Hallo,
Hierbij verkoop ik mijn Saitek Throttles. Deze heb ik vooral gebruiks voor mijn Flight Simulator game. Maar wegens het tijdgebrek moet deze echt weg.
Het is zo één:
![33e389e.jpg]()
Voor de rest heb ik zo een oude Microsoft Logitech Wingman thuis liggen. Enorm leuk ding, werkt gewoon goed en geen klakkeloos sh*t.
![2dt0p6t.jpg]()
Daarnaast heb ik ook nog eens een CH Flight Yoke. Deze is echt de überkiller van allemaal. Heeft me ook de jackpot gekost maar dit was echt een enorm leerervaring voor mij. Het is zó vet om met een Yoke te vliegen, echt heel erg realistisch.
![1ibehc.jpg]()
Btw, de middelste controle (props) is gebroken bij mij!! Maar de prijs is er ook naar.
Als laatst heb ik evt. een Nokia N900. Werkt op Maemo/MeeGo (Linux kernel) maar ik kan er niet alles uit halen wat er uit te halen valt. Het is een gebruikte telefoon, krassen op het scherm, en wordt geleverd met lader. Kom nu aan een game computer tekort. Zou dus het liefst willen ruilen met een game computer!
Waar het aan moet voldoen:
- Minimaal 4GB werkgeheugen
- Minimaal 320GB Harde schijf
- Een goede videokaart (voorkeur gaat uit naar de nVidia GeForce GTX 570)
- De software waarop het draait moet wel Windows zijn, wat het is maakt niet zoveel uit.
De vraagprijzen:
- Saitek Throttles ¤35,-
- Logitech Wingmanforce Joystick ¤7,50
- CH Yoke ¤75
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.