Gelukkig zijn de meningen verdeeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Laura is en blijft een miskwal.
huh? heb ik wat gemist dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
geheim ---> goed --> geraden
vanavond feest ---> karaoke (is niet zeker is een gokje)
quote:
Geheim is helemaal niet goed geradenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
LOL we zijn het 'n keer eensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef angeljacky het volgende:
[..]
kan me herinneren dat ze inderdaad heel erg aan t janken was en daardoor degene die op Maik gestemd hadden een schuldig gevoel wilde geven. Philip deed op op zijn manier maar Mo doet het net zo goed ook niet eerlijk.
Een rebus!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
huh? heb ik wat gemist dan?
geheim --> goed ---> geraden
als er een geheim goed is is ie geraden bedoel ik.
Heeft laura zijn boek al gehad ??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef beequeen het volgende:
Ze proosten allemaal op Guidson. Dat hebben ze imo nog nooit voor iemand gedaan.
Ik heb haar van af het begin al leuk gevonden, en ze wordt alleen maar leuker!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Laura is en blijft een miskwal.
haha ja beetje ingewikkeld allemaal hoorquote:
Volgens mij op Sofia ook. Ze verdiende het.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef beequeen het volgende:
Ze proosten allemaal op Guidson. Dat hebben ze imo nog nooit voor iemand gedaan.
Ben benieuwd hoe ze straks is als ze weer los is van karim.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:48 schreef suzi1 het volgende:
en laura heeft anderen nodig om ook maar iets te betekenen
ik ben er ook bang voor, maar ok...we gunnen haar een tweede kansquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze straks is als ze weer los is van karim.
Ben bang dat ze dan weer verzand in nietszeggendheid
Pffff, dat nepgedrag van der.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ja beetje ingewikkeld allemaal hoor
Er is niks geradenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere is er wat geraden? Kut!Dan moeten ze volgende week wéér een Hattrick verzinnen....
Ik loop tegenwoordig bij mijn scherm weg als ze weer kriebelt met Alex.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze richting Karim blijft trekken als ze los is ..... ze is leuker samen met hemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Palmaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Alleen GERARD is leuk, dan een hele tijd niets en dan komt Palma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |