joh.. das oud nieuws... dat deed ik al 10 jaar terug constateren...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:00 schreef lxhkrd het volgende:
2de Ik schaam me eigenlijk tot welk een nivo dit forum gezonken is.
Denk niet dat dat boek er komt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:43 schreef lxhkrd het volgende:
Mijn verlangen gaat gewoon uit naar dat boek met dat "ware" verhaal..
En na afloop vindt ik het bagger!!
Bewijs voor wat ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:32 schreef aos het volgende:
Er is wel bewijs en er zijn belangrijke getuigen
Jezus..... wat vaag en wat geheimzinnig weer. Weet je wel iets ?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:33 schreef aos het volgende:
Belangrijke getuige ? Wat dacht je o.a. van een afvallig lid van de van Vloten familie, meer kan ik niet zeggen...
Wie zijn die getuigen en wat zeggen zij dan ?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef aos het volgende:
Zij getuigen dat ome Frank wel degelijk gestoord was
Hier de foto van de betonplaatquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:46 schreef aos het volgende:
In juni 1982 zijn er graafwerkzaamheden verricht in het gangenstelsel rondom het Ronde huis......foto van plattegrond hiervan volgt dus nog....
Verdere info ;
Door een storm in januari 1990 waait er een boom om....er komt een put vrij van wel 8 meter diep afgesloten met een zware betonplaat......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |