Als ik nog met windows zou werken zou ik het nog steeds hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jaren gehad met Windows Classis theme.
Gelukkig hebben we die keuze met Linuxquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als ik nog met windows zou werken zou ik het nog steeds hebben.
Ik ben echt erg conservatief daarin. Het is zelfs zo dat ik mijn gnome panels nog altijd zo rangschik zoals in xfce, waar ik al eeuwen niet meer mee heb gewerkt.
Of 1x in een heel levenquote:
Nee en nee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef Amoeba het volgende:
Ik zit nog te twijfelen. Werkt Unity fijner dan Gnome? Vergt 11.04 meer van je CPU/RAM dan 10.10? M'n laptop heeft zoveel power niet namelijk... Oud paardje dat nog goed draait met Ubuntu. (:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Of 1x in een heel leven
Donderdag op de terugweg bleek mijn battery leeg. Systeem was tijdens shutdown gaan hangen op de heenweg
[..]
Ik geef jou de schuldquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik geef jou de schuld
Ik krijg altijd alleen maar een probleem als ik zeg dat er nooit iets mis mee gaat
Mijn reserve battery had net genoeg power over voor een 1/2 uur![]()
1 | dd if=/dev/cdrom of=naam_iso.iso |
Debian? Dan kun je beter bij 10.10 blijven; debian loopt op desktopgebied hopeloos achter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef wdn het volgende:
Commandline vind ik het makkelijkste
[ code verwijderd ]
Indien het niet simpel wordt om gnome 3 in Ubuntu te krijgen kan dit wel eens de Ubuntu versie zijn waar ik niet in mee ga. Unity ga ik niet aan wennen...
Dan wordt het Debian of Redhat voor mij
Ik mis m'n system-monitor-appletquote:Op zondag 10 april 2011 00:32 schreef Farenji het volgende:
Sinds de upgrade naar 11.04 is opeens het tomboy applet verdwenen van mijn panel. En die kan ik niet meer toevoegen, hij komt opeens niet meer voor in de lijst als ik "add to panel" doe. Tomboy is wel geinstalleerd, heb het zelfs opnieuw geinstalleerd, zonder effect. In google vind ik hier niks over, mis ik iets?
quote:
Ah.quote:Op zondag 10 april 2011 09:03 schreef Joooo-pi het volgende:
Bij een rechterklik op het paneel gebeurt er gewoon niks. Dus add to panel bestaat ook niet meer, lijkt mij...
Ik heb het over unity!
Ik heb dezelfde vage dingen met Fedora. Niet mijn favo distro.quote:Op zondag 10 april 2011 11:45 schreef wdn het volgende:
Ik zal Fedora nooit snappen
Aangezien 11.04 teveel geklooi is op dit moment net F14 eens ge-installeerd.
Supersnelle installatie. Beetje anders dan Ubuntu (volgorde van Ubuntu vind ik logischer) maar wel supersnel zeg.
F14 deluge niet aan de gang te krijgen... "no incomming connections". Maar ik weet 100% zeker dat mijn router goed ingesteld staat. Plus ik heb een screenshot van mijn Ubuntu deluge settings. Hmmm denk ik dan. Tijdje mee liggen klooien. Intermission werkt wel direct (maar is niet zo goed als deluge).
Na 10x mijn root wachtwoord te hebben ingegeven heb ik daar ook al genoeg vandus nu staat er weer 10.10 op. deluge geinstalleerd, geeft heel even no incomming connetions, ik druk op 'test open port' en volia... daarna full speed downloaden.
Ik zal fedora dus niet snappen
LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |