omdat geer niet op al dat gezeik ingaatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:03 schreef danilel het volgende:
En toch...
Jo is beter te verdragen nu naast Gerard.......
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:01 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Laten we die pisnicht gewoon bij zijn naam noemen, anders zijn we onbeschofte hetero's... Hij heet Stervio.....
Idd beter, maar het veranderd mijn mening over haar niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:03 schreef danilel het volgende:
En toch...
Jo is beter te verdragen nu naast Gerard.......
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Idd beter, maar het veranderd mijn mening over haar niet.
Thanx.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:05 schreef BONG4002 het volgende:
Mooie TT
Zal zo toch wel gaan gebeuren lijkt me.
nee mij mijn ook niet ,ze heeft geen keuze nu ,maar ik verwacht toch een dosis klaagzang als ze los is!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Idd beter, maar het veranderd mijn mening over haar niet.
dat dus ! hij weet hoe hij met dit soort om moet gaan, en zij ziet in dat ze toch haar zin niet krijgt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
omdat geer niet op al dat gezeik ingaat
Same here en ik verwacht een hoop bezoekjes aan de KvdW.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:07 schreef b_engeltje het volgende:
nee mij mijn ook niet ,ze heeft geen keuze nu ,maar ik verwacht toch een dosis klaagzang als ze los is!!!
Ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx.Kan nooit lang duren.
Ik ben er even weg van, tot later.
Het valt mij op dat ze die nu niet plat loopt met gerard naast zich ...... lekker opvallendquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here en ik verwacht een hoop bezoekjes aan de KvdW.![]()
Toedels.
nee, stervio mag nu bij stemmetje op schoot...hij is al een keer of tien geweest vandaag geloof ik .quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:10 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Het valt mij op dat ze die nu niet plat loopt met gerard naast zich ...... lekker opvallend
Ja hoor met zijn allen verzamelen dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef danilel het volgende:
Sl lock incoming
Rode bank in beeld.....
wel mooi dat ze ons alvast waarschuwen dat er SL aankomt, kunnen we mooi ff wat anders gaan doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef danilel het volgende:
Sl lock incoming
Rode bank in beeld.....
krijgen gelijk huishoudelijke mededelingen johquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:12 schreef Stability het volgende:
waarom nou streamlock! het geheim word toch niet geraden !
echt veel streamlocks ja.. en wij zijn zo stom om te blijven kijken hahaha dat is het ergste van allesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
krijgen gelijk huishoudelijke mededelingen joh
ik kan me geen rls herinneren waar zoveel sl waren
Het spel gaat om geheimen raden. Hij doet dat het beste (combineren van clues e.d.).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
Ben jij een Flipfan? Dat is de grootste bekstekker in het huis.
Ja, Filip is de beste tot nu toe !! En een lekker ding om te zien !!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het spel gaat om geheimen raden. Hij doet dat het beste (combineren van clues e.d.).
Neuh.. Flip krijgt nagenoeg alles van de regie praktisch in zijn schoot geworpen... En daarnaast bijna een niet te raden geheim want het geheim gaat niet eens over die niksnuttende lamlul zelf!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het spel gaat om geheimen raden. Hij doet dat het beste (combineren van clues e.d.).
wil ik nog aan toevoegen dat iemand die zulke vieze spelletjes doet tegen vrouwen zoals hij tegen Monique flikte wat mij betreft eerder een enorm teringhard pak slaag verdient ipv lofquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
wil ik nog aan toevoegen dat iemand die zulke vieze spelletjes doet tegen vrouwen zoals hij tegen Monique flikte wat mij betreft eerder een enorm teringhard pak slaag verdient ipv lof
sluit ik me ook geheel bij aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
wil ik nog aan toevoegen dat iemand die zulke vieze spelletjes doet tegen vrouwen zoals hij tegen Monique flikte wat mij betreft eerder een enorm teringhard pak slaag verdient ipv lof
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh.. Flip krijgt nagenoeg alles van de regie praktisch in zijn schoot geworpen... En daarnaast bijna een niet te raden geheim want het geheim gaat niet eens over die niksnuttende lamlul zelf!
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn reactie op de nominaties en het opnemen van de telefoon was walchelijk. Ook zij stasi-verhoor van Mo, samen met Jo, was te erg voor woorden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |