ik gun ze hun eigen land wel, maar de manier waarop ze het verkregen hebben (eigenlijk: nog steeds verkrijgen) is alles behalve juist.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:59 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De christenen en moslims hebben er (in het verleden) een sport van gemaakt om zoveel mogelijk joden te vervolgen. Gun ze ook een eigen land zonder vervolgd te worden. Zou jij het leuk vinden als jouw familie zou worden vervolgd en je kan nergens veilig naartoe vluchten?
Daar valt over te discussieren. Mijn inziens zijn de joden pas sinds recent assertief geworden. Omdat ze in het verleden telkens over zich heen hebben laten lopen, gun ik ze deze tijdsperiode wel enige assertiviteit toe (dwz Israel stichten en Israel verdedigen).quote:Op zondag 20 maart 2011 16:00 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
ik gun ze hun eigen land wel, maar de manier waarop ze het verkregen hebben (eigenlijk: nog steeds verkrijgen) is alles behalve juist.
Ach, en zo zijn de Palestijnen dat ook. Vandaar die vicieuze circel van geweld.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, Israel is gewoon het getreiter een keer spuugzat, terecht.
Alsof ik daar enig greintje medelijden mee heb.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, en zo zijn de Palestijnen dat ook.
En die bron die het stukje geschreven heeft, Hassane Zerouky, die geloof jij natuurlijk blindelings.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:10 schreef XLR80R het volgende:
Hamas, creation of Israëls Mossad.
---> http://www.globalresearch.ca/articles/ZER403A.html
Motief: Arafat's PLO ondermijnen en een vijand in stand houden om voedsel/gas/water/electriciteit blokkades en luchtaanvallen en fosforartillerieaanvallen op burgers te rechtvaardigen.
Natuurlijk, die pedofielen in Amsterdam zijn ook gewoon politieagenten die betaald worden om ouders angstig te houden. Beetje die redenatie, heerlijk toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
En die bron die het stukje geschreven heeft, Hassane Zerouky, die geloof jij natuurlijk blindelings.
This article originally appeared in French in L’Humanité.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
En die bron die het stukje geschreven heeft, Hassane Zerouky, die geloof jij natuurlijk blindelings.
Gaat heen met je kant-noch-wal slaande nonsens-vergelijking.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk, die pedofielen in Amsterdam zijn ook gewoon politieagenten die betaald worden om ouders angstig te houden. Beetje die redenatie, heerlijk toch?
Zeggen dat Hamas in stand gehouden wordt/ gecreëerd is door de Mossad is niet eenzelfde vergelijking?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:28 schreef XLR80R het volgende:
[..]
Gaat heen met je kant-noch-wal slaande nonsens-vergelijking.
Hopelijk dit keer met blijvend resultaat, zodat men voor eens en voor altijd verlost is van dat Hamas tuig.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:28 schreef Nobu het volgende:
Niet zo slim van ze om dat nu te doen. De media hebben alleen aandacht voor Libië en Japan, dus kan Israël ze ongestoord naar de tering bombarderen.
De Hamas-is-een-creatie-van-Mossad stelling is onderbouwd en logisch, terwijl de door jou aangehaalde "vergelijking" helemaal nergens op slaat.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeggen dat Hamas in stand gehouden wordt/ gecreëerd is door de Mossad is niet eenzelfde vergelijking?
Onderbouwd en logisch inderdaad, de Mossad agenten staan alweer klaar om de volgende buslading Israëliërs op te blazen voor het goede doel. Het wachten is natuurlijk op Brinkman die Wilders een kogel door de kop jaagt om sympathie voor de PVV te creëren.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:34 schreef XLR80R het volgende:
[..]
De Hamas-is-een-creatie-van-Mossad stelling is onderbouwd en logisch, terwijl de door jou aangehaalde "vergelijking" helemaal nergens op slaat.
Nee, dus.
Recent noem je dat? Ze vallen dat land in, jagen miljoenen Palestijnen hun dorpen uit zo ver mogelijk richting het oosten, volgens verdragen hebben ook zij recht op 2 grote stroken land die je vervolgens nog verder indamt door middel van een 10 meter hoge muur en grensovergangen? Die Palestijnen hebben nergens meer te gaan want de meeste steden zijn gevangenissen, als je van de ene naar de andere stad moet moet je door grensovergangen waar bijna niemand doorgelaten word.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar valt over te discussieren. Mijn inziens zijn de joden pas sinds recent assertief geworden. Omdat ze in het verleden telkens over zich heen hebben laten lopen, gun ik ze deze tijdsperiode wel enige assertiviteit toe (dwz Israel stichten en Israel verdedigen).
Tja. Jij zegt het.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onderbouwd en logisch inderdaad, de Mossad agenten staan alweer klaar om de volgende buslading Israëliërs op te blazen voor het goede doel. Het wachten is natuurlijk op Brinkman die Wilders een kogel door de kop jaagt om sympathie voor de PVV te creëren.
Inderdaad, mijn vergelijkingen zijn net zo onzinnig als de stelling die jij neerplensde.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn vergelijkingen zijn net zo onzinnig als de stelling die jij neerplensde.
Verre van. Maar houd vooral jezelf voor de gek.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn vergelijkingen zijn net zo onzinnig als de stelling die jij neerplensde.
Insgelijks.quote:
Dan kunnen ze het beter niet doen, dan krijgen ze ook geen slaagquote:Op zondag 20 maart 2011 17:53 schreef Premium_Quality het volgende:
Dit is kansloos natuurlijk. Maar lang niet zo erg als wat Israël doet. Deze raketten stellen geen fuck voor, het is meer vuurwerk dan een echt wapen.
Dat het kutraketjes zijn doet niet ter zake. Het feit dat ze die afvuren is gewoon een daad van agressie waarop Israël (terecht) reageert. En dat Israël dan terugslaat met zwaardere middelen, tja...als je de grote jongens loopt uit te dagen moet je ook niet klagen als die grote jongens je flink te grazen nemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:53 schreef Premium_Quality het volgende:
Dit is kansloos natuurlijk. Maar lang niet zo erg als wat Israël doet. Deze raketten stellen geen fuck voor, het is meer vuurwerk dan een echt wapen.
Nationalismequote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Insgelijks.
Hoewel Israel uiteraard prima in staat is deze zaakjes zelf op te lossen, maar dat word ook weer niet goedgekeurd. Het is toch wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |