Maar wat wil je: ze krijgen er 2000 dollar voor. Dat verdienen ze nauwelijks in 5 jaar. En zij hebben ook hun gezin te voeden etc. Dus daarom nemen ze die 'baan' wel aan. Ze weten waarschijnlijk niet eens wat er echt speelt daar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar komen de huurlingen van Ghadaffi onder andere vandaan.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:41 schreef Oorlogsheld het volgende:
CONFIRMED: Aljazeera- 4 TANKS HAVE BEEN DESTROYED BY FRENCH JETS #libya #feb17
er staat confirmed, dus dan is het waar
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:32 schreef Eenskijken het volgende:
als kadaffi een frans toestal uit de lucht zou schieten.. zouden duitsland, rusland en china dan ook meteen inspringen?
Je hebt helemaal gelijk, maar dat is niet iets wat mensen op dit moment willen horen geloof ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef Breekfast het volgende:
Net op CNN eindelijk iemand die zijn twijfels heeft over het ingrijpen.
Het midden-oosten is nu eenmaal een regio met sterke anti-westerse sentimenten. Als er straks burgerdoden vallen is de kans denk ik groot dat de support die er nu is in de arabische wereld snel weg is.
Wut.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:41 schreef Oorlogsheld het volgende:
CONFIRMED: Aljazeera- 4 TANKS HAVE BEEN DESTROYED BY FRENCH JETS #libya #feb17
er staat confirmed, dus dan is het waar
Propaganda, verdeel en heers. Ghaddafi slacht mensen af en gebruikt ze als menselijk schild, maar bij de eerste dode door een Franse bom zorgen regimes en dictators er voor dat de bevolking "vrijwillig" gaat demonstreren. Om hun eigen hachje (die dictators) te beschermen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef Breekfast het volgende:
Net op CNN eindelijk iemand die zijn twijfels heeft over het ingrijpen.
Het midden-oosten is nu eenmaal een regio met sterke anti-westerse sentimenten. Als er straks burgerdoden vallen is de kans denk ik groot dat de support die er nu is in de arabische wereld snel weg is.
Ik neem aan dat je ook weet dat Franse troepen gelegerd zijn in Tsjaad die actief vechten tegen de rebellen in dat land. Dit terwijl Tsjaad ook wapens ontving van Khadaffi...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar komen de huurlingen van Ghadaffi onder andere vandaan.
De Fransen zullen in ieder geval niet grootschalig met grondtroepen Libië binnenvallen vanuit Tsjaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:43 schreef aerdt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook weet dat Franse troepen gelegerd zijn in Tsjaad die actief vechten tegen de rebellen in dat land. Dit terwijl Tsjaad ook wapens ontving van Khadaffi...
Remlof, kan mijn plaatje van een paar posts hierboven ook in de OP?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
De Fransen zullen in ieder geval niet grootschalig met grondtroepen Libië binnenvallen vanuit Tsjaad.
wat is daar omfg aan? het is toch zo. zij leiden de aanval, nederland en andere helpen mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:46 schreef aerdt het volgende:
BBC: 1744: Dutch Prime Minister Mark Rutte says he's pleased with the outcome of the Paris summit. "The signal which we send to Colonel Gadaffi and his regime is unequivocal," he says. "I believe that now the Brits, the French and the Americans will come to swift action."
OMFG
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:26 schreef sacha het volgende:
ik heb een zwak voor mannen in pilotenpakken
Klopt, we zijn helden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat is daar omfg aan? het is toch zo. zij leiden de aanval, nederland en andere helpen mee.
Check.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:46 schreef horned_reaper het volgende:
Update 18:45 Franse gevechtsvliegtuigen zouden vier tanks hebben vernietigd. Dit is niet bevestigd. (Al Jazeera)
[..]
Remlof, kan mijn plaatje van een paar posts hierboven ook in de OP?
Hezbollah haat Khaddafi intens.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:49 schreef rakotto het volgende:
Hassan Nasralah geeft speech nu. Ff kijken of Hizbulah aan gaat vallen of niet.
Dank jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:49 schreef Monidique het volgende:
Vier tanks vernietigd. Leuk, maar dus ook 16 Libiers gedood.
Wat voor soort libiers?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:49 schreef Monidique het volgende:
Vier tanks vernietigd. Leuk, maar dus ook 16 Libiers gedood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |