abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:40:36 #251
382373 Zonnestraal10
Ooh Weet Nie,,!!
pi_115961635
wat ben jij bedreigd geweest door de tunnels dan ?
pi_115962487
alhier, woensdag 9 mei 2012 @ 23:32:43, een beetje.

En meteen viel me iets op (2 zaken eigenlijk)

1ste Er wordt tot die dag nergens over een tunnel gesproken, niet in dit forum, of op andere site's.

Wie heeft die tunnel eigenlijk verzonnen?

2de Ik schaam me eigenlijk tot welk een nivo dit forum gezonken is. Het was (deel 1 &2) veel opbouwender en gerichter op het onderwerp in zijn gehele breedte.

Kunnen we daar lering uit trekken?
Wie is de baas in het forum?
edit: Ik. afz Danny. Problemen mee? Mail.
pi_115963724
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:00 schreef lxhkrd het volgende:

2de Ik schaam me eigenlijk tot welk een nivo dit forum gezonken is.
joh.. das oud nieuws... dat deed ik al 10 jaar terug constateren...
maar je bedoelt dat in dit topic ook mensen zitten die het een onzin-mysterie vinden ?
en die werken niet braaf mee met het allemaal serieus waar vinden en interessant maken ?
pi_115964083
Mijn verlangen gaat gewoon uit naar dat boek met dat "ware" verhaal..

En na afloop vindt ik het bagger!!
pi_115964584
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:43 schreef lxhkrd het volgende:
Mijn verlangen gaat gewoon uit naar dat boek met dat "ware" verhaal..

En na afloop vindt ik het bagger!!
Denk niet dat dat boek er komt.
Wat moet Ton Biesemaat nu nog meer schrijven? Alles is al her-en uitgekauwd. Daar kan Biesemaat niets nieuws meer aan toevoegen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:27:40 #256
382373 Zonnestraal10
Ooh Weet Nie,,!!
pi_115969959
Dat boek is gewoon een marketing product waar geld aan verdient moet worden en echte verhaal zit nog in de beerput...
pi_116001914
Ontvangen van een anonieme zender in mijn e-mail-box de volgende tekst en foto's ;

"al dat gezwam over die gangen;
daar is niets te vinden; zo'n 50 jaar geleden
hebben we die zorgvuldig onderzocht en toen
reeds was daar niets (meer) interessants.
misschien als dat e.e.a. duidelijk kan maken,
hierbij een kaart hier van.

en verwijzend naar de leemput en ook de
opmerkingen van Ryan3 van 1 maart 2011,
hierbij een foto van die leemput met een
persoon die de moeite waard is eens nader
te onderzoeken: JHW Eldermans, een
goede bekende van Frank!"
pi_116002731
Hoe plaats ik hier foto's ?

foto 1 ; J.H.W. Eldermans bij de Leemput
foto 2 ; Kaart van het gangenstelsel Ronde huis

Als iemand nog meer info over Eldermans wil, kan ik dat op verzoek plaatsen...
pi_116003262
Lavenderr en enkele andere...het verbaasd me dat jullie en vooral jij als topic-starter naar ik meen zo matig bent ingevoerd.....Rein Tuininga heeft toch reeds gemeld waarom het boek van Biesemaat er nog niet is gekomen?......En ja ik ben er ook teleurgesteld over, maar ik kan het me wel voorstellen als er met hoge claims wordt gedreigd.....Echter Biesemaat claimde vorig jaar reeds dat hij de 'waarheid over het Ronde huis' in handen had en dit ging delen met ons via zijn boek....dit is niet waar volgens mij. Ook hij weet de waarheid niet precies en heeft niet 100% bewijs......Er is wel bewijs en er zijn belangrijke getuigen......maar het is niet waterdicht. Dat is ook een reden dat hij(nog) niet durft te publiceren
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2012 @ 09:02:22 #260
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_116015022
aos, over foto's plaatsen. Je moet ze ergens uploaden (photobucket ofzo) en dan het adres van die foto hier plaatsen met gebruik van dit dingetje (boven je invoerscherm): picture.png
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_116015513
Wanneer komen die kaarten/ foto's, nieuwsgierig!!

Die Eldermans was een bijzonder persoon, via eene Baudain/ Meertens inst. en een museum in Engeland is wel wat over hem te vinden.

Maar om hem nu als vriend van Frank te zien. Er zat een redelijk leeftijdverschil tussen. Maar misschien had Eldermans nog een lijntje met hem..
pi_116016575
Het lukt helaas niet om de images te uploaden.....Wellicht kan ik ze naar iemands e-mail adres hier sturen, dan kan hij/zij het proberen..

Over Eldermans ;

Eldermans was in zijn jonge jaren een inspecteur van de politie parket Arnhem. Hij kreeg de opdracht om de verhalen omtrent het Ronde huis te onderzoeken reeds in 1922!......zijn onderzoeken werden echter in de doofpot gestopt......Het was dus geen vriend van FvV, maar hij kon hem dus wel degelijk...
pi_116016875
forumfok123@gmail.com is aan te raden voor al het mail-werk. Ik zal het nadien proberen te plaatsten.

Was Eldermans in 1922 niet pas 18 en deed hij toen niet een opleiding als leraar?
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:18:43 #264
382373 Zonnestraal10
Ooh Weet Nie,,!!
pi_116018293
je bent toch weer opvallend actief lxhkrd dacht dat dit voor jou zo uitgekauwd was ?
pi_116018705
Zonnestraaltje, kunt u mij de quote laten zien, waar ik dat zeg?
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:29:13 #266
382373 Zonnestraal10
Ooh Weet Nie,,!!
pi_116020651
Lxhkrd, excuus ik bedoelde ryan ;)
pi_116022843
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:32 schreef aos het volgende:
Er is wel bewijs en er zijn belangrijke getuigen
Bewijs voor wat ?
Welke getuigen? Naam ...en wat getuigen zij ?
pi_116023275
Ik ben nog steeds met de afbeeldingen bezig, is ingewikkeld. Ik zal ze naar forumfok123@gmail.com sturen....
Er staat inderdaad 1922? met een vraagteken dus in mijn aantekeningen.Ik denk eerder 1932...

Belangrijke getuige ? Wat dacht je o.a. van een afvallig lid van de van Vloten familie, meer kan ik niet zeggen...
pi_116023908
In juni 1982 zijn er graafwerkzaamheden verricht in het gangenstelsel rondom het Ronde huis......foto van plattegrond hiervan volgt dus nog....

Verdere info ;
Door een storm in januari 1990 waait er een boom om....er komt een put vrij van wel 8 meter diep afgesloten met een zware betonplaat......
pi_116024220
Zij getuigen dat ome Frank wel degelijk gestoord was.......dus ik zal niet zo snel hier roepen;..'Leve Frank' ..en die sceptische trol Ryan3 die Tuininga o.a. een 'scherts-journalist' noemt..;...als je niets zinnigs bij te dragen heb ga dan ergens anders spelen.......
pi_116025714
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:33 schreef aos het volgende:

Belangrijke getuige ? Wat dacht je o.a. van een afvallig lid van de van Vloten familie, meer kan ik niet zeggen...
Jezus..... wat vaag en wat geheimzinnig weer. Weet je wel iets ?
Wie is "afvallig" en wat beweert die allemaal

quote:
13s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef aos het volgende:
Zij getuigen dat ome Frank wel degelijk gestoord was
Wie zijn die getuigen en wat zeggen zij dan ?
Hoe weet jij daarvan ? Wat is je bron
pi_116031705
Dank u, Aos

http://img152.imageshack.us/img152/4624/rhgangen2.jpg (copy/paste deze link)

Mt dat andere bestand ben ik nog even bezig..

[ Bericht 4% gewijzigd door lxhkrd op 26-08-2012 20:02:44 (telefoonnummer verwijderd) ]
pi_116031840
Hierbij..
http://img7.imageshack.us/img7/6392/elderb.jpg (copy/paste deze link)
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:29:47 #274
382373 Zonnestraal10
Ooh Weet Nie,,!!
pi_116035105
En vergelijk dan eens de foto die ik eerder uploade van de leemkuil en de betonplaat (gebied golfbaan) dan blijft nog steeds de vraag wat voor een "iets" dat bouwsel was?

En ook omdat Dhr JHW Eldermans op dit bouwsel staat.

Hierbij nog een foto van de betonplaat in de leemkuil mischien heeft dit betrekking tot dit?

quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:46 schreef aos het volgende:
In juni 1982 zijn er graafwerkzaamheden verricht in het gangenstelsel rondom het Ronde huis......foto van plattegrond hiervan volgt dus nog....

Verdere info ;
Door een storm in januari 1990 waait er een boom om....er komt een put vrij van wel 8 meter diep afgesloten met een zware betonplaat......
Hier de foto van de betonplaat
http://imageshack.us/photo/my-images/684/20120807150027.jpg/ (copy/paste deze link)
pi_116036890
Ik begin bij te draaien, maar ja: eigenlijk wist ik het wel.. :@

zie: "maandag 14 maart 2011 @ 14:34:33" in Ronde huis deel 2 op dit forum...
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:48:53 #276
382373 Zonnestraal10
Ooh Weet Nie,,!!
pi_116038788
Maar ik zag in je foto album een foto staan "beton in het bos" wat en waar is dat ?

en toch blijf ik erbij dat de meeste mensen aan de verkeerde kant van de snelweg zoeken..

Gr.
pi_116050194
Handig dat imageshack.;)....hier nog een krantenartikel van belang .Het is een oproep van Montenberg in de plaatselijke krant.....Let op het antwoord; meteen in de doofpot......

http://imageshack.us/photo/my-images/824/006ygm.jpg/ (copy/paste deze link) (copy/paste deze link)

Bluesdude ; Zoals ik al zei, laat ik het hierbij voorlopig....de bron is J.W. Montenberg (Ronde huis onderzoeker van het 1e uur)...
pi_116052209
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef aos het volgende:
Handig dat imageshack.;)....hier nog een krantenartikel van belang .Het is een oproep van Montenberg in de plaatselijke krant.....Let op het antwoord; meteen in de doofpot......

http://imageshack.us/photo/my-images/824/006ygm.jpg/ (copy/paste deze link) (copy/paste deze link)

Bluesdude ; Zoals ik al zei, laat ik het hierbij voorlopig....de bron is J.W. Montenberg (Ronde huis onderzoeker van het 1e uur)...
Nog steeds vaag. Zo maak je jezelf ongeloofwaardig.
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:06:45 #279
382373 Zonnestraal10
Ooh Weet Nie,,!!
pi_116060086
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic te reageren bleusdude, je ziet toch dat de informatie dat hier geplaatst word er niet on liegt, of wel ! Maak je nuttig en reageer gewoon niet meer op dit topic..

Want als het voor jou allemaal niet klopt wil niet zeggen dat alle andere 27000 topic vieuwers, zich ook niet meer in interessen.

on topic now!
pi_116060490
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:06 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic te reageren bleusdude, je ziet toch dat de informatie dat hier geplaatst word er niet on liegt, of wel ! Maak je nuttig en reageer gewoon niet meer op dit topic..

Welke informatie bewijst hier dat er sexorgies, pedofilie, en moorden gebeurden 100 jaar geleden in het Ronde Huis ?
Dat is de kern van de zaak toch ?
Ook is de suggestie dat mensen later verdwenen, vermoord werden of bedreigd met de dood zijn.
Ineens staat hier "de informatie" dat iemand uit de familie van Vloten de slechtigheid van Frank van Vloten heeft bewezen. Ik vraag daarnaar, maar ik krijg geen duidelijke antwoord
Wie was dat familielid en wat waren de beweringen.?
Er is vooral veel schijninformatie en zelfgeschapen geheimzinnigheid in dit topic.
Ik ben dus hardstikke ontopic met mijn vragen over de dorpsroddels
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:28:54 #281
382373 Zonnestraal10
Ooh Weet Nie,,!!
pi_116060728
Gaan we weer... Volgens mij snap je het niet helemaal... er zijn duidelijk genoeg bewijzen en ook.bewijzen van mensen die niet mogen praten, maar zolang jij die.mensen niet kend, geloof je het al niet.. maar waarom laatst jij elk berichtje af met dat het geen bewijs is en dat je geen namen weet bla bla bla... Misschien heb jij wel andere.belangen
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:25:06 #282
382373 Zonnestraal10
Ooh Weet Nie,,!!
pi_116062388
laatst =kaats
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:11:03 #283
383030 eculipta
De waarheid ligt in het midden
pi_116063643
Met veel interesse lees ik hier de laatste ontwikkelingen rond het mysterie van het ronde huis .
Ook heb ik met veel verbazing gezien dat iemand het grappig vond om gaten te graven op de plaatst waarvan men denkt dat het ronde huis heeft gestaan en hier posters neer te hangen om de plaatselijke media de komkommertijd door te helpen , zeer vermakelijk ( men zoekt wel degelijk aan de verkeerde kant van de snelweg )

De foto"s geplaatst op dit forum van de Mythstee zijn genomen op prive terrein ik denk dat enige voorzichtigheid geboden is ,niet zo zeer in verband met de praatjes rond het ronde huis als het zich begeven op prive ( verboden ) terrein.

Dat dit verhaal niet echt leeft onder de bewoners van Nunspeet komt ook omdat het viel onder vierhouten / elspeet
De familie van Vloten alsmede de Familie Droste en families van andere omliggende landerijen hadden hun contacten meer in die richting .
Zoek en gij zult vinden ....zolang men maar in de juiste richting zoekt .
pi_116067009
Bluesdude ; Inderdaad kom eens met een bijdrage waar we iets aan hebben i.p.v. de discussie dood te maken.....en ga anders Biesemaat stalken .Ik heb zijn e-mail adres voor je(op de mijne geeft hij geen antwoord meer), of stel hem vragen op F-B......
Het is inderdaad irritant dat hij er zich niet mee bemoeit hier in het openbaar, wellicht doe ik alleen maar dubbel research werk nu. Het is een einzelgänger die natuurlijk alleen met de eer wil strijken...

Je denkt overigens toch niet dat ik hier alles op tafel ga gooien........de belangen zijn groot en er zijn al eerder mensen in de problemen gekomen.........Ga er maar vanuit, dat wat ik plaats waar is.....tenzij Montenberg een idioot/leugenaar was......

Eculipta : Jij mag wél wat meer informatie geven hoor..Je weet duidelijk meer ;) ....dit is te vaag...maar dank voor je bijdrage reeds.
pi_116072709
-Theateropvoeringen in de buurt, wel wat later:

http://snv.courant.nu/ind(...)ina=&sort=score+desc

-"Beton in het bos" Afvalstort van de "betonweg" (weg tussen Nunspeet/Ede) (zo verzamel ik meer stortplaatsen..)

-Eculipta, er zijn nog GEEN foto's getoond van de Mythstee, deze zijn van de Leemkuil. Weleens waar ook op prive terrein. Dus idd niet doen. Wat voor straf staat er eigenlijk op?

Aos, nu je weet hoe het werkt, zet al je info eens online :Y
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:39:40 #286
382373 Zonnestraal10
Ooh Weet Nie,,!!
pi_116073350
Lxhkrd ik kan je met zekerheid zeggen dat deze leemkuil geen betonstort.. Ik moet mij hierin nog even verzwijgen dat i.v.m mijn contact persoon, hopelijk kan ik hier morgen meer info over plaatsen

Sorry ik moet je wel hebben maar ik had je post verkeerd gelezen ik dacht dat je de leemkuil bedoelde.. Maar bedankt voor je reactie dat het een stortplek was

Gr.

[ Bericht 29% gewijzigd door Zonnestraal10 op 27-08-2012 21:27:25 ]
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:57:32 #287
383030 eculipta
pi_116085236
De bijdragen aan dit onderwerp schijnen niet echt verder te komen .
Ik lees hier niet heel veel nieuws.
Het meeste is van jaren geleden opgedoken uit reeds verschenen publicaties.
De poging om het mysterie rond het Ronde huis weer onder de aandacht te brengen zijn van kinderlijk niveau ,waarmee ik het komkommer artikel van vorige week bedoel .
Het graven van gaten en verspreiden van printjes getuigt niet echt van een serieus karakter,maar meer een kwajongens streek .
Ik vind het ook kwalijk om een serieuze aangelegenheid te gebruiken voor een publiciteitsstunt.
Ook is het een kwalijke zaak dat men zonder gegronde reden oud bewoners/ oud onderzoekers etc lastig valt met een telefonische heksenjacht dit getuigt wederom van een niet echt serieus karakter

De Mythestee is een bijzondere plaats met een buitengewone cultuur.
Gelaten zoals het hoort te zijn ,mystiek misschien maar een speciaal plekje natuur zeer zeker , en dat behoort ook zo te blijven

Het betreden van prive terrein is zeer strafbaar en kan leiden tot hoge boetes,ook is het niet geheel ongevaarlijk het terrein van de Mythestee te betreden met het oog op de groep wilde zwijnen die daar veel voorkomen.
Soms worden er ook enkele afgeschoten en men verwacht daar geen ongenode gasten.

Ik had gehoopt op een meer volwassen manier informatie uit te kunnen wisselen.
Ben erg benieuwd wat voor "nieuws " hier nog zal opduiken ..
pi_116086138
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:57 schreef eculipta het volgende:
De bijdragen aan dit onderwerp schijnen niet echt verder te komen .
Ik lees hier niet heel veel nieuws.
Het meeste is van jaren geleden opgedoken uit reeds verschenen publicaties.
De poging om het mysterie rond het Ronde huis weer onder de aandacht te brengen zijn van kinderlijk niveau ,waarmee ik het komkommer artikel van vorige week bedoel .
Het graven van gaten en verspreiden van printjes getuigt niet echt van een serieus karakter,maar meer een kwajongens streek .
Ik vind het ook kwalijk om een serieuze aangelegenheid te gebruiken voor een publiciteitsstunt.
Ook is het een kwalijke zaak dat men zonder gegronde reden oud bewoners/ oud onderzoekers etc lastig valt met een telefonische heksenjacht dit getuigt wederom van een niet echt serieus karakter

De Mythestee is een bijzondere plaats met een buitengewone cultuur.
Gelaten zoals het hoort te zijn ,mystiek misschien maar een speciaal plekje natuur zeer zeker , en dat behoort ook zo te blijven

Het betreden van prive terrein is zeer strafbaar en kan leiden tot hoge boetes,ook is het niet geheel ongevaarlijk het terrein van de Mythestee te betreden met het oog op de groep wilde zwijnen die daar veel voorkomen.
Soms worden er ook enkele afgeschoten en men verwacht daar geen ongenode gasten.

Ik had gehoopt op een meer volwassen manier informatie uit te kunnen wisselen.
Ben erg benieuwd wat voor "nieuws " hier nog zal opduiken ..
Dat klinkt ehmm best gevaarlijk idd.
Beter maar niet op onderzoek uitgaan daar dan :N
pi_116086916
Beste Ronde Huis geinteresseerden,

Vandaag een interessant telefonisch gesprek gehad met een belangrijke insider in dit mysterie, en vooral op het gebied van mijn voorname bron ; J.W. Montenberg. Na wat heen en weer gekeuvel kwamen we eigenlijk beiden tot de conclusie.....dat de krachten nodig gebundeld moeten worden om wellicht het mysterie hopelijk ooit op te lossen...Ook zijn er plannen om een boek te schrijven, maar dan meer gericht op de bewezen feiten...en niet meteen met de insteek waar Biesemaat naar streeft....het bewijs dat Prins Hendrik op het Ronde huis aanwezig is geweest.....
Zoals jullie waarschijnlijk weten bestond er ooit een 'Werkgroep Ronde huis' ,met leden als Montenberg en de merkwaardige Schalkwijk. Het plan is om hier een vervolg aan te geven .Dus iedereen die zich serieus genoeg acht om een bijdrage te leveren, geef mij ff een PM.

Ik wil hierbij nog de rol van Zonnestraal10 als 'newbie' prijzen, een voorbeeld van een Ronde huis onderzoeker, die er fanatiek ingaat en ook bijdragen levert......
pi_116087509
Eculipta ;
Je bijdrage komt wat conservatief, behoudend en tikkeltje arrogant over...wellicht met wat wijsheden over het zwijnen gevaar. Maar waar doel je hier precies op?

"Ook is het een kwalijke zaak dat men zonder gegronde reden oud bewoners/ oud onderzoekers etc lastig valt met een telefonische heksenjacht dit getuigt wederom van een niet echt serieus karakter"

Het tegendeel is vandaag juist gebleken....en soms is de 'oude garde' juist blij met wat jong bloed die de motor weer kan aanwakkeren .Als je al tientallen jaren ergens bezig bent, en uiteindelijk niet tot een gewenst resultaat komt.....kunnen nieuwe mensen je juist weer een stimulans geven. zie dus mijn vorige post.....

En wie zegt dat het artikel van Tuininga een publiciteitsstunt is?

Al met al heb ik het gevoel dat met jouw aanpak('sit and wait') we over 100 jaar nog geen stap verder zijn.......
pi_116091005
..en het laatste nieuws........SBS-6 gaat binnenkort opnamen maken bij het voormalige R-H..........R-H goes mainstream!
pi_116096816
Samen met vriend volgen we nu enkele dagen dit forum met enige interesse in dit wel zeer intrigerende verhaal. We zijn zelf woonzaam in Nunspeet, en we kennen de plek goed.
Nooit geweten dat er zo'n verhaal achter deze best wel mooie plek in Nunspeet schuilt. De natuur daar is echt heel erg mooi, en er wordt heel veel gefietst, gewandeld, gesport, enzovoort.

Ik weet van mijn vader dat in zijn jeugd dat het "de hangplek" voor jongeren was, toen het nog niet afgebroken was, als zijnde een soort van 'make out' plek.

We blijven jullie volgen in jullie queste.. ga zo door!

groet,

trinity76
pi_116096943
Nog geen bevestiging dat SBS 6 VANDAAG bij het Ronde Huis is....
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:01:29 #294
382373 Zonnestraal10
Ooh Weet Nie,,!!
pi_116097012
Misschien moet iemand even een deel 4 maken want dit topic gaat naar 8 post dicht

En aos bedankt voor de waardevolle informatie die je weer deelt, en laat er maar eens aandacht op televisie aan besteedt worden, er zijn nog genoeg getuigen die er nog wat van af weten ;)

Gr.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:05:00 #295
383030 eculipta
pi_116097065
Ik hoop dat de media weg blijft van deze mooie behouden plek .........verstoren van de rust zou zonde zijn
Juist het mooie wilde karakter van de Mythstee is uniek in Nederland ...en geloof mij ....men gaat er echt niets nieuws meer vinden .
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:21:57 #296
382373 Zonnestraal10
Ooh Weet Nie,,!!
pi_116098556
Het Ronde Huis - vergeten, fictie of feit? DL.4 deel 4!
Zal de openingspost even een keer aanpassen als ik meer tijd heb! Nu kunnen we weer verder! ;)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:31:33 #297
382373 Zonnestraal10
Ooh Weet Nie,,!!
pi_116098748
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:56 schreef barrichello11 het volgende:
Nog geen bevestiging dat SBS 6 VANDAAG bij het Ronde Huis is....
Et staat ook binnenkort;)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:55:14 #298
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_116099201
Mensen, een nieuw deel openen hoeft pas als deze dicht is. We hebben hier nog 3 posts over. Daarbij had de OP dan geschreven kunnen worden als er meer tijd was
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_116101445
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mensen, een nieuw deel openen hoeft pas als deze dicht is. We hebben hier nog 3 posts over. Daarbij had de OP dan geschreven kunnen worden als er meer tijd was
Idd. En dan ook koppelen aan deze.
Maar erg leuk dat SBS 6 aandacht aan Het Ronde Huis gaat besteden.
pi_116101527
En dat gaat vanavond al gebeuren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')