I'm a Survivorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:29 schreef MargrietV het volgende:
Ken het liedje niet, dus de tekst ook niet.
alex was het wel van plan maar ik weet niet of hij zonder de hulp van geer/karim wel op het goede gaat drukkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies.. dus maar hopen dat er iemand snel drukt voor Sharron en het gaat raden zodat flipje kan janken
in de tekst is i'm a survivor.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:29 schreef MargrietV het volgende:
I'm a survivor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:29 schreef MargrietV het volgende:
Het is en blijft een smerige, vieze, vuile pisnichtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:28 schreef danilel het volgende:
Servio achter haar rug naar haar wijzen.....
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is en blijft een smerige, vieze, vuile pisnicht
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is en blijft een smerige, vieze, vuile pisnicht
Was denk ik helemaal geen compliment hoor!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Bedankt en ook bedankt voor je compliment.
Het blijft een pisnicht. Ik heb net zo'n hekel aan hem als aan Flip.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:30 schreef danilel het volgende:
Yip en hij had lol......
iedereen kon het zien behalve sharron zelf.....
krijgt Aaf gewoon lekker weer ff 2500 terugquote:
Dan komt er straks weer een leuke lockdownquote:
Volgens mij was dat ook sarcasmequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was denk ik helemaal geen compliment hoor!
Zou wel weer eens tijd worden jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan komt er straks weer een leuke lockdown
ja heb ik ook niet meegekregen......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:32 schreef Vultarian het volgende:
schakelde net te laat over naar karim, waar wil hij voor gaan drukken?
lol. O ja. zondag pas online.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Uit het stukje dat donderdagmiddag bekend werd, blijkt dat Flipje meteen naar Joanna toe gaat trekken......
Aafke die in het leger zit ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:33 schreef danilel het volgende:
[..]
ja heb ik ook niet meegekregen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |