Ik zei niet dat ik ze leuk vond, ik kende ze. Muziekkennisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:38 schreef quaas het volgende:
[..]
Die twee nummer die je net had genoemd waren kut.
dubstep komt alleen met een koptelefoon goed tot z'n rechtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:38 schreef JApieman het volgende:
Ik luister nu dubstep terwijl ik dat eerst best kut vond, maar met deze headset klinkt het best fijn.
ik vind het lekker klinkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:39 schreef Ragboer het volgende:
Even eerlijk heren: Wat vinden jullie van dit soortachtige muziek als Stonesaurus?
Mooi. Maargoed, ik ben geen heer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:39 schreef Ragboer het volgende:
Even eerlijk heren: Wat vinden jullie van dit soortachtige muziek als Stonesaurus?
Ik sluit af met dubstepquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:41 schreef quaas het volgende:
Ik vind dat iemand Dubstep uurtjes moet draaien
eensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:41 schreef quaas het volgende:
Dat heb ik ook echt aardig vaak gedraaid. En zokunen dacht ik ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:41 schreef quaas het volgende:
kijk op het rooster en stuur huppelmuts of koelkast een pmquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
omdat misschien wilde ik nog wel ff
Ik zag hem ook, mooi gelukte foto wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
Hier is 'ie dan...
... De super maaaan!!!
[ afbeelding ]
romantiensch![]()
MINECRAFT UI Baas.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
Hier is 'ie dan...
... De super maaaan!!!
[ afbeelding ]
romantiensch![]()
En dat voor een standaard lensje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zag hem ook, mooi gelukte foto wel.
Nog effe wat verscherping achteraf toevoegen, kan 'ie wel hebben.quote:
Mis ik wat, snap em namelijk nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef -Datdus- het volgende:
Hier is 'ie dan...
... De super maaaan!!!
[ afbeelding ]
romantiensch![]()
Niet waar, maar 5 jaar ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Maan staat dichtste bij de aarde sinds 22 jaar ofzo..
34 toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Maan staat dichtste bij de aarde sinds 22 jaar ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |