Hoe kan ik dit schaakspel nou meespelen als ik niet de actuele stand van zaken weetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ramptoeristdit is geen spelletje
Dat zullen we vaker gaan zien in de toekomst, dat de EU het voortouw neemt en niet de VS.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:08 schreef Breekfast het volgende:
Ook al zal er vast ergens een eigenbelang voor Frankrijk inzitten, wat een helden om ipv de VS eens het voortouw te durven nemen
Die Fransoos is geen kleintje dan!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier vaart de Charles de Gaulle samen met de USS Enterprise, die nu in de Rode Zee is geloof ik:
[ afbeelding ]
Oh, scheelt een meter of 90quote:261,5 meter
Maar moeten we daar trots op zijn?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zullen we vaker gaan zien in de toekomst, dat de EU het voortouw neemt en niet de VS.
Nja ook nu was de EU weer verdeeld aangezien nu Duitsland niet zo warm liep voor een No-flyzonequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zullen we vaker gaan zien in de toekomst, dat de EU het voortouw neemt en niet de VS.
WINNING!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:09 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Hehe de discussie over libie wint het momenteel van voetbal en secret story in de kroeg hier
Heil fok
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:09 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Hehe de discussie over libie wint het momenteel van voetbal en secret story in de kroeg hier
Heil fok
Who the fuck cares? Nu gaat het over Libie en wij zijn aan elkaars kant als bondgenoten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
de fransen hebben ons land in 18..05..of 12.. : p bezet he.. de bataafse republiek.
Een massamoordenaar en volksonderdrukker laten zitten omdat er eventueel misschien een andere nare kerel voor in de plek komt ... kom op gastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:08 schreef Marf_the_Kling het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 19 maart 2011 17:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nou moet jij eens goed gaan luisteren knul, je hebt totaal geen besef over hetgeen wat je aandraagt. Je stompzinnigheid wordt als te meer bevestigd door de foutieve- en incorrecte cirkelredenering die je aandraagt. [..]
Los van het feit dat je jezelf volledig buitenspel zet door als een VMBO'er te gaan schelden
wil ik even reageren.
Misschien zijn mijn verwachtingen foutief, maar oorzaak gevolg, is in dit soort "Liquid" situations ook lastig in te schatten. Luister maar naar de NOS.
De kans is heel reëel dat wanneer een stabiel regime als dat van Khadaffi omvalt er totale anarchie losbarst. Dit geeft genoeg mogelijkheden voor mensen met invloed die zijn zijn positie willen.
En ook dat zal uiteindelijk gedoogd worden want we kunnen het ons niet veroorloven Libië voor jaren in een situatie van politieke onrust te laten.
VS durft niks, omdat hun imago niet nog slechter kan worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:08 schreef Breekfast het volgende:
Ook al zal er vast ergens een eigenbelang voor Frankrijk inzitten, wat een helden om ipv de VS eens het voortouw te durven nemen
De NOS is geen betrouwbare bron volgens de Fok! MO-redactiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:08 schreef Marf_the_Kling het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 19 maart 2011 17:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Luister maar naar de NOS.
Hij is maar de helft van de Enterprise hoor:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die Fransoos is geen kleintje dan!
Je vraagt je af waarom wij de Karel Doorman verkocht hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier vaart de Charles de Gaulle samen met de USS Enterprise, die nu in de Rode Zee is geloof ik:
[ afbeelding ]
kijk een nuttig argument.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:12 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Who the fuck cares? Nu gaat het over Libie en wij zijn aan elkaars kant als bondgenoten.
Geloof je dit zelf? Dat Frankrijk best veel op het spel zet om geen gezichtsverlies te lijden?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:12 schreef Marf_the_Kling het volgende:
Wat zou het belang toch zijn voor Frankrijk als er niet zou worden ingegrepen.
ehmm ja...
Wordt toch lastig vergaderen als je als enige een raad erkent "en dus een regering van een land" die door anderen niet erkend werd.
Ik zie in deze actie het behoeden voor gezichtsverlies
De vraag is dan vooral waarom Frankrijk zo snel overging tot het herkennen van die raad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:12 schreef Marf_the_Kling het volgende:
Wat zou het belang toch zijn voor Frankrijk als er niet zou worden ingegrepen.
ehmm ja...
Wordt toch lastig vergaderen als je als enige een raad erkent "en dus een regering van een land" die door anderen niet erkend werd.
Ik zie in deze actie het behoeden voor gezichtsverlies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |