quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:46 schreef Hendroit het volgende:
Tregden klagd egt kut als k op el scooter zit falt Bleckberrie steds eruid
ewa ja ick sit op di 180cc tog altjit di kk mobyl wech :S ma mootje verkoopd bb bolt voor 150 eruo togquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:46 schreef Hendroit het volgende:
Tregden klagd egt kut als k op el scooter zit falt Bleckberrie steds eruid
Gewoon thuis mee rondlopenquote:
Toch bljift het je strafquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon thuis mee rondlopen
Maar dan moet ik m'n telefoon hebben en dan ligt ie weer in de woonkamer tussen de bank ergens
Doe eens lief =(quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Toch bljift het je straf![]()
. Anders in een tasje doen wat je om je nek kan hangen...je loopt toch al voor gek met die broek dus dat kan er ook wel bij.
Geen zin in.quote:
aaai swa, bb bolt is goet ja toch ik koop die ding ja toch, kom maar ik paas ju die money welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:03 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
ewa ja ick sit op di 180cc tog altjit di kk mobyl wech :S ma mootje verkoopd bb bolt voor 150 eruo tog
quote:
De mensen die dat beweren zijn vrouwen of mannen met kleine ballen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Als iemand hier oprecht durft te beweren dat een spijkerbroek chiller zit dan een joggingsbroek geloof ik er nog steeds geen ruk van
Same here, mijn BB viel eruit en nu zit er een kankergrote kras op aan de zijkant, niet op het scherm, kankerzooi dat er geen ritsen inzitten godverdommequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Vind ik kut want m'n telefoon pleurt er steeds uit
Mijn BB heeft geen krassen maar ik vermeld het toch even zodat iedereen weet dat ik een BB heb.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:47 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Same here, mijn BB viel eruit en nu zit er een kankergrote kras op aan de zijkant, niet op het scherm, kankerzooi dat er geen ritsen inzitten godverdomme
Dat zei ik maar ze luistert nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:14 schreef Vierkantblokje het volgende:
je moet ook tegen je moeder zeggen dat ze alleen jogginbroeken moet kopen met ritsen
Wat denk jezelf Einstein, ooit een joggingbroek met een knoop en riem en rits gezien ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef Adelante het volgende:
bedoel je ritszakken en het ontbreken daarvan
of
bedoel je het ontbreken van een rits en daardoor afzakkende broeken
die TT maakt het er niet duidelijk op!
Tis Delft, dus de broek heeft met voorkeur ook nog een of andere jaarclub er opstaan. Tja, ziet er niet uit maar mensen moeten natuurlijk wel aan je kunnen zien dat je een stoere student bentquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen zin in.![]()
Mensen in joggingbroeken moeten zich verstoppen in een huis met dikke gesloten gordijnen voor de ramen zodat de rest van Nederland er vooral geen zicht op heeft.
Schrijf het dan correct ja!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat denk jezelf Einstein, ooit een joggingbroek met een knoop en riem en rits gezien ?
Waarom zou je daar 75 euro voor neerleggen als je diezelfde simpele broeken ook voor 5 euro bij de Bristol kan halen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:25 schreef Salamander het volgende:
Free Pants voor als je 75 euro aan joggingbroek uit wil geven.
Ben het wel aan het overwegen met de zomer in aantocht.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Trilobiet het volgende:
Heerlijk zo'n joggingbroek.. Noem die van mij altijd "mijn worstenbroek"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |