Dat ligt er aan wat je wilt bereiken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Niks mis met The Stones, maar dan is dit het verkeerde topic voor je
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Niks mis met The Stones, maar dan is dit het verkeerde topic voor je
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Niks mis met yousef en nog wat, maar dan is dit het verkeerde topic voor je
Waarom heb jij Somermeisje als avater?quote:
Marokaantje die zomermeisje wilt doen maar niet lukt. jwz.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom heb jij Somermeisje als avater?
ringo is briljantquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef Beatles het volgende:
[ afbeelding ]
Ringo is best ondergewaardeerd.
Heel goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:51 schreef MASD het volgende:
Overgewaardeerde sell-outs. Begonnen als een rebels nietszeggend bandje, werden een geproduceerd boybandje met bijpassende verplichte dansjes.
Circusapen zijn het.
downloadsquote:
Dat hebben m'n ouders denk ik wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef luciferhout het volgende:
[..]
downloads![]()
Eigenlijk moet je de hele collectie op vinyl hebben
dat is dan wel weer tof, maakt het weer helemaal goed!quote:
Dat is het grappigste, doch domste iets wat ik ooit over the Beatles heb gehoordquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:51 schreef MASD het volgende:
Overgewaardeerde sell-outs. Begonnen als een rebels nietszeggend bandje, werden een geproduceerd boybandje met bijpassende verplichte dansjes.
Circusapen zijn het.
MASD serieus nemen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Dat is het grappigste, doch domste iets wat ik ooit over the Beatles heb gehoord
Truequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:01 schreef Beach het volgende:
[..]
MASD serieus nemen...
Lucy in the sky with diamonds
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |