PSIES!quote:
ja idd heeeeeeeeeeeel irritantquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef suzi1 het volgende:
die stem van aafke, aan t eind van een zin gaat ze de hoogte in met de toon
dan ga ik dat maKUN
dat doe ik altijd met broodJUS
Pizzaquote:
frieslandquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja fakking irriant![]()
Waar kwam ze nou ook weer vandaan.
Net zoiets al Limburgers die zetten elke zin die ze zeggen in een vraag, zelfs als het geen vraag is
Herhaling van vorige week.quote:
Nou das niet zo slim danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij heeft verkeerd gegokt op Nazi Flip
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:58 schreef TimeJumper het volgende:
Hej Laura heeft haar tafelkleedje weer aan
Ik moet nu nog effe ontcijferen of hij er dichtbij zat.quote:
ja logisch..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:58 schreef Gamey het volgende:
Servio wil gaan drukken op het geheim van AAF
Ze heeft vaste gezeten voor een geweldadige overval
Jij bent echt Laura-fan he..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Alleen als ze het over der kop trekt.
He zuurpruimquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Alleen als ze het over der kop trekt.
ik hoop dat ie ervoor gaat drukkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:00 schreef beequeen het volgende:
Servio denkt dat Aaf heeft vastgezeten voor inbreking.
Geen vette hap.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
haha geer zegt tegen stervio: haha dat ik hier zo met jou zit....vorige week kon ik je hersens nog inslaan.....en dan zit ie dus ook nog met jo ! hahahaha
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:01 schreef Gamey het volgende:
lol 2x al pizza, aff heeft dus een pizza courier overvallen
jawel en die koerier krijgt dan ook exact dezelfde missie als de week ervoorquote:
FYI, het is inbraak.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
Ik vind Laura ineens gewoon leuk op de streams.. nu ze vast zit aan Karim.. Tis net of ze een ziel heeft nu!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
Ik vind Laura ineens gewoon leuk op de streams.. nu ze vast zit aan Karim.. Tis net of ze een ziel heeft nu!
Nu hoeft alleen DownToEart het nog te zien..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
Ik zie het niet, echt niet. Ze moet verplicht praten nu en lacht uit pure nervositeit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
dat moeten mensen haar daar ook eens gaan vertellen anders zitten we weer met kriebel-lau en knuffel-lex zodra ze los zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef versabommie het volgende:
PD?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |