ah ok, beter voor japan dat ie vorige week niet dichterbij stond anders hadden ze een groter tsunami gehad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Maan staat dichtste bij de aarde sinds 22 jaar ofzo..
wat heeft dat daarmee te maken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:53 schreef Viro het volgende:
[..]
ah ok, beter voor japan dat ie vorige week niet dichterbij stond anders hadden ze een groter tsunami gehad.
Beetje het idee van een stormvloedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat heeft dat daarmee te maken?
maan heeft invloed op het gedrag van de oceanen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat heeft dat daarmee te maken?
AH OKquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:54 schreef Viro het volgende:
[..]
maan heeft invloed op het gedrag van de oceanen.Hoe dichterbij hoe meer invloed, heeft allemaal met zwaartekracht te maken
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:54 schreef sharr het volgende:
Pedofilie mocht wel, want volwassen wilden alleen liefde en liefkozing, geen penis in een te klein gaatje duwen ofzo
lol wutquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:54 schreef sharr het volgende:
Pedofilie mocht wel, want volwassen wilden alleen liefde en liefkozing, geen penis in een te klein gaatje duwen ofzo
enniejweejquote:
Wat? Hallucineer je? Ben je met Eggs substanties aan het gebruiken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:54 schreef sharr het volgende:
Volgens mij wil een groot deel dat wel...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:54 schreef sharr het volgende:
Ennieweejquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:55 schreef Viro het volgende:
[..]
hou je bek gast, ennieweej
EggsTC zal dit lang moeten aanhoren
Ik kijk tv. Dit is echt walgelijk. Gewoon advertenties in de krant, 8-15jarige Lolita (eventueel met vader) gezocht voor amateurfoto's. Etc.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat? Hallucineer je? Ben je met Eggs substanties aan het gebruiken?
ja nu kappen met praten en verder zuigen kreng....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:56 schreef quaas het volgende:
[..]
Volgens mij wil een groot deel dat wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:57 schreef Viro het volgende:
[..]
ja nu kappen met praten en verder zuigen kreng....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ragewut.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kijk tv. Dit is echt walgelijk. Gewoon advertenties in de krant, 8-15jarige Lolita (eventueel met vader) gezocht voor amateurfoto's. Etc.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:57 schreef Viro het volgende:
[..]
ja nu kappen met praten en verder zuigen kreng....Zeg je dat ook altijd tegen je indomeisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
kom jij ook voor in de programma want dan zet ik mijn tv ook aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kijk tv. Dit is echt walgelijk. Gewoon advertenties in de krant, 8-15jarige Lolita (eventueel met vader) gezocht voor amateurfoto's. Etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |