Komt die weer die pizza eruitquote:
Ik houd zelf zowel Flipje als Joanna verantwoordelijk voor die aanval op Mo....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:39 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Maar waarom wordt daar slechts één persoon steeds op afgebrand, ik geef ook aan dat het mij irriteerde dat die aanval met zijn tweeën werd gedaan. Maar ik kan wel begrijpen waarom flip verhaal is gaan halen. Mo deed dat toch ook toen Maik werd weggestemd bij diegene die hem genomineerd hadden ?
Jo is de baas.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo gaat tegen Baas Geer in, ze moet en zal bij de telefoon in de buurt zijn.
Ach ja, een hondje hoort wel te liggen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef Gamey het volgende:
Jo:Geer ik doe de hele dag al wat jij wil, nu wil ik telefoon dus we gaan voor de telefoon liggen
nou daarom denk ik dat we een feesie krijgen ,doordat ze toen ook pizza kregenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Komt die weer die pizza eruit
Jah was met Love party ook zo!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou daarom denk ik dat we een feesie krijgen ,doordat ze toen ook pizza kregen
zit af en blijf!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ach ja, een hondje hoort wel te liggen..
Inderdaad heb je gelijk in, ff verbeteren inplaats van RAT --> RATTENquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:39 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Maar waarom wordt daar slechts één persoon steeds op afgebrand, ik geef ook aan dat het mij irriteerde dat die aanval met zijn tweeën werd gedaan. Maar ik kan wel begrijpen waarom flip verhaal is gaan halen. Mo deed dat toch ook toen Maik werd weggestemd bij diegene die hem genomineerd hadden ?
sponsering!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:42 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik dacht leuke opdracht: Pizza maken. Is het een diepvriespizza. Pfffff.
Nog nooit zo'n lelijk monster gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach ja, een hondje hoort wel te liggen..
nou he? aafke met haar adhd en maik als een slak erachteraan,die slungelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef bollokus het volgende:
godsamme je zou maar met die maik aan de boeien zitten,
wat een langzame draak zeg!!
avond trouwens
hahahaha die is juist stoer !!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n lelijk monster gezien.
[ afbeelding ]
Damn en meestal komt er altijd veel kwijl uitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n lelijk monster gezien.
[ afbeelding ]
Tsja, is het niet Jo dan is het wel Stervio. Raar volk daar in het hokje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:42 schreef Stability het volgende:
weeeer stervio naar de kvdw
stemmetje heeft er goed zin in vandaag zeg!
hahaha ja vreemde gast, die stemmetje hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, is het niet Jo dan is het wel Stervio. Raar volk daar in het hokje.
die slakken zijn nog sneller, en laten ook een kwijlspoor achter dat welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef Stability het volgende:
[..]
nou he? aafke met haar adhd en maik als een slak erachteraan,die slungel
Ze zuigen alletwee, dus weinig verschil voor de stem.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, is het niet Jo dan is het wel Stervio. Raar volk daar in het hokje.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef Gamey het volgende:
Moet je die oven niet eerst voorverwarmen?
Precies er kan niks fout gaan met een diepvriespizza alleen eerst wel goed voorverwarmen. Jammer ik dacht dat ze echt een eigen pizza moesten maken voor iedereen. Dat zou nog een leuke opdracht zijn. Ik dacht al: huh een leuke opdracht.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef Gamey het volgende:
Moet je die oven niet eerst voorverwarmen?
kan me herinneren dat ze inderdaad heel erg aan t janken was en daardoor degene die op Maik gestemd hadden een schuldig gevoel wilde geven. Philip deed op op zijn manier maar Mo doet het net zo goed ook niet eerlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Inderdaad heb je gelijk in, ff verbeteren inplaats van RAT --> RATTEN![]()
Je kan natuurlijk verhaal gaan halen, maar ik vind het erg de manier waarop. Heeft Mo dat ook gedaan toen maik werd weggestemd?
Kan me niet voorstellen dat ze dat op zo'n manier heeft gedaan. Ja kwam vast janken bij te kijken maar daar bleef het toch wel bij.
Erg dooie bende. Het vastketen heeft niet de resultaat die men had verwacht. Alleen Geer en Jo en Lau en Karim zijn het leukst te zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
Zo weer ff tijd om alle roddels en achterklap weer mee te lezen.
Dooie bende vandaag geloof ik, als ik de COS snel doorneem ?
doet maik toch ook, smorgens na de feestjes bij monique in bed? aaaaaaghhhhhhhquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
die slakken zijn nog sneller, en laten ook een kwijlspoor achter dat wel
Klopt al is Laura nog steeds een stuk populaire hier dan voor ze met Karim was gekoppeldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
Er kan niets mis gaan met een diepvries pizza, maar bevroren in een koude oven lijkt me niet de bedoeling (ook op een dichte plaat lijkt me niet lekker dat gaat zweten)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Precies er kan niks fout gaan met een diepvriespizza alleen eerst wel goed voorverwarmen. Jammer ik dacht dat ze echt een eigen pizza moesten maken voor iedereen. Dat zou nog een leuke opdracht zijn. Ik dacht al: huh een leuke opdracht.
Heerlijk om te horenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Klopt al is Laura nog steeds een stuk populaire hier dan voor ze met Karim was gekoppeld
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Inderdaad heb je gelijk in, ff verbeteren inplaats van RAT --> RATTEN![]()
Je kan natuurlijk verhaal gaan halen, maar ik vind het erg de manier waarop. Heeft Mo dat ook gedaan toen maik werd weggestemd?
Kan me niet voorstellen dat ze dat op zo'n manier heeft gedaan. Ja kwam vast janken bij te kijken maar daar bleef het toch wel bij.
geheim ---> goed --> geradenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
Laura is en blijft een miskwal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Heerlijk om te horen
Als ze dan alleen maar zo door gaat als ze straks weer los is.
Zou er wel stiekem een briefje naar binnen willen gooien
Misschien een op afstand bestuurbaar vliegtuigje een optie
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze zuigen alletwee, dus weinig verschil voor de stem.....
Huh, geheim goed geraden?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
geheim ---> goed --> geraden
vanavond feest ---> karaoke (is niet zeker is een gokje)
Gelukkig zijn de meningen verdeeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Laura is en blijft een miskwal.
huh? heb ik wat gemist dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
quote:
Geheim is helemaal niet goed geradenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
LOL we zijn het 'n keer eensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef angeljacky het volgende:
[..]
kan me herinneren dat ze inderdaad heel erg aan t janken was en daardoor degene die op Maik gestemd hadden een schuldig gevoel wilde geven. Philip deed op op zijn manier maar Mo doet het net zo goed ook niet eerlijk.
Een rebus!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
huh? heb ik wat gemist dan?
geheim --> goed ---> geraden
als er een geheim goed is is ie geraden bedoel ik.
Heeft laura zijn boek al gehad ??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef beequeen het volgende:
Ze proosten allemaal op Guidson. Dat hebben ze imo nog nooit voor iemand gedaan.
Ik heb haar van af het begin al leuk gevonden, en ze wordt alleen maar leuker!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Laura is en blijft een miskwal.
haha ja beetje ingewikkeld allemaal hoorquote:
Volgens mij op Sofia ook. Ze verdiende het.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef beequeen het volgende:
Ze proosten allemaal op Guidson. Dat hebben ze imo nog nooit voor iemand gedaan.
Ben benieuwd hoe ze straks is als ze weer los is van karim.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:48 schreef suzi1 het volgende:
en laura heeft anderen nodig om ook maar iets te betekenen
ik ben er ook bang voor, maar ok...we gunnen haar een tweede kansquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze straks is als ze weer los is van karim.
Ben bang dat ze dan weer verzand in nietszeggendheid
Pffff, dat nepgedrag van der.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ja beetje ingewikkeld allemaal hoor
Er is niks geradenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere is er wat geraden? Kut!Dan moeten ze volgende week wéér een Hattrick verzinnen....
Ik loop tegenwoordig bij mijn scherm weg als ze weer kriebelt met Alex.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze richting Karim blijft trekken als ze los is ..... ze is leuker samen met hemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Palmaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Alleen GERARD is leuk, dan een hele tijd niets en dan komt Palma
Ja hij moet wat doen en hij doet nooit wat (ja voelen aan poezeligding van Mo)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:52 schreef MargrietV het volgende:
Door Maik gaat missie beslist mislukken.
Dit is de SST COS, DGK gezwijmel graag in het "ik leef nog in 2008" topic!!quote:
Ik moet je het antwoord schuldig blijven. Sorry.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef Little_Lunatic het volgende:
Heeft laura zijn boek al gehad ??
Oh, waarom? Janken en zeuren en op het eind wat sexverhalen waar niemand op zat te wachten.quote:[b] Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef DownToEarth het volgende:[/b
Volgens mij op Sofia ook. Ze verdiende het.
Moet er al een lijstje gemaakt worden wie waar het eerst kotst?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:52 schreef Coos het volgende:
Ahh...er gaan weer pizza's in straks.![]()
Nu nog een sloot drank wat dat is ons vorige week ook zo ontzettend goed bevallen.
volgens mij staat die oven op 200 en Philip zei nog hij moet op 220quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:52 schreef rico80 het volgende:
Jezus hoe moeilijk is t om een pizza erin te knallen :s
ja die missie is geslaagd, hij heeft 2000 uit de kluis van aafke gewonnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Er is ook nog niet bekend over de missie van Karim ?
Met de peuken van Aafke ?
Missie is geslaagd en hij heeft 2000 euro uit Aafke haar kluisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
I know, I know, maarre.. was jij het net niet met dat hele Huubpraatje?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dit is de SST COS, DGK gezwijmel graag in het "ik leef nog in 2008" topic!!
Die is geluktquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die missie is geslaagd, hij heeft 2000 uit de kluis van aafke gewonnen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Missie is geslaagd en hij heeft 2000 euro uit Aafke haar kluis
Ze was puur, sociaal, humoristisch.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet je het antwoord schuldig blijven. Sorry.
[..]
Oh, waarom? Janken en zeuren en op het eind wat sexverhalen waar niemand op zat te wachten.
Karim heeft 2000 gewonnen uit kluis van Aafke en het daarna verlorenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Jah gelijk donderdag avond alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Heeft laura zijn boek al gehad ??
Als Bommie koffie wil roept hij wel!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
was jij het net niet met dat hele Huubpraatje?
Hoe blij was Aafke daarmee?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Missie is geslaagd en hij heeft 2000 euro uit Aafke haar kluis
Yeps, maar dat ging over mensen die uit een rls op FOK komen.. fokrelated.. mij zal het jeuken waar Jurien, die koffielaaf of wie dan ook vandaan komt.. dat fokuserinnetje werd schofterig aangevallen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
I know, I know, maarre.. was jij het net niet met dat hele Huubpraatje?
ja fakking irriantquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef suzi1 het volgende:
die stem van aafke, aan t eind van een zin gaat ze de hoogte in met de toon
dan ga ik dat maKUN
dat doe ik altijd met broodJUS
Want ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Karim heeft 2000 gewonnen uit kluis van Aafke en het daarna verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |