Laten we hopen dat Iran en Syrie zich er buiten houden, want dan kan het gigantisch escaleren,quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef jamesstewart het volgende:
En heeft Gaddafi nog de coalitie bedreigt na deze aanval? Had gister gelezen dat hij, als er zoiets zou gebeuren, Europese burgerdoelen zou aanvallen. En waar blijft Iran in deze oorlog? Zij zouden toch ingrijpen wanneer ''de ongelovigen'' zich weer met een conflict in het Midden-Oosten zouden bemoeien?
Yep. Hem z'n hele bevolking laten uitmoorden. Dan is er niemand meer om zijn eten klaar te maken en zijn olie te verkopen. Dat stopt het vanzelf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Er zijn honderden manieren om van Gaddafi af te komen zonder militaire interventie.
ja, franse F16's hebben al tanks vernietigd. de shit is nu aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
omg het gaat echt los dus
ik heb net mensen gesproken die overtuigd waren dat er niks aan de hand was / G aan het winnen was
Ze hadden ook 007 kunnen sturen en hem een lethal spuitje kunnen geven...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep. Hem z'n hele bevolking laten uitmoorden. Dan is er niemand meer om zijn eten klaar te maken en zijn olie te verkopen. Dat stopt het vanzelf.
Zoals een demostratie en opstand?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Er zijn honderden manieren om van Gaddafi af te komen zonder militaire interventie.
Bommen gooien is veel leuker inderdaad. Vooral als je jezelf eerst hebt wijsgemaakt dat je het doet om mensen te helpen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep. Hem z'n hele bevolking laten uitmoorden. Dan is er niemand meer om zijn eten klaar te maken en zijn olie te verkopen. Dat stopt het vanzelf.
Die dachten dat het nieuwe olie contractje hen niet meer kon ontgaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:48 schreef yavanna het volgende:
AJE
That statement from the Russian foreign ministry:
In Moscow we regret this armed intervention within UN resolution 1973 which was adopted in haste. We are convinced that bloodshed must be quickly stopped and that Libyans must talk to each other if the internal conflict in Libya is to be settled permanently."
quote:http://www.volkskrant.nl/(...)lijke-schilden.dhtml
TRIPOLI - Libië vormt menselijke schilden bij belangrijke plaatsen, zoals het hoofdkwartier van leider Moammar Kadhafi en de luchthaven van de hoofdstad Tripoli. Dat heeft de staatstelevisie van het Noord-Afrikaanse land vandaag gemeld.
'Menigtes ontstaan rond door Frankrijk bepaalde doelen', stelde de propaganda van leider Moammar Kadhafi. Frankrijk heeft zaterdag de aanval geopend op het bewind van Kadhafi.
De Libiërs zijn zelf met de revolutie begonnen en vele zijn bereid hun leven te geven. Anders ga je even met hen in discussie?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Bommen gooien is veel leuker inderdaad. Vooral als je jezelf eerst hebt wijsgemaakt dat je het doet om mensen te helpen.
zoals ik zei:quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:42 schreef Eenskijken het volgende:
naja opzich moet je natuurlijk zo'n doelwit aanvallen, ookal kunnen er dan slachtoffers vallen.. is hopelijk ook meteen het teken dat de rest kadaffi niet meer steunt. daar gaat 't allemaal om.
Ik ben ook niet onder de indruk van Ghaddafi's niveau.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:50 schreef Marf_the_Kling het volgende:
Ik ben ongeveer een uur weggeweest (om hertenbief klaar te maken)
Maar er zijn nog steeds mensen die zeggen
"gooi wat bommen op G's dakkie"
ECHT HET NIVEAU
ja man.... belachelijk...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:50 schreef Marf_the_Kling het volgende:
Ik ben ongeveer een uur weggeweest (om hertenbief klaar te maken)
Maar er zijn nog steeds mensen die zeggen
"gooi wat bommen op G's dakkie"
ECHT HET NIVEAU
Ik geloof persoonlijk niet dat ze gedwongen worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef yavanna het volgende:
SultanAlQassemi
Libyan State TV correspondent in Sebha says that entire families have gathered (likely "been forced to gather") at Gat Airport. #Libya
Tripolitanian Libyan
People from #Zwara and other places are being kidnapped to be used as human shields | #Libya #Feb17
Iran en Syrië houden zich er natuurlijk wel buiten. Die hebben er geen belang bij om nu zich te mengen in deze strijd. Die gaan zich er wel mee bemoeien als het machtsvacuum een feit is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:46 schreef aerdt het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Iran en Syrie zich er buiten houden, want dan kan het gigantisch escaleren,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |