekker en thankx
hier nergens last vanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
't gaat niet goed in Portugal. Ging het eerst daar op de techniek al mis, beginnen mijn streams (ook UPC) nu ook te hikken.
oh? Hier UPC niks aan het handje hoor! en streams zal ik eens effe proberen (had ik nognie aan staan)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
't gaat niet goed in Portugal. Ging het eerst daar op de techniek al mis, beginnen mijn streams (ook UPC) nu ook te hikken.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier nergens last van
ik zit natuurlijk ook dichterbij
geen idee?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:42 schreef trollie67 het volgende:
Wbr en hoe kun je je profiel verwijderen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:43 schreef Ceetje.. het volgende:
oooooooh, sorry hoor, de tranen over m'n wangen van dat gedans bij de buren. Mark zit me hier aan te kijken: ben je niet goed wijs mens. Dus UPC aangezet, hij ligt inmiddels ook krom (moest het effe kwijt).
Zo en nu weer OT: tijd voor een peuk
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:43 schreef Ceetje.. het volgende:
oooooooh, sorry hoor, de tranen over m'n wangen van dat gedans bij de buren. Mark zit me hier aan te kijken: ben je niet goed wijs mens. Dus UPC aangezet, hij ligt inmiddels ook krom (moest het effe kwijt).
Zo en nu weer OT: tijd voor een peuk
Waarover?quote:
voor het roken ONquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarre OT is dat hier nu On Topic of Off Topic
neuh valt mee...stream doet het weerquote:
wat jij wil!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik van je ava!quote:
dit is de sc dus hier is alles ontopicquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wow je avatarquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dit is de sc dus hier is alles ontopic
waar vind je toch al die plaatjes ??quote:
Je vorige was ook leuk hoor... Deed me op de een of andere manier altijd aan ratatouille denken.quote:
speciaal laten maken denk ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
waar vind je toch al die plaatjes ??
daar heb je jesje jesje voor!quote:
blijven zoeken hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
waar vind je toch al die plaatjes ??
pas op dat je niet verdrinktquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga er effekes vandoor, nog snel effe under the shower, tot zooooooo
vergeet je bikini nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga er effekes vandoor, nog snel effe under the shower, tot zooooooo
Geeft in ieder geval wel weer dat hij géénquote:
- bikini, checkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
vergeet je bikini niet![]()
Hoe is het met je oog?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef markvanrinsum het volgende:
voor de rokers hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
reddingsvest?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
- bikini, check
- knipperend oog, check
- zonnebril, check
laterzzzz
lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef markvanrinsum het volgende:
voor de rokers hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
1.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef markvanrinsum het volgende:
voor de rokers hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ik vind ze leukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft in ieder geval wel weer dat hij géén
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
is
mwah ik vind het tegenvallenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:11 schreef bollokus het volgende:
volgens mij is de stream wel leuk....zo rustig hier....
en ik mis mijn schatje
ik heb meelij met sjehoe kan ik je troosten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:11 schreef bollokus het volgende:
en ik mis mijn schatje
Stream wel aardig... probeerde een vraag van iemand in de COS te beantwoorden...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:11 schreef bollokus het volgende:
en ik mis mijn schatje
missjquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stream wel aardig... probeerde een vraag van iemand in de COS te beantwoorden...
over welke van je vele schatjes heb je het nu?
Dacht ik al, maar je weet het nooit met hem hè.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar je weet het nooit met hem hè.
neeeeejquote:
gelukkigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeeeej![]()
had m'n zwemvleugeltjes natuurlijk niet vergeten hè.
Zo, back in town, eerst maar een peuk en wat te drinken
arme bolquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:11 schreef bollokus het volgende:
en ik mis mijn schatje
Heb je weer staan poetsen Bol? Hmmm.... ja we moeten beter opruimen...quote:
Dacht dat Jes vanavond je danspartner wasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:20 schreef bollokus het volgende:
wie wil er met me dansen ??? [ afbeelding ]
vanacht tot 2 uur bezig geweestquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je weer staan poetsen Bol? Hmmm.... ja we moeten beter opruimen...
* raapt de peuken van de vloer, ruimt lege glazen op etc.
is daquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht dat Jes vanavond je danspartner was
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:20 schreef bollokus het volgende:
* jesje1982 doet sexy jurkje en hoge hakken aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
* bollokus trekt zijn gepoetste dansstappers aan!
Als je een meisje was geweest had ik met je gedanst bolquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:20 schreef bollokus het volgende:
Had ik geroken en gezien hoor Mr. Bol mijn dankquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
vanacht tot 2 uur bezig geweest
nee ceetje komt als een lente bloempje terug!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
vanacht tot 2 uur bezig geweest
nee ceetje komt als een lente bloempje terug!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef bollokus het volgende:
* bollokus trekt jesje de dansvloer op
heb je ook zo'n pinguinpak aan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef bollokus het volgende:
* bollokus trekt jesje de dansvloer op
truste kokje!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
Ik ga er tussenuit![]()
Heb een slechte nacht en zware dag achter de rug![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Kokjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
Ik ga er tussenuit![]()
![]()
![]()
![]()
kokkie slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
Ik ga er tussenuit![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Pietquote:
dat plaatjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef bollokus het volgende:
pietje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kokkie kerel, slaap lekker
[ afbeelding ]
nee, ben net begonbnen met dansen!quote:
Bolquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef bollokus het volgende:
pietje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kokkie kerel, slaap lekker
[ afbeelding ]
ik ben een vrouw, die kunnen meerdere dingen tegelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje Jes hoe doe je dat toch... hier dansen met Bollokus, nieuwe COS openen en op COSen reageren..... Heb jij drie klonen of zo?
Ja ik ook... maar ik heb gisteren geconstateerd dat ik daar niet meer goed in ben. Drie en een half uur voordat ik de laatste aflevering van WIDM had afgezien. Zal de leeftijd wel zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, die kunnen meerdere dingen tegelijk![]()
![]()
trekt marymouse op de dansvloer!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef jesje1982 het volgende:
chanzee!!!!! sleept pietje de dansvloer op
* voetjes van de vloerquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef pietpaniek het volgende:
Kan ik ook niet, stalen neuzen in jesje haar pums last
AU me tenenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef pietpaniek het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef pietpaniek het volgende:
Links zij sluit zij... Rechts sluit zij sluit en dan nog wat gedinges... simpel. En natuurlijk hebben we stalen neuzen in onze pumps. Mannen horen te leiden, maar staan altijd op onze voetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef pietpaniek het volgende:
Ik niet hoor.... serieus herkenbaar probleemquote:
zwemlesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Links zij sluit zij... Rechts sluit zij sluit en dan nog wat gedinges... simpel. En natuurlijk hebben we stalen neuzen in onze pumps. Mannen horen te leiden, maar staan altijd op onze voeten
zwemles was toch .. open wijd pats..quote:
intrekken wijd sluitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zwemles was toch .. open wijd pats..
Oja, ik deed alleen de armen, was de benen vergetenquote:
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef pietpaniek het volgende:
Sta ik voor lul in mijn zwembroek op de dansvloer dan
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef pietpaniek het volgende:
Sta ik voor lul in mijn zwembroek op de dansvloer dan
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef DESTEM het volgende:
WIL PIET PANIEK PLAATS NEMEN BIJ DE BAR!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
nee, van schreeuwen krijg je niet MEER gedaan
en met wie moet ik dan dansenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef DESTEM het volgende:
WIL PIET PANIEK PLAATS NEMEN BIJ DE BAR!
en wie gaat er dan leiden?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef jesje1982 het volgende:
* jesje1982 vraagt ceetje dan ten dans
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
let's go girl, we doen gewoon geen stijldansje, maar we gaan lekker uit ons dak![]()
![]()
![]()
Yeah, freestylen * mag het Bol?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
let's go girl, we doen gewoon geen stijldansje, maar we gaan lekker uit ons dak![]()
![]()
![]()
ik doe ook meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
Sorry Piet... gewoon lekker freestylen. Voelen we ons denk ik allemaal beter bijquote:
* MaryMouse Trekt Piet de dansvloer op gewoon lekker heupjes bewegen, armpjes omhoogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |