R.I.P.quote:BERLIJN - De ijsbeer Knut, de grote publiekstrekker van de dierentuin in Berlijn, is op 4-jarige leeftijd overleden.
Dat heeft een directielid van de dierentuin, Heiner Klös, zaterdag laten weten.
Knut dreef in het water bij het ijsberenverblijf. De doodsoorzaak is niet bekend.
Alles gaat mis!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef MaGNeT het volgende:
Het is echt alleen maar rampspoed deze week
Wat zou het geweest zijn? Drank? Drugs?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:49 schreef tralalalars het volgende:
t loopt ook nooit goed af met die kindsterren
De meeste worden opgerekt door katholieke priestersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:49 schreef tralalalars het volgende:
t loopt ook nooit goed af met die kindsterren
Ik denk dat die verdronken isquote:Knut dreef in het water bij het ijsberenverblijf. De doodsoorzaak is niet bekend.
Ik las ergens dat ie een beetje een vervelende tering ijsbeer was, ws. ster allures. Dus misschien heeft ie gister een #bi-winning avond gehad en geODed.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef JamFlava het volgende:
Misschien vermoord door jaloerse beren?
Zonder Knut zal mijn leven nooit meer hetzelfde zijn! R.I.P!!!!quote:Berlins Eisbär-Star Knut ist tot. Nach Angaben von Bären-Kurator Heiner Klös brach das vierjährige Tier am Samstag zusammen und trieb tot im Wasser seines Geheges.
Wodurch Knut gestorben ist, ist bislang unklar. Der Eisbär war Anfang Dezember 2006 im Berliner Zoo geboren worden und hatte es zu bundesweiter Berühmtheit gebracht wie auch sein Pfleger Thomas Dörflein, der im Jahr 2008 starb.
In dit geval is het Knut - toch wel even wat anders!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:50 schreef Boldface het volgende:
Je ziet het op nu.nl staan en je weet dat iemand er een topic over gaat openen in NWS.
Dat doen dieren wel vaker, doodgaan...
Ben geen fan van dierentuinen, aapjes kijken is niks voor mij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
4 jaar? Overleden door alle stress van de laatste jaren. Hordes mensen met camera's en schreewende kinderen...
het vreemd is dat dit beest maar 4 jaar is geworden terwijl het in een dierentuin leeft.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef courgette het volgende:
En dit is anders dan het dode varken op mijn bord vanavond omdat...?
Omdat wij geen ijsberen etenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef courgette het volgende:
Dan houd ik twee minuten stilte, één minuut voor jouw helft en één minuut voor mijn helft. Deal?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef courgette het volgende:
Jij eet een heel varken ? en dat op je bordquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef courgette het volgende:
Hopelijk weer samen:quote:Op zondag 20 maart 2011 01:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat de hemel maar vol sneeuw, ijs en baby-zeehondjes mag zijn, hij is nu bij zijn oppas die hem voorging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |