abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94338347
Wij wonen nu 11jaar in hetzelfde appartementgebouw, en horen tot de oorspronkelijke bewoners. Nieuw gebouwd, erin en niet vertrokken. In dit gebouw woont een koppel van eind 60, voor het oog best aardig mensen, maar zij is ietwat twisted. Veel gelul achter andermans rug om. Met hem heb ik het altijd prima kunnen vinden, altijd een praatje, samen klussen in het gebouw enz.
Enige tijd geleden kwamen wij er achter dat die vrouw kletspraat verkocht over mijn vrouw. Dat hebben we nagevraagd maar werd ontkend.
Even daarna zijn wij beschuldigd van het gooien van snoeppapiertjes in hun brievenbus. Dat is niet waar, maar onschuld kunnen we niet bewijzen. De politie doet er niks mee, maar leuk is anders. Het is even rustig geweest daarna, maar het begon opnieuw.
Wij (en ik met name) zouden ervoor hebben gezorgd dat:
- Het slot van hun berging met secondenlijm werd gesmeerd, ¤100,- reparatie
- Die mensen ineens vrachten spookpost en telefoontjes kregen
- Ze allerlei cadeautjes en welkomstgeschenken kregen bij abbonementen, valselijk op hun naam afgesloten
En als klap op de vuurpijl:
- Ze omgezet zijn van energieleverancier

Daar werden wij allemaal van beschuldigd, maar politie nam geen aangifte op want geen sluitend bewijs, slechts een vermoeden. Wij werden door de voorzitter VvE daarop aangesproken, maar weten van niks. Ik heb buurtbemiddeling ingeschakeld, maar dat leverde niks op. We hebben om de tafel gezeten, maar zijn niet nader tot elkaar gekomen. Het is dus blijven liggen.

Nu is weer twee keer het volgende gebeurt, "iets" is er gedaan met eigendommen van deze mensen, waarschijnlijk de auto of de ongedierteroosters eronder. De buurman hangt nu affiches achter het raam van zijn auto.

Dat zijn wel gekke dingen, en niemand weet wat er aan de hand is. Ik veroed dat het met zijn roosters te maken heeft. De man is panisch voor marters, hij reed eerst een dikke duitser, die waren extreem gevoelig voor marters. Er stond een identieke auto naast, maar dat was geen probleem. Daarna kwam er een oud opeltje, die was OOK gevoelig voor marters en nu staat er een gloednieuw jap, en die is ALWEER geliefd bij marters. De man heeft nu raamwerken gemaakt met kippengaas en dat haalt hij voor elke rit weg, zet ze tegen de muur en sluit ze dan af. Geen gezicht in een algemene ruimte, is ook geen toestemming voor gevraagd aan de VvE.

Waarschijnlijk verschuift iets of iemand die roosters, en windt hij zich daar over op. Nu maakt hij iedereen dus uit voor gestoord.
Zij vrouw heeft tegen een buurvrouw verteld dat ze haar eigen man soms niet herkent. De man loopt ook onverzorgd rond, lange ongekamde haren, versleten kleren enz. Zijn vrouw schijnt er niks aan te kunnen doen.

Ik probeer het zo objectief mogelijk weer te geven, maar wat denken jullie ervan?

[ Bericht 0% gewijzigd door eRKa op 19-03-2011 17:27:41 ]
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:11:01 #2
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94338454
Topic met interessante pics. nu ff lezen :)
pi_94338464
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef eRKa het volgende:
Wij (en ik met name) hebben gezorgd dat:
- Het slot van hun berging met secondenlijm werd gesmeerd, ¤100,- reparatie
- Die mensen ineens vrachten spookpost en telefoontjes kregen
- Ze allerlei cadeautjes en welkomstgeschenken kregen bij abbonementen, valselijk op hun naam afgesloten
Je bekend hier. Jij bent schuldig.

Ga je schamen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:12:22 #4
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_94338503
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef Thomass het volgende:

[..]

Ga je schamen.
Aangifte gedaan inderdaad.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:13:46 #5
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_94338557
Een kennis van mij (oudere vrouw) heeft ook zo'n buurvrouw.

Die buurvrouw claimt dat zij expres zorgt voor lekkage in haar woning, waardoor haar woning overstroomt.

Desbetreffende buurvrouw heeft helemaal geen ondergelopen woning, maar toch...
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:14:36 #6
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94338595
Als de politie langs beide partijen komt, zul je wel begrijpen dat die politie jullie partij trekt. Hij loopt er verward bij enzo. ik neem aan dat jij wel een fatsoenlijk uiterlijk hebt en normaal met een agent een gesprek kunt voeren.
pi_94338614
Lol, whut.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_94338844
Gewoon niet teveel mee bezig zijn. Je kunt er weinig aan doen.
Raak en plezierig.
pi_94338877
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef Thomass het volgende:

[..]

Ga je schamen.
Ga jij je eens schamen :')

TS, denk je dat je buurman geestelijk achteruit aan het gaan is? Onderschat overigens niet wat voor effect dit soort treiterijen op een mens kunnen hebben.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:24:10 #10
66083 Platina
78th Element
pi_94338939
Ik snap er niet veel van
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:25:01 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94338966
Dit is iets voor Bonje met de buren :D
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:25:03 #12
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94338969
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ga jij je eens schamen :')
een krul en een sticker van de meester voor jou. ^O^
pi_94338981
ik kan me nou niet voorstellen dat dat 2e briefje door iemand van eind 60 is geschreven met die woordkeuze. :?
Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.
pi_94339010
Misschien moet je even met een merkstift een N achter gestoorde krabbelen. Dat zal hem leren!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:26:05 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94339016
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef Platina het volgende:
Ik snap er niet veel van
Dan heb je of niet gelezen, of het IQ van een poffertje ;( Samenvatting: TS wordt door de buren van acties beschuldigd waar hij niks mee te maken heeft.
pi_94339061
Gewoon een buurman die psychotisch is.
Kan de beste gebeuren, helaas.
pi_94339095
quote:

[..]

Ga je schamen.
Ja, slip of the pen. De buren beschuldigen ons daarvan, niet iets dat ik(wij) heb gedaan of zou doen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:28:52 #18
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94339107
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien moet je even met een merkstift een N achter gestoorde krabbelen. Dat zal hem leren!
:D _O-

Een 'N' in zn ruit krassen met een kraspen en daarna met een zwarte stift overheen :P
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:30:19 #19
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94339162
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:25 schreef Dagkaart het volgende:
ik kan me nou niet voorstellen dat dat 2e briefje door iemand van eind 60 is geschreven met die woordkeuze. :?
jij kent zeker weinig oude mensen?
pi_94339194
wat ik altijd bij die oudjes doe. de Jedi Mind Trick van Eddie Muprhy.

succes verzekerd! :Y

(de eerste minuut)
pi_94339267
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:14 schreef ukga het volgende:
Als de politie langs beide partijen komt, zul je wel begrijpen dat die politie jullie partij trekt. Hij loopt er verward bij enzo. ik neem aan dat jij wel een fatsoenlijk uiterlijk hebt en normaal met een agent een gesprek kunt voeren.
Ik ben zo gewoon als zand aan het strand, en kan me normaal uitdrukken. Hoe die buurman zich tegenwoordig uitdrukt weet ik niet. Laatste keer met buurtbemiddeling deed zij het woord, hij was lichtelijk aggressief, vloog me bijna aan over de tafel heen. Hij heeft mijn vriendin ook al eens met de dood bedreigd. Daar nam de politie wél aangifte van op.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:35:11 #22
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_94339349
De buren maken zich schuldig aan smaad en smaadschrift.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_94339351
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef ukga het volgende:

[..]

:D _O-

Een 'N' in zn ruit krassen met een kraspen en daarna met een zwarte stift overheen :P
Komop, zoiets doe je niet!
pi_94339478
Maar wel belachelijk wat ze allemaal beweren. Het meest schokkende is nog omgezet worden van energieleverancier. Daarop heb ik Nuon, NEM, Essent en Oxxio gebeld, voor mij de meest aggresieve maatschappijen. Die geven allemaal toe dat dat niet zomaar kan. Of ze bellen terug voor een voice log als bevestiging (of nemen het direct op), of ze sturen een contract dat je ondertekend terug moet sturen. Je kunt dus niet "zomaar" even andermans energie omzetten van achter je PCtje.
pi_94339599
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:32 schreef eRKa het volgende:

[..]

Ik ben zo gewoon als zand aan het strand, en kan me normaal uitdrukken. Hoe die buurman zich tegenwoordig uitdrukt weet ik niet. Laatste keer met buurtbemiddeling deed zij het woord, hij was lichtelijk aggressief, vloog me bijna aan over de tafel heen. Hij heeft mijn vriendin ook al eens met de dood bedreigd. Daar nam de politie wél aangifte van op.
Onverzorgd en warrig...kan hij niet dement aan het worden zijn...zou een beetje te vroeg zij maar niet onmogelijk. ;( Heb ook wel eens meegemaakt dat de familie (en dat waren kinderen die beter moesten weten want eentje was er arts) dat zit te ontkennen terwijl het overduidelijk is dat de persoon dement aan het worden is...zeker als ze overdag in een nachtpon mompelend over straat lopen. ;( De gezamenlijke buren hebben toen de woningbouwvereniging ingeschakelt die op hun beurt weer maatschappelijk werk inschakelden. Die vrouw liep gewoon 's nachts de ringweg op en de buren hebben haar regelmatig weer thuis moeten brengen, een onhoudbare situatie dus. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_94339781
Mwah, kan best dat de man aan het dementeren is. Maar ik had wel een beetje gehoopt dat hier iemand een meer sluitende conclusie (ja, lastig uit een verhaal van 1 kant) kon geven.

Wat ook gebeurd; als ik onze GFT bak buiten zet, dan verdwijnt die spontaan na het ophalen. Dat is echter alleen wanneer ik ons huisnummer op de bak zet. Nu is de bak alleen voor ons herkenbaar gemerkt en vinden we hem weer terug na lediging. Plak ik een sticker met ons huisnummer erop, dan is de bak pleite na het leegmaken. In een jaar tijd heb ik 4 bakken verbruikt! Na twee keer kun je al geen digitale aangifte meer doen en moet je in persoon naar het bureau. Daar kom je last in line binnen, want niet urgent. Kostte me dus twee keer twee uur van mijn tijd, zonde (en van de bak).
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:49:23 #27
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94339886
misschien is ie gewoon zwaar overspannen door al dat gedoe (of wat anders). dat kan ook gewoon, maar moeilijk te beoordelen vanachter een scherm natuurlijk.
pi_94339941
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 17:46 schreef eRKa het volgende:
Mwah, kan best dat de man aan het dementeren is. Maar ik had wel een beetje gehoopt dat hier iemand een meer sluitende conclusie (ja, lastig uit een verhaal van 1 kant) kon geven.
Wat denk je zelf? Verzint hij de dingen of is er echt iemand die sneaky die nare dingen doet. Zoals lijm in het slot enzo?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:50:54 #29
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_94339946
Waarom moeten jullie het eigenlijk zijn en niet de andere buren die er wonen?
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_94339959
Toch maar een gesprek proberen aan te gaan met de buurvrouw (en buurman als dat lukt), eventueel met behulp van de buurtbemiddeling? Die persoon kan er als neutrale derde bijzitten en wellicht ook wat zeggen over de geestelijke toestand van de man omdat hij/zij er als "nieuw"persoon bijzit.
Optimist tot in de kist
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:53:10 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94340024
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef trovey het volgende:
Toch maar een gesprek proberen aan te gaan met de buurvrouw (en buurman als dat lukt), eventueel met behulp van de buurtbemiddeling? Die persoon kan er als neutrale derde bijzitten en wellicht ook wat zeggen over de geestelijke toestand van de man omdat hij/zij er als "nieuw"persoon bijzit.
Dat hebben ze toch al gedaan? Of heb ik het verkeerd begrepen?
pi_94340026
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef RianaLuna het volgende:
Waarom moeten jullie het eigenlijk zijn en niet de andere buren die er wonen?
Zij zouden gezien hebben dat mijn vriendin snoepwikkels in hun brievenbus dumpte. Kan bijna niet want je kunt de bussen niet onopvallend observeren en ze haalt nooit de post (in 11 jaar mss 3x).
pi_94340058
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat hebben ze toch al gedaan? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Je hebt het geod begrepen, we hebben een gesprek gehad maar dat leverde niks op, kostte alleen tijd en ergernis.
pi_94340059
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef trovey het volgende:
Heb je het topic wel gelezen?
pi_94340104
quote:
Even daarna zijn wij beschuldigd van het gooien van snoeppapiertjes in hun brievenbus. Dat is niet waar, maar onschuld kunnen we niet bewijzen. De politie doet er niks mee, maar leuk is anders.
:') :')
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2011 @ 17:56:06 #36
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_94340148
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:21 schreef AnnaTralala het volgende:
Gewoon niet teveel mee bezig zijn. Je kunt er weinig aan doen.
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

TS, denk je dat je buurman geestelijk achteruit aan het gaan is? Onderschat overigens niet wat voor effect dit soort treiterijen op een mens kunnen hebben.
Are you fokking to me?
pi_94340466
Wat zijn marters?
pi_94340472
snoeppapier in de brievenbus???
lijm in het slot?

zitten er ook gezinnen met kinderen bij jullie?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:11:22 #39
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94340701
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:04 schreef Dagkaart het volgende:
snoeppapier in de brievenbus???
lijm in het slot?

zitten er ook gezinnen met kinderen bij jullie?
het zal je verbazen hoeveel volwassenen zulk kinderachtig gedrag vertonen.
heb er hier ook eentje op heterdaad betrapt, die vond het nodig iedere keer zijn overschot aan chips in mijn brievenbus te lozen.
op zich niet zo'n probleem, maar die vetvlekken hè. :{
het was het posten wel waard trouwens, nog nooit zo snel iemand wit zien worden. _O-
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2011 @ 18:12:43 #40
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_94340753
Te makkelijk om een lemming te maken.

Maar zoals eerder gezegt, jullie worden eigenlijk lastig gevallen, valt er niet naar de politie te gaan on der het mom 'smaad'? En de buurtbemiddeling heeft helemaal niks opgelost??
:')
pi_94340917
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Heb je het topic wel gelezen?
Ja maar daar blijkbaar overheen gelezen...krijg ik nu een nekschot van je? :')
Optimist tot in de kist
pi_94340989
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 18:17 schreef trovey het volgende:

[..]

Ja maar daar blijkbaar overheen gelezen...krijg ik nu een nekschot van je? :')
Mmmm, ik zat te denken om je er met de mattenklopper van langs te geven :9
pi_94341042
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 18:11 schreef BrammetjeBraam het volgende:

[..]

het zal je verbazen hoeveel volwassenen zulk kinderachtig gedrag vertonen.
heb er hier ook eentje op heterdaad betrapt, die vond het nodig iedere keer zijn overschot aan chips in mijn brievenbus te lozen.
op zich niet zo'n probleem, maar die vetvlekken hè. :{
het was het posten wel waard trouwens, nog nooit zo snel iemand wit zien worden. _O-
Al die moeite om van de chips af te komen _O-
pi_94341125
quote:

[..]

Ga je schamen.
QFT
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_94341335
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:19 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Mmmm, ik zat te denken om je er met de mattenklopper van langs te geven :9
Tweede keer al deze week dat me dat overkomt ;( :+
Optimist tot in de kist
  zaterdag 19 maart 2011 @ 19:17:37 #46
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94343195
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:21 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Al die moeite om van de chips af te komen _O-
ja ik bleef stofzuigen :)
pi_94343788
Ik vind je verhaal toch wel wat vaag moet ik zeggen..
Wat zijn marters eigenlijk en die kruipen in de buurman zn auto?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 19:53:40 #48
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94344637
weten jullie werkelijk niet wat marters zijn?
ga je schamen.
en gebruik daarna google om je algemene kennis op te krikken.
pi_94344771
Stadskinderen :')
pi_94346919
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:32 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik vind je verhaal toch wel wat vaag moet ik zeggen..
Wat zijn marters eigenlijk en die kruipen in de buurman zn auto?
Steenmarters komen steeds vaker in de stad voor en die kruipen bij voorkeur in het motorgedeelte van een auto om daar eens lekker de kabels door te bijten. :')

http://nl.wikipedia.org/wiki/Steenmarter

Sommige mensen weten ook niets van Flora en Fauna. }:| :+
Optimist tot in de kist
pi_94348838
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Te makkelijk om een lemming te maken.

Maar zoals eerder gezegt, jullie worden eigenlijk lastig gevallen, valt er niet naar de politie te gaan on der het mom 'smaad'? En de buurtbemiddeling heeft helemaal niks opgelost??
Smaad had ik nog niet aan gedacht, maar dan had ik dat meteen moeten doen. Buurtbemiddeling heeft echt nada gebracht. Wij werden beschuldigd van zaken die we niet gedaan hebben. Blijkbaar waren de buren er heilig van overtuigd dat IK ze dwarszit, al die spam is via het net geregeld, en ik ben blijkbaar erg handig met computers :(. Nou is dat wel zo, maar niet meer dan de average 30er. En ik ben de jongste in het gebouw dus is het logisch dat ik de dader ben. Quatsch.
Daarom heb IK het dus gedaan, volgens de buren.

[ Bericht 3% gewijzigd door eRKa op 20-03-2011 07:17:48 ]
pi_94355858
ik heb de oplossing!

Ga die vent gewoon echt kutten, als je dan toch al beschuldigd wordt, dan maar terecht!! })
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:56:19 #53
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94355980
juist niet. als je dan betrapt wordt denken ze dat je die andere acties ook uitgevoerd hebt.
pi_94356398
Kan je niet een keer een camera ophangen ofzo? Of misschien alleen al op je vuilnisbak, en dan schrijf je natuurlijk wel je nummer erop?
  zondag 20 maart 2011 @ 01:41:56 #55
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_94360409
even over je fotos TS, je hebt door dat dit buurman dit niet alleen geschreven heeft? de hoofdletter D wordt heel anders geschreven
pi_94360801
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:27 schreef MaGNeT het volgende:
Gewoon een buurman die psychotisch is.
Kan de beste gebeuren, helaas.
Zo komt het op mij ook wat over! Die man heeft allerlei waandenkbeelden en TS zit er mee. Nou, succes dan maar want dit houdt niet op zolang hij daar woont :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 maart 2011 @ 02:55:47 #57
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94362909
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 01:41 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
even over je fotos TS, je hebt door dat dit buurman dit niet alleen geschreven heeft? de hoofdletter D wordt heel anders geschreven
en de letter P wordt in de onderste brief hooggeplaatst viel me al op.
sowieso denk ik dat de tweede door een oudere vrouw geschreven is.
  maandag 21 maart 2011 @ 11:37:20 #58
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_94413210
Of door een andere persoonlijkheid van de buurman?
  maandag 21 maart 2011 @ 11:50:43 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94413677
Zijn de zaken die je buurman aanhaalt daadwerkelijk gebeurd? Want hier worden wel waanbeelden aangehaald maar wat als het allemaal echt gebeurd is?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 maart 2011 @ 12:32:28 #60
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_94415018
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:50 schreef Maanvis het volgende:
Zijn de zaken die je buurman aanhaalt daadwerkelijk gebeurd? Want hier worden wel waanbeelden aangehaald maar wat als het allemaal echt gebeurd is?
dan nog is het wel raar dat buurman zich fixeert op TS en partner.
  maandag 21 maart 2011 @ 12:53:57 #61
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94415719
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:37 schreef Swiffer het volgende:
Of door een andere persoonlijkheid van de buurman?
hahaha _O-
was je serieus? :@
  maandag 21 maart 2011 @ 13:01:04 #62
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94415933
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:32 schreef Swiffer het volgende:

[..]

dan nog is het wel raar dat buurman zich fixeert op TS en partner.
Zal toch wel iets voorgevallen moeten zijn waardoor hij juist hen verdenkt, lijkt me.

Maarre.. TS zit inmiddels vast? oO<
pi_94417612
Hij wordt dement. Geen grapje - vraag het iedere psychologiestudent. Dit heeft daar alle kenmerken van.
pi_94419084
Maar zijn vrouw gaat er kennelijk in mee dan? Het ligt dus niet alleen aan buurman.
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:28:35 #65
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_94419298
Best kans dat Buurvrouw al heeft geprobeerd, en een reactie kreeg die niet gezond was voor haar lichamelijk welzijn.
pi_94419489
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:23 schreef RabbitHeart het volgende:
Maar zijn vrouw gaat er kennelijk in mee dan? Het ligt dus niet alleen aan buurman.
De man waar zij al tientallen jaren van houdt en mee had gehoopt ongestoord oud te worden, transformeert langzaam maar zeker in een paranoïde mafkees - verre van de man waar ze om geeft. Wat moet ze anders?
pi_94419918
Hetzelfde is helaas gebeurt met mijn oma.

Maar wat dacht je van naar de huisarts gaan of maatschappelijk werk, hoe moeilijk het ook is om toe te geven?

Misschien kan TS maatschappelijk werk wel inschakelen, ik weet niet precies wat de regels daar voor zijn.

Ik denk wel dat je dan eerst moet vaststellen of de buurman paranoia is of dat er iemand werkelijk deze mensen zit te pesten.
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:52:38 #68
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_94420330
Euh als de buurman dit zelf weigert, kan niemand hem dwingen,tenzij hij een gevaar is voor zichzelf of zijn omgeving.
pi_94420916
Klinkt alsof die man niet helemaal goed bij zijn hoofd is....
pi_94421230
Ik vermoed ook dat de man aan het dementeren is.

Mijn ouders werkten als beheerders van een grote aanleunflat, en daar heb ik dit ook een paar keer zien gebeuren. Dementerende ouderen die ervan overtuigd waren dat mijn vader afluisterapparatuur in huis plaatste, die de buren van allerlei dingen verdachten.
pi_94434668
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:01 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zal toch wel iets voorgevallen moeten zijn waardoor hij juist hen verdenkt, lijkt me.

Maarre.. TS zit inmiddels vast? oO<
Waardoor hij nu juist de pik op mij/ons heeft, weet ik niet. Maar dat alleen wij er onder lijden is ook niet helemaal waar. De man heeft twee maanden terug een andere buurman om een kleinigheid grof uitgescholden. Het slachtoffer daar is een man van 70 die al meer dan 50 jaar in Nederland woont, heeft wel nog een accentje. Die werd dus uitgescholden voor luie gastarbeider ;(
Maar het gaat over steeds minder. Blijkt nu dus dat die affiches achter zijn autoruit te wijten zijn aan het feit dat zijn marterafweer 10cm verschoven is. Kan ook door marters gedaan zijn zelfs. Stel dat ze Toyota nou echt lekker vinden, dan schuiven ze die roosters ook wel uit de buurt.

Maar de vrouw van de gestoorde buurman heeft laatst tegen een andere buurvrouw gezegd dat "ze haar eigen man niet meer kende". De man is dus echt aan het dementeren. Hoorde ik gisteren in de wandelgangen.
Zou ik nu inzetten op een beetje pesthulp? Mss wordt die vent dan snel opgenomen in een inrichting. Sowieso is het een vreemd stelletje.

[ Bericht 11% gewijzigd door eRKa op 21-03-2011 20:42:27 ]
  maandag 21 maart 2011 @ 19:55:05 #72
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_94435157
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef netflanders het volgende:
Hij wordt dement. Geen grapje - vraag het iedere psychologiestudent. Dit heeft daar alle kenmerken van.
Ok.
Ik ben psychologie-student. En dit zegt niets. :{
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_94449696
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ok.
Ik ben psychologie-student. En dit zegt niets. :{
Ik ben het niet met je eens. Maar goed, psychologie is dan ook geen exacte wetenschap.
pi_94634696
Het is wel hetzelfde handschrift. Kijk maar naar de hoofdletter G en het woord 'van'. Alleen is het ene in hoofdletters en het andere in kleine letters.

Vervelende situatie verder, maar zou proberen me er niet te veel van aan te trekken. het is wel duidelijk dat hij niet spoort.
Misschien wel bijhouden wat er gebeurd en gezegd wordt.
pi_94635122
quote:
Nou breekt mien klomp.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_94642420
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Nou breekt mien klomp.
Hoezo breekt je klomp? Na een kort onderzoekje van mijn kant blijken zelfs de ergste leveranciers (NEM en Nuon bijv) dit niet klakkeloos te doen.
pi_95197914
En het feest gaat verder......

Hij heeft weer nieuwe leuzen opgehangen. Die vent spoort met de dag minder goed. Ik vraag me af of ik er niet een krant overheen zal hangen met wat afplaktape. Die laat nauwelijks sporen na, dus is veilig.
Wat hem nu weer bezielt? Ik heb wel gezien dat de anti-marter roosters ietsje scheef tegen de muur stonden. Maar om daar nu van boven je theewater te raken. Tevens is de garagedeur stuk en staat open. Iedereen kan dus gewoon binnen en zou goed kunnen dat buitenstaanders binnen zijn geweest en de marter afweer hebben bewonderd.
Zo'n buurman zal je maar hebben.
  donderdag 7 april 2011 @ 23:26:18 #78
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_95198117
Laat een psycholoog naar hem kijken...
pi_95198615
Je kunt ook gewoon terugcommuniceren, lekker briefjes op je achteruit plakken. "Aluhoedjes te koop voor 99 zerglings"
pi_95198836
Dementie kan hele enge dingen met mensen doen.
De meeste mensen denken dan simpelweg aan "het verstrooide vrouwtje dat afentoe iets vergeet".
Maar als je dingen doet die je je later niet kan herinneren kan dat heel eng zijn.
Het gevoel dat iemand spullen in je huis aan het verplaatsen is, want je hebt het zelf toch niet gedaan?
Het kan extreme paranoia veroorzaken, en dat is heel eng.
Omdat jij in zijn ogen al "slecht" bent, zal jij het wel geweest zijn, en na de 1e keer dat hij je hiervan beticht denkt hij steeds meer dat jij het op hem voorzien hebt.

Erg jammer dat jij hier de dupe van bent, maar ik denk dat dat is wat er met die man aan de hand is.
pi_95205140
Ik denk ook dat er oprecht psychisch iets behoorlijk mis is. En dan bedoel ik dat dus niet als standaard uitroep, maar in de vorm van een psychiatrische aandoening waar waandenkbeelden bij op de voorgrond staan. En jij bent daar idd de dupe van :{

Overigens, het is tevens een redelijk bekend fenomeen in de psychiatrie dat als 1 persoon van een echtpaar dit gedrag gaat vertonen, de ander er in mee gaat. Succes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:05:44 #82
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_95205440
Het komt mij ook een beetje als een schizofreen over eigenlijk... Dus heel goed kans op een psychische aandoening. Heeft hij toevallig onlangs een hersenaandoening gehad?
Don't let my username fool you...
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:17:57 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95205559
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef eRKa het volgende:
En het feest gaat verder......
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hij heeft weer nieuwe leuzen opgehangen. Die vent spoort met de dag minder goed. Ik vraag me af of ik er niet een krant overheen zal hangen met wat afplaktape. Die laat nauwelijks sporen na, dus is veilig.
Wat hem nu weer bezielt? Ik heb wel gezien dat de anti-marter roosters ietsje scheef tegen de muur stonden. Maar om daar nu van boven je theewater te raken. Tevens is de garagedeur stuk en staat open. Iedereen kan dus gewoon binnen en zou goed kunnen dat buitenstaanders binnen zijn geweest en de marter afweer hebben bewonderd.
Zo'n buurman zal je maar hebben.
Wat is er nou precies kapot oid?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95209476
Dementie tot het tegendeel bewezen is
pi_95210278
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 07:29 schreef Isabeau het volgende:

Overigens, het is tevens een redelijk bekend fenomeen in de psychiatrie dat als 1 persoon van een echtpaar dit gedrag gaat vertonen, de ander er in mee gaat. Succes.
Heeft dat fenomeen een naam?
pi_95210489
Dit zijn naar mijn idee gewoon oude mensjes die zich kapot vervelen en iemand anders die ze blijkbaar een hak zet.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:53:27 #87
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_95216234
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:22 schreef DeepChord het volgende:

[..]

Heeft dat fenomeen een naam?
Folie à deux? Of gewoon een gedeelde psychotische stoornis. Folie à deux klinkt leuker. ;) Ik dacht trouwens dat 't wel zeldzaam is.

Lijkt me ontzettend vervelend om zo'n buurman te hebben, maar het is ook wel heel sneu voor die man zelf. Je zou maar zo tegen onzichtbare vijanden moeten vechten...
...as always
pi_95216895
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:53 schreef Anyanka het volgende:

Folie à deux? Of gewoon een gedeelde psychotische stoornis. Folie à deux klinkt leuker. ;) Ik dacht trouwens dat 't wel zeldzaam is.

Lijkt me ontzettend vervelend om zo'n buurman te hebben, maar het is ook wel heel sneu voor die man zelf. Je zou maar zo tegen onzichtbare vijanden moeten vechten...
Het is ook zeldzaam :Y Ik bedoelde met 'bekend' dus dat elke psychiater dat fenomeen wel kent, niet dat het vaak voorkomt. En aangezien hier ook de vrouw heel vaag lijkt te doen moest ik daar aan denken :D
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:12:42 #89
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_95224229
Eerste gedachte zo afgaand op de posts is bij mij ook dementie idd. En wat dat folie à deux verhaal betreft: kan het niet zo zijn dat die vrouw d'r man probeert te beschermen omdat het toch uiteindelijk nog altijd haar man is? Je weet nooit wat er precies gaande is bij dit soort zaken.
Hallon!
pi_95225701
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat is er nou precies kapot oid?
Volgens mij is er niks kapot. Waarschijnlijk zijn alleen zijn roosters ietsje verplaatst geworden en valt hij daar over. Hij is zo achterdochtig dat hij die roosters met een dikke ketting + hangslot vergrendeld aan de muur. Voor die roosters heeft hij overigens nooit toestemming van de VvE gevraagd, dus dat mag zelfs niet zomaar zonder toestemming.

Dit zijn dus die roosters:

Met slot

En waarschijnlijk is de man nijdig dat er aan zijn roosters gefrunnikt wordt. Kan me best voorstellen dat mensen er eens aan voelen en schudden, heb ik in het begin ook gedaan (en je kunt ze uit die ketting trekken zonder schade).

[ Bericht 16% gewijzigd door eRKa op 08-04-2011 18:01:09 ]
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:24:27 #91
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_95229850
Ik ben misschien blond maar hoe beschermt zo'n rooster wat aan de muur geketend zit nou tegen marters? :') Het lijkt me niet, afgaande op de foto's, dat ze voor gaten oid hangen? :?
Hallon!
pi_95230091
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben misschien blond maar hoe beschermt zo'n rooster wat aan de muur geketend zit nou tegen marters? :') Het lijkt me niet, afgaande op de foto's, dat ze voor gaten oid hangen? :?
Goed dat iemand anders zich dat ook afvraagt :@
pi_95230931
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef BlueMage het volgende:
Met blond heeft dat niks te maken :) .
Die roosters staan vastgeketend tegen de muur, als de auto er niet is. Komt hij met de auto thuis, dan parkeert hij, ontgrendeld de roosters en plaatst die onder de motorruimte/tussen de voorwielen.
Gaan ze met de auto weg, dan worden eerst de roosters weggehaald en vergrendeld voor het wegrijden. Gepensioneerd, dus alle tijd. Ongelofelijk wat die man zich een moeite doet, de overige 23 auto's hebben nog nooit marterschade gehad. Eerst had hij een bmw 3-serie en reed mss 5000km per jaar. Die was volgens hem, extreem martergevoelig. Nou, die marter zoekt liever de warme 3-serie van de buurman op, want die werkt op 70km enkele afstand. Daarna kwam een gare Astra, die was absurd gevoelig voor marters. Nu een Auris, en OOK weer gevoelig voor marters.

Ook grappig; op dinsdag en donderdag bezorgen ze samen reclamefolders. Die worden dan echt stiekem in de auto gezet, op een onbewaakt moment de avond ervoor. En de kratten met de folders worden dan supernauwkeurig afgedekt met verhuisdekens.........iemand zou het eens zien.
pi_95231237
Ik ken helemaal niemand die zich ooit zorgen maakt over marters en heb nog van niemand ooit gehoord dat er kabels in zijn of haar auto waren doorgebeten door marters :')

Iemand wat marter vs auto statistieken? :D
pi_95231683
Nou, familie van me woont in een dorp en huis grenst aan velderijen. Die hebben(hadden) regelmatig marterschade. Die hebben een garage laten bouwen, was goedkoper dan steeds reparaties. En onder de motorkap: wc-blokjes, hondendeken, marterpieper. Niks hielp op lange termijn.
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:44:02 #96
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_95233976
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken helemaal niemand die zich ooit zorgen maakt over marters en heb nog van niemand ooit gehoord dat er kabels in zijn of haar auto waren doorgebeten door marters :')

Ken wel het verhaal van iemand die z'n auto in de stad had geparkeerd waar ze juist graafwerkzaamheden aan 't verrichten waren (Venlo is één grote bouwput :') ) en toen ie weer bij z'n auto kwam wilde hij niet starten en bleek dat knaagdieren (marters of ratten wellicht) belangrijke kabels hadden doorgeknaagd en nee die kerel was niet gestoord oid, dus het kan wel degelijk. :o

...maar dit verhaal...beiden lijken me toch een beetje de weg kwijt, al dat gesleur met die roosters en dan boos worden als die dingen een beetje verplaatst zijn terwijl ze op dat moment helemaal niks tegenhouden. :') Ik zou persoonlijk ook nieuwsgierig zijn wat dat voor dingen zijn, helemaal als iemand me zegt dat ik er beslist af moet blijven. :D Ik neem aan dat buurmans BMW 3 wél knaagdierschade had?
Hallon!
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:15:05 #97
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_95235858
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb er wel eens zien lopen hoor. Maar vooral in zuid-limburg heb ik er vele verhalen over gehoord. Veel kapotgeknaagde kabels onder de motorkap.
Don't let my username fool you...
pi_95236907
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik neem aan dat buurmans BMW 3 wél knaagdierschade had?
Geen enkele auto in de garage heeft marterschade gehad. Geen BMW, Fiat, Opel, Mitsubishi of welk ander merk dan ook, is hier al aangevallen door marters.
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:48:46 #99
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95237806
Dit lijkt op ernstige marterfobie.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:51:27 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95237963
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef eRKa het volgende:

[..]

Geen enkele auto in de garage heeft marterschade gehad. Geen BMW, Fiat, Opel, Mitsubishi of welk ander merk dan ook, is hier al aangevallen door marters.
Die mitsubishi is er blijkbaar het gevoeligst voor, omdat japanse auto's bougiekabels gebruiken die visolie bevatten (bron: Wikipedia pagina van de steenmarter). Waarom ze dan een toyota gekocht hebben is mij een raadsel. Misschien kun je dat eens als tip neerleggen bij hun dan kom je behulpzaam over :).

Hier, zie:
quote:
W.van der T. uit Veldhoven.
Irritante beesten die steenmarters. Ik parkeer altijd in een rij met veel andere auto's en al vaker heb ik een steenmarter gehad. De eerste keer had ik wat schade die ik pas later had opgemerkt. Werd niet betaald door mijn verzekeringsmaatschappij. Ik heb een Honda. Mijn buurman heeft een BMW en die heeft er geen last van. Hoe kan het dat bepaalde auto's meer gevoelig zijn? Groet
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:43:26 #101
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_95241042
Waarom laat je dit op deze manier eigenlijk de sfeer in het appartementen gebouw verpesten? Kun je niet eens met hem gaan praten?

Die briefjes achter het autoraam zullen niets goed doen namelijk. Lijkt mij. Apart verhaal dit trouwens, zo'n man zou met een psycholoog moeten praten.
It's you my love, you who are the stranger
pi_95241132
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die mitsubishi is er blijkbaar het gevoeligst voor, omdat japanse auto's bougiekabels gebruiken die visolie bevatten (bron: Wikipedia pagina van de steenmarter). Waarom ze dan een toyota gekocht hebben is mij een raadsel. Misschien kun je dat eens als tip neerleggen bij hun dan kom je behulpzaam over :).
Hah, 1 van die Mitsu's is die van mijzelf. En er staan nog 2 colts in dezelfde garage, nooit last gehad (net als alle andere auto's in de garage). En eerst hadden ze een BMW die egr gevoelig voor marters zou zijn, yeah right.
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:46:59 #103
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95241220
ik heb het vermoeden dat ik de eerste ben, maar waarom wordt dit verhaal niet eens voorgelegd aan maatschappelijk werk ofzo?
het ziet ernaar uit dat de beste man niet helemaal lekker (meer) is...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95241625
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef Inverted_World het volgende:
Waarom laat je dit op deze manier eigenlijk de sfeer in het appartementen gebouw verpesten? Kun je niet eens met hem gaan praten?
Vorig jaar heb ik buurtbemiddeling ingeschakeld. Ze hebben geprobeerd aangifte tegen mij en mijn vriendin te doen, en dat nam de politie niet aan want te onbelangrijk. Via het administratiekantoor van de VvE (ben zelf voorzitter), kwam ik daar van op de hoogte. Wij werden beschuldigd van afval in hun brievenbus(snoepwikkels), overmatige reclame, abbonementen, spookmails en lastige telefonische verkopers, met omzetten energieleverancier als kers op de taart. Ze hadden thuis pakken bewijs liggen, maar niks meegenomen (jahjah). En daar werden we ook nog eventjes bedekt bedreigd, wat door de bemiddelaar snel werd onderdrukt. IK heb dat gesprek georganiseerd, kwam jammer genoeg niks uit. Kregen van hem zelfs geen hand, van haar dan weer wel.
Praten is dus gebeurd, leverde niks op. Ga het niet nog eens proberen. Ik steek nog liever energie in het overmatig dwarszitten van die mensen, verhuizen ze misschien. Wat ik allemaal al van ze gehoord heb, jeumig, kun je een boek over volschrijven.Paar hoogtepuntjes dan: hij heeft bijna 40jaar bij hetzelfde bedrijf gewerkt, 500man personeel en afdeling van zo'n 80man. Met niemand contact gehad in al die jaren. Met ruzie weggegaan van hun vorige woonadres, geen enkel contact met de enige zoon enz enz. Er zit dus echt wel iets scheef.
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:58:11 #105
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95241841
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:45 schreef eRKa het volgende:

[..]

Hah, 1 van die Mitsu's is die van mijzelf. En er staan nog 2 colts in dezelfde garage, nooit last gehad (net als alle andere auto's in de garage). En eerst hadden ze een BMW die egr gevoelig voor marters zou zijn, yeah right.
da's jammer, anders kon je een briefje achter hun ruitenwisser doen met het verzoek om ergens anders te parkeren de bougiekabels in hun japanse auto, met visolie erin want trekt marters aan.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:58:30 #106
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_95241863
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef eRKa het volgende:

[..]

Vorig jaar heb ik buurtbemiddeling ingeschakeld. Ze hebben geprobeerd aangifte tegen mij en mijn vriendin te doen, en dat nam de politie niet aan want te onbelangrijk. Via het administratiekantoor van de VvE (ben zelf voorzitter), kwam ik daar van op de hoogte. Wij werden beschuldigd van afval in hun brievenbus(snoepwikkels), overmatige reclame, abbonementen, spookmails en lastige telefonische verkopers, met omzetten energieleverancier als kers op de taart. Ze hadden thuis pakken bewijs liggen, maar niks meegenomen (jahjah). En daar werden we ook nog eventjes bedekt bedreigd, wat door de bemiddelaar snel werd onderdrukt. IK heb dat gesprek georganiseerd, kwam jammer genoeg niks uit. Kregen van hem zelfs geen hand, van haar dan weer wel.
Praten is dus gebeurd, leverde niks op. Ga het niet nog eens proberen. Ik steek nog liever energie in het overmatig dwarszitten van die mensen, verhuizen ze misschien. Wat ik allemaal al van ze gehoord heb, jeumig, kun je een boek over volschrijven.Paar hoogtepuntjes dan: hij heeft bijna 40jaar bij hetzelfde bedrijf gewerkt, 500man personeel en afdeling van zo'n 80man. Met niemand contact gehad in al die jaren. Met ruzie weggegaan van hun vorige woonadres, geen enkel contact met de enige zoon enz enz. Er zit dus echt wel iets scheef.
Ik zou inderdaad gewoon kranten over de briefjes plakken inderdaad, onzin om daar telkens tegen aan te moeten kijken. Lastige situatie wel dit, beetje machteloosheid.
It's you my love, you who are the stranger
pi_95243828
Waarom begint je OP met dat die vrouw twisted is en eindigt het met dat die man gek is?
pi_95243981
Zo begon het inderdaad. Zij vertelde dat mijn vriendin gestoord is, daarna begon hij zich raar te gedragen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:15:55 #109
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_95245818
Bij mijn vorige 2 auto's heb ik ook behoorlijk last van marters gehad...1 auto is zelfs in de fik gevlogen omdat ze benzinekabels hadden doorgevreten ;( idd zuid limburg
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_95250646
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef eRKa het volgende:
.Paar hoogtepuntjes dan: hij heeft bijna 40jaar bij hetzelfde bedrijf gewerkt, 500man personeel en afdeling van zo'n 80man. Met niemand contact gehad in al die jaren. Met ruzie weggegaan van hun vorige woonadres, geen enkel contact met de enige zoon enz enz. Er zit dus echt wel iets scheef.
Misschien is het dan toch 'gewoon' zijn persoonlijkheid _O- Leuk, dat soort mensen als buren :')
pi_95382562
wat erg allemaal.
En ik vind het wel eng allemaal dat je eigenlijk zo erg gecontroleerd wordt door de politie :S
Waar is burgelijke vrijheid gebleven?
Dit soort zaken moeten door de burgers onderling besproken worden vind ik toch.
Zo ernstig is het toch niet om snoeppapiertjes door de brievenbus te stoppen? :S
En hoe zit dat met die energiemaatschappij, Waarom stappen ze over? wat hebben jullie precies gedaan?
Leg uit Leg uit, dit verhaal lijkt heel one-sided en helemaal niet ernstig.
Volgens mij verberg je iets.
Motief, motief, motief...
Mensen doen nooit iets zonder rede..
Oude mensen kunnen idd chagrijnig zijn, maar je moet toch wel iets gedaan hebben?
pi_95384005
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef eRKa het volgende:

[..]

Smaad had ik nog niet aan gedacht, maar dan had ik dat meteen moeten doen. Buurtbemiddeling heeft echt nada gebracht. Wij werden beschuldigd van zaken die we niet gedaan hebben. Blijkbaar waren de buren er heilig van overtuigd dat IK ze dwarszit, al die spam is via het net geregeld, en ik ben blijkbaar erg handig met computers :(. Nou is dat wel zo, maar niet meer dan de average 30er. En ik ben de jongste in het gebouw dus is het logisch dat ik de dader ben. Quatsch.
Daarom heb IK het dus gedaan, volgens de buren.
Smaad/laster heeft alleen zin als iets op papier staat. Gewoon zooitje negeren, niet teveel op in gaan. Maak je het alleen erger, makkelijker gezegd dan gedaan. Maar proberen er boven te staan!

Wat je wel kan doen id zorgen dat als je b.v. Word aangesproken dat je de gesprekken opneemt.
pi_95406287
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef DitBenIk91 het volgende:
wat erg allemaal.
En ik vind het wel eng allemaal dat je eigenlijk zo erg gecontroleerd wordt door de politie :S
Waar is burgelijke vrijheid gebleven?
Dit soort zaken moeten door de burgers onderling besproken worden vind ik toch.
Zo ernstig is het toch niet om snoeppapiertjes door de brievenbus te stoppen? :S
En hoe zit dat met die energiemaatschappij, Waarom stappen ze over? wat hebben jullie precies gedaan?
Leg uit Leg uit, dit verhaal lijkt heel one-sided en helemaal niet ernstig.
Volgens mij verberg je iets.
Motief, motief, motief...
Mensen doen nooit iets zonder rede..
Oude mensen kunnen idd chagrijnig zijn, maar je moet toch wel iets gedaan hebben?
One sided natuurlijk, ik ben degene die het verhaal vertelt. Die buurman lijdt aan achtervolgingswaanzin ofzo. Iedereen is tegen hem, beweert hij. Gisteren heeft een andere buurman het moeten ontgelden. En dat is een echte allemansvriend. Niemand heeft iets negatiefs op die man aan te merken, en die kreeg dus uit het niks een scheldkannonade. Ernstig is het allemaal niet, maar ook niet leuk.
Overigens stappen de buren niet uit eigen beweging over naar een andere energiemaatschappij, zeggen ze. Zij beweren dat ze van de ene op de andere dag omgezet zijn, en dat schrijven ze mij toe. Waarom vertelden ze er niet bij, ze wilden het van mij weten waarom ik dat deed. Dat blijkt niet eens te kunnen, navraag naar gedaan. Waarschijnlijker is dat hij zich zelf heeft aangemeld, en toen het contract kwam deed zijn verstand het weer normaal.

Maar ik verberg niks, ik zou niet weten wat ik die man gedaan moet hebben. We konden het best redelijk vinden met elkaar. Geen dikke vriendjes, vanwege het leeftijdsverschil, en zijn vrouw die alles bij elkaar liegt. Maar toch best "on speaking terms".
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:46:13 #114
244933 trovey
Nachtoele
pi_95412570
Sterkte in ieder geval :* ,

[ Bericht 51% gewijzigd door trovey op 12-04-2011 20:52:49 ]
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: