Je bekend hier. Jij bent schuldig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef eRKa het volgende:
Wij (en ik met name) hebben gezorgd dat:
- Het slot van hun berging met secondenlijm werd gesmeerd, ¤100,- reparatie
- Die mensen ineens vrachten spookpost en telefoontjes kregen
- Ze allerlei cadeautjes en welkomstgeschenken kregen bij abbonementen, valselijk op hun naam afgesloten
En als klap op de vuurpijl:
- Ze omgezet zijn van energieleverancier
Aangifte gedaan inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef Thomass het volgende:
[..]
Je bekend hier. Jij bent schuldig.
Ga je schamen.
Ga jij je eens schamenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ga je schamen.
Dan heb je of niet gelezen, of het IQ van een poffertjequote:
Ja, slip of the pen. De buren beschuldigen ons daarvan, niet iets dat ik(wij) heb gedaan of zou doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ga je schamen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien moet je even met een merkstift een N achter gestoorde krabbelen. Dat zal hem leren!
jij kent zeker weinig oude mensen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:25 schreef Dagkaart het volgende:
ik kan me nou niet voorstellen dat dat 2e briefje door iemand van eind 60 is geschreven met die woordkeuze.
Ik ben zo gewoon als zand aan het strand, en kan me normaal uitdrukken. Hoe die buurman zich tegenwoordig uitdrukt weet ik niet. Laatste keer met buurtbemiddeling deed zij het woord, hij was lichtelijk aggressief, vloog me bijna aan over de tafel heen. Hij heeft mijn vriendin ook al eens met de dood bedreigd. Daar nam de politie wél aangifte van op.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:14 schreef ukga het volgende:
Als de politie langs beide partijen komt, zul je wel begrijpen dat die politie jullie partij trekt. Hij loopt er verward bij enzo. ik neem aan dat jij wel een fatsoenlijk uiterlijk hebt en normaal met een agent een gesprek kunt voeren.
Komop, zoiets doe je niet!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef ukga het volgende:
[..]
![]()
Een 'N' in zn ruit krassen met een kraspen en daarna met een zwarte stift overheen
Onverzorgd en warrig...kan hij niet dement aan het worden zijn...zou een beetje te vroeg zij maar niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:32 schreef eRKa het volgende:
[..]
Ik ben zo gewoon als zand aan het strand, en kan me normaal uitdrukken. Hoe die buurman zich tegenwoordig uitdrukt weet ik niet. Laatste keer met buurtbemiddeling deed zij het woord, hij was lichtelijk aggressief, vloog me bijna aan over de tafel heen. Hij heeft mijn vriendin ook al eens met de dood bedreigd. Daar nam de politie wél aangifte van op.
Wat denk je zelf? Verzint hij de dingen of is er echt iemand die sneaky die nare dingen doet. Zoals lijm in het slot enzo?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:46 schreef eRKa het volgende:
Mwah, kan best dat de man aan het dementeren is. Maar ik had wel een beetje gehoopt dat hier iemand een meer sluitende conclusie (ja, lastig uit een verhaal van 1 kant) kon geven.
Dat hebben ze toch al gedaan? Of heb ik het verkeerd begrepen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef trovey het volgende:
Toch maar een gesprek proberen aan te gaan met de buurvrouw (en buurman als dat lukt), eventueel met behulp van de buurtbemiddeling? Die persoon kan er als neutrale derde bijzitten en wellicht ook wat zeggen over de geestelijke toestand van de man omdat hij/zij er als "nieuw"persoon bijzit.
Zij zouden gezien hebben dat mijn vriendin snoepwikkels in hun brievenbus dumpte. Kan bijna niet want je kunt de bussen niet onopvallend observeren en ze haalt nooit de post (in 11 jaar mss 3x).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef RianaLuna het volgende:
Waarom moeten jullie het eigenlijk zijn en niet de andere buren die er wonen?
Je hebt het geod begrepen, we hebben een gesprek gehad maar dat leverde niks op, kostte alleen tijd en ergernis.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch al gedaan? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Heb je het topic wel gelezen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef trovey het volgende:
Toch maar een gesprek proberen aan te gaan met de buurvrouw (en buurman als dat lukt), eventueel met behulp van de buurtbemiddeling? Die persoon kan er als neutrale derde bijzitten en wellicht ook wat zeggen over de geestelijke toestand van de man omdat hij/zij er als "nieuw"persoon bijzit.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef eRKa het volgende:
Even daarna zijn wij beschuldigd van het gooien van snoeppapiertjes in hun brievenbus. Dat is niet waar, maar onschuld kunnen we niet bewijzen. De politie doet er niks mee, maar leuk is anders.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:21 schreef AnnaTralala het volgende:
Gewoon niet teveel mee bezig zijn. Je kunt er weinig aan doen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
TS, denk je dat je buurman geestelijk achteruit aan het gaan is? Onderschat overigens niet wat voor effect dit soort treiterijen op een mens kunnen hebben.
het zal je verbazen hoeveel volwassenen zulk kinderachtig gedrag vertonen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:04 schreef Dagkaart het volgende:
snoeppapier in de brievenbus???
lijm in het slot?
zitten er ook gezinnen met kinderen bij jullie?
Ja maar daar blijkbaar overheen gelezen...krijg ik nu een nekschot van je?quote:
Mmmm, ik zat te denken om je er met de mattenklopper van langs te gevenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja maar daar blijkbaar overheen gelezen...krijg ik nu een nekschot van je?
Al die moeite om van de chips af te komenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:11 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
het zal je verbazen hoeveel volwassenen zulk kinderachtig gedrag vertonen.
heb er hier ook eentje op heterdaad betrapt, die vond het nodig iedere keer zijn overschot aan chips in mijn brievenbus te lozen.
op zich niet zo'n probleem, maar die vetvlekken hè.![]()
het was het posten wel waard trouwens, nog nooit zo snel iemand wit zien worden.
QFTquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ga je schamen.
Tweede keer al deze week dat me dat overkomtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mmmm, ik zat te denken om je er met de mattenklopper van langs te geven
ja ik bleef stofzuigenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:21 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Al die moeite om van de chips af te komen
Steenmarters komen steeds vaker in de stad voor en die kruipen bij voorkeur in het motorgedeelte van een auto om daar eens lekker de kabels door te bijten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:32 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik vind je verhaal toch wel wat vaag moet ik zeggen..
Wat zijn marters eigenlijk en die kruipen in de buurman zn auto?
Smaad had ik nog niet aan gedacht, maar dan had ik dat meteen moeten doen. Buurtbemiddeling heeft echt nada gebracht. Wij werden beschuldigd van zaken die we niet gedaan hebben. Blijkbaar waren de buren er heilig van overtuigd dat IK ze dwarszit, al die spam is via het net geregeld, en ik ben blijkbaar erg handig met computersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Te makkelijk om een lemming te maken.
Maar zoals eerder gezegt, jullie worden eigenlijk lastig gevallen, valt er niet naar de politie te gaan on der het mom 'smaad'? En de buurtbemiddeling heeft helemaal niks opgelost??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |