joh.. das oud nieuws... dat deed ik al 10 jaar terug constateren...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:00 schreef lxhkrd het volgende:
2de Ik schaam me eigenlijk tot welk een nivo dit forum gezonken is.
Denk niet dat dat boek er komt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:43 schreef lxhkrd het volgende:
Mijn verlangen gaat gewoon uit naar dat boek met dat "ware" verhaal..
En na afloop vindt ik het bagger!!
Bewijs voor wat ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:32 schreef aos het volgende:
Er is wel bewijs en er zijn belangrijke getuigen
Jezus..... wat vaag en wat geheimzinnig weer. Weet je wel iets ?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:33 schreef aos het volgende:
Belangrijke getuige ? Wat dacht je o.a. van een afvallig lid van de van Vloten familie, meer kan ik niet zeggen...
Wie zijn die getuigen en wat zeggen zij dan ?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef aos het volgende:
Zij getuigen dat ome Frank wel degelijk gestoord was
Hier de foto van de betonplaatquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:46 schreef aos het volgende:
In juni 1982 zijn er graafwerkzaamheden verricht in het gangenstelsel rondom het Ronde huis......foto van plattegrond hiervan volgt dus nog....
Verdere info ;
Door een storm in januari 1990 waait er een boom om....er komt een put vrij van wel 8 meter diep afgesloten met een zware betonplaat......
Nog steeds vaag. Zo maak je jezelf ongeloofwaardig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef aos het volgende:
Handig dat imageshack.;)....hier nog een krantenartikel van belang .Het is een oproep van Montenberg in de plaatselijke krant.....Let op het antwoord; meteen in de doofpot......
http://imageshack.us/photo/my-images/824/006ygm.jpg/ (copy/paste deze link) (copy/paste deze link)
Bluesdude ; Zoals ik al zei, laat ik het hierbij voorlopig....de bron is J.W. Montenberg (Ronde huis onderzoeker van het 1e uur)...
Welke informatie bewijst hier dat er sexorgies, pedofilie, en moorden gebeurden 100 jaar geleden in het Ronde Huis ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:06 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic te reageren bleusdude, je ziet toch dat de informatie dat hier geplaatst word er niet on liegt, of wel ! Maak je nuttig en reageer gewoon niet meer op dit topic..
Dat klinkt ehmm best gevaarlijk idd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:57 schreef eculipta het volgende:
De bijdragen aan dit onderwerp schijnen niet echt verder te komen .
Ik lees hier niet heel veel nieuws.
Het meeste is van jaren geleden opgedoken uit reeds verschenen publicaties.
De poging om het mysterie rond het Ronde huis weer onder de aandacht te brengen zijn van kinderlijk niveau ,waarmee ik het komkommer artikel van vorige week bedoel .
Het graven van gaten en verspreiden van printjes getuigt niet echt van een serieus karakter,maar meer een kwajongens streek .
Ik vind het ook kwalijk om een serieuze aangelegenheid te gebruiken voor een publiciteitsstunt.
Ook is het een kwalijke zaak dat men zonder gegronde reden oud bewoners/ oud onderzoekers etc lastig valt met een telefonische heksenjacht dit getuigt wederom van een niet echt serieus karakter
De Mythestee is een bijzondere plaats met een buitengewone cultuur.
Gelaten zoals het hoort te zijn ,mystiek misschien maar een speciaal plekje natuur zeer zeker , en dat behoort ook zo te blijven
Het betreden van prive terrein is zeer strafbaar en kan leiden tot hoge boetes,ook is het niet geheel ongevaarlijk het terrein van de Mythestee te betreden met het oog op de groep wilde zwijnen die daar veel voorkomen.
Soms worden er ook enkele afgeschoten en men verwacht daar geen ongenode gasten.
Ik had gehoopt op een meer volwassen manier informatie uit te kunnen wisselen.
Ben erg benieuwd wat voor "nieuws " hier nog zal opduiken ..
Et staat ook binnenkort;)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:56 schreef barrichello11 het volgende:
Nog geen bevestiging dat SBS 6 VANDAAG bij het Ronde Huis is....
Idd. En dan ook koppelen aan deze.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mensen, een nieuw deel openen hoeft pas als deze dicht is. We hebben hier nog 3 posts over. Daarbij had de OP dan geschreven kunnen worden als er meer tijd was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |