omdat geer niet op al dat gezeik ingaatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:03 schreef danilel het volgende:
En toch...
Jo is beter te verdragen nu naast Gerard.......
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:01 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Laten we die pisnicht gewoon bij zijn naam noemen, anders zijn we onbeschofte hetero's... Hij heet Stervio.....
Idd beter, maar het veranderd mijn mening over haar niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:03 schreef danilel het volgende:
En toch...
Jo is beter te verdragen nu naast Gerard.......
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Idd beter, maar het veranderd mijn mening over haar niet.
Thanx.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:05 schreef BONG4002 het volgende:
Mooie TT
Zal zo toch wel gaan gebeuren lijkt me.
nee mij mijn ook niet ,ze heeft geen keuze nu ,maar ik verwacht toch een dosis klaagzang als ze los is!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Idd beter, maar het veranderd mijn mening over haar niet.
dat dus ! hij weet hoe hij met dit soort om moet gaan, en zij ziet in dat ze toch haar zin niet krijgt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
omdat geer niet op al dat gezeik ingaat
Same here en ik verwacht een hoop bezoekjes aan de KvdW.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:07 schreef b_engeltje het volgende:
nee mij mijn ook niet ,ze heeft geen keuze nu ,maar ik verwacht toch een dosis klaagzang als ze los is!!!
Ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx.Kan nooit lang duren.
Ik ben er even weg van, tot later.
Het valt mij op dat ze die nu niet plat loopt met gerard naast zich ...... lekker opvallendquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here en ik verwacht een hoop bezoekjes aan de KvdW.![]()
Toedels.
nee, stervio mag nu bij stemmetje op schoot...hij is al een keer of tien geweest vandaag geloof ik .quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:10 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Het valt mij op dat ze die nu niet plat loopt met gerard naast zich ...... lekker opvallend
Ja hoor met zijn allen verzamelen dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef danilel het volgende:
Sl lock incoming
Rode bank in beeld.....
wel mooi dat ze ons alvast waarschuwen dat er SL aankomt, kunnen we mooi ff wat anders gaan doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef danilel het volgende:
Sl lock incoming
Rode bank in beeld.....
krijgen gelijk huishoudelijke mededelingen johquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:12 schreef Stability het volgende:
waarom nou streamlock! het geheim word toch niet geraden !
echt veel streamlocks ja.. en wij zijn zo stom om te blijven kijken hahaha dat is het ergste van allesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
krijgen gelijk huishoudelijke mededelingen joh
ik kan me geen rls herinneren waar zoveel sl waren
Het spel gaat om geheimen raden. Hij doet dat het beste (combineren van clues e.d.).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
Ben jij een Flipfan? Dat is de grootste bekstekker in het huis.
Ja, Filip is de beste tot nu toe !! En een lekker ding om te zien !!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het spel gaat om geheimen raden. Hij doet dat het beste (combineren van clues e.d.).
Neuh.. Flip krijgt nagenoeg alles van de regie praktisch in zijn schoot geworpen... En daarnaast bijna een niet te raden geheim want het geheim gaat niet eens over die niksnuttende lamlul zelf!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het spel gaat om geheimen raden. Hij doet dat het beste (combineren van clues e.d.).
wil ik nog aan toevoegen dat iemand die zulke vieze spelletjes doet tegen vrouwen zoals hij tegen Monique flikte wat mij betreft eerder een enorm teringhard pak slaag verdient ipv lofquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
wil ik nog aan toevoegen dat iemand die zulke vieze spelletjes doet tegen vrouwen zoals hij tegen Monique flikte wat mij betreft eerder een enorm teringhard pak slaag verdient ipv lof
sluit ik me ook geheel bij aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
wil ik nog aan toevoegen dat iemand die zulke vieze spelletjes doet tegen vrouwen zoals hij tegen Monique flikte wat mij betreft eerder een enorm teringhard pak slaag verdient ipv lof
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh.. Flip krijgt nagenoeg alles van de regie praktisch in zijn schoot geworpen... En daarnaast bijna een niet te raden geheim want het geheim gaat niet eens over die niksnuttende lamlul zelf!
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn reactie op de nominaties en het opnemen van de telefoon was walchelijk. Ook zij stasi-verhoor van Mo, samen met Jo, was te erg voor woorden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat toch om die relatie die hij heeft gehad, het is echt flip zelf geweest die die relatie heeft gehad het gaat dus wel om hem.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh.. Flip krijgt nagenoeg alles van de regie praktisch in zijn schoot geworpen... En daarnaast bijna een niet te raden geheim want het geheim gaat niet eens over die niksnuttende lamlul zelf!
Ach het is zaterdag, ik doe hem nog een keer:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Zelfs als het duidelijk een foute druk is een streamlock, oftewel een dikke vinger in de reet voor de zo zeer gewaardeerde streamers!
Jo en Flip zijn neukkandidaten.... en die zijn Heilig in BB-land nog steeds!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn reactie op de nominaties en het opnemen van de telefoon was walchelijk. Ook zij stasi-verhoor van Mo, samen met Jo, was te erg voor woorden.
En wat Bommie zegt, Jo en Flip zijn kindjes van God en volgens mij Stervio ook.
Dat hij verhaal is gaan halen is best begrijpelijk hij speelt 'n spel en het gaat om 'n leuk bedrag. Het enige wat mij irriteerde is dat hij dit niet alleen heeft gedaan maar samen met Jo verhaal is gaan halen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB-land?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jo en Flip zijn neukkandidaten.... en die zijn Heilig in BB-land nog steeds!
Het is een geheim wat hij te danken heeft aan de prestaties van een ander.. Of heeft Philip ooit goud gewonnen en weten we hier niets van?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:27 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Het gaat toch om die relatie die hij heeft gehad, het is echt flip zelf geweest die die relatie heeft gehad het gaat dus wel om hem.
Verder wie zegt dat flip met dit geheim het huis in wou ??? .... misschien had hij wel iets heel anders en is dit 'n besluit van de programmamakers.
true!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat dus, echt heel erg en heel laag gedrag.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn reactie op de nominaties en het opnemen van de telefoon was walchelijk. Ook zij stasi-verhoor van Mo, samen met Jo, was te erg voor woorden.En wat Bommie zegt, Jo en Flip zijn kindjes van God en volgens mij Stervio ook.
Ik hoop niet dat je beoordeling van mannen ook zo is irl, echt ik hoop dat zo erg voor je!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dat hij verhaal is gaan halen is best begrijpelijk hij speelt 'n spel en het gaat om 'n leuk bedrag. Het enige wat mij irriteerde is dat hij dit niet alleen heeft gedaan maar samen met Jo verhaal is gaan halen.
Je zult wel RLS-land bedoelen. Dit is geen BB, maar Secret Story, iets moeilijker voor je spellen.quote:
Oké hij heeft die prestatie niet zelf geleverd, maar dat wordt ook niet geopperd met zijn geheim. Het gaat duidelijk om de relatie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is een geheim wat hij te danken heeft aan de prestaties van een ander.. Of heeft Philip ooit goud gewonnen en weten we hier niets van?
En verder heeft zo'n nietszeggende luie klotepeuter echt geen geheim
Echt niet. Jo wordt al panisch als hij haar iets teveel knuffelt. Haar Dennis kijkt 24/7 streams.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
U mag nú wakker worden... "knip"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je zult wel RLS-land bedoelen. Dit is geen BB, maar Secret Story, iets moeilijker voor je spellen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U mag nú wakker worden... "knip"
Je kan verhaal gaan halen maar het is de manier waarop. Wat hij niet kan scheiden is dat er nu eenmaal genomineerd moet worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dat hij verhaal is gaan halen is best begrijpelijk hij speelt 'n spel en het gaat om 'n leuk bedrag. Het enige wat mij irriteerde is dat hij dit niet alleen heeft gedaan maar samen met Jo verhaal is gaan halen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:30 schreef TimeJumper het volgende:
Dat dus, echt heel erg en heel laag gedrag.
en wat je ook van Servio kan zeggen, ik kan me niet voorstellen of tenminste zo laag gedrag heb ik nog niet gezien van hem.
Ik vind Flip gewoon een walgelijke laag knulletje, en dat stasiverhoor tesamen met Joanneom te kotsen zeg.
Ik hoop voor hun dat ik ze nooit tegenkom want dan ventileer ik mijn mening toch eens effe
Geen woord aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:30 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop niet dat je beoordeling van mannen ook zo is irl, echt ik hoop dat zo erg voor je!
Het was gewoon geestelijke mishandeling!
LOL ..... als ik iets toezeg en ik verander van gedachten mag je bij mij best verhaal komen halen hoor, ik sta mijn mannetje welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je beoordeling van mannen ook zo is irl, echt ik hoop dat zo erg voor je!
Het was gewoon geestelijke mishandeling!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL ..... als ik iets toezeg en ik verander van gedachten mag je bij mij best verhaal komen halen hoor, ik sta mijn mannetje wel![]()
Ik ga iig niet gelijk huilen, want je moet het wel met me eens zijn dat bij mo de traantjes wel heeeeeel snel komen.
Ik hou ermee op, als je dit normaal vond, is verdere discussie niet mogelijk!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL ..... als ik iets toezeg en ik verander van gedachten mag je bij mij best verhaal komen halen hoor, ik sta mijn mannetje wel![]()
Ik ga iig niet gelijk huilen, want je moet het wel met me eens zijn dat bij mo de traantjes wel heeeeeel snel komen.
Vorige week was er een schreeuw..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef meneertje1972 het volgende:
NOGMAALS (Weet iemand dit?):
Is er alleen nog maar ' I am survivor ' clue geweest of meer (geluids) clues nu ze snappen dat het begin van de tune niet hoort bij de clue? Waar wachten ze nu op (lijkt er op of er een missie is of uitslag komt)
net als laura en karim...passen echt goed samen zoals ze nu zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef Niki.P het volgende:
Joanne en Gerard zijn echt heel lollig samen..
Na een uur inhakken op haar samen met Jo vind ik het netjes dat het nog zo lang duurde.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dat geloof ik gerust.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Geer vraagt of ze Buddha, dat lilleke mormel, nog even uit moeten laten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef Niki.P het volgende:
Joanne en Gerard zijn echt heel lollig samen..
Als je goed gelezen hebt, zei ik dat ik me ook irriteerde aan hem maar meer omdat ze met zijn tweeën in de aanval gingen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hou ermee op, als je dit normaal vond, is verdere discussie niet mogelijk!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb nog geen Clue zien werken. behalve averechts...
Origineel.quote:
Lekker hoor....... Pizza met groene saus......quote:
en daarna party party?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lekker hoor....... Pizza met groene saus......
Maar waarom wordt daar slechts één persoon steeds op afgebrand, ik geef ook aan dat het mij irriteerde dat die aanval met zijn tweeën werd gedaan. Maar ik kan wel begrijpen waarom flip verhaal is gaan halen. Mo deed dat toch ook toen Maik werd weggestemd bij diegene die hem genomineerd hadden ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat geloof ik gerust.
Maar niet iedereen is hetzelfde. Wij en zeker ook de mensen in het huis kunnen zien en horendat Mo een beetje of beetje veel labiel is.
Dus als je dan verhaal gaat halen en je maakt de keuze om zo iemand zo te bewerken dan is dat een duidelijke keuze.
Dus ben je een laag bij de grondse RAT![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |