het is je gegundquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:06 schreef Apotheose het volgende:
ow ja: en pinkpop gaat doorKaartjes besteld
Ik zie dat Apotheose gaatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:49 schreef Unsub het volgende:
Bauchschmerzen!!!
verder wel... nu nog mensen zoeken die mee naar pinkpop gaan..
I KNOOOOW!! Ben jij mij?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Kon ik maar lekker tegen iemand aan kruipenbehoefte aan een knuffel
en aan de woorden "alles komt goed"
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
I KNOOOOW!! Ben jij mij?
edit: moe. Nog ff een bakkie cappuccino en dan maar pitten (cafeine heb ik toch niet last van )
de geleerde wijzen uit het oosten zouden wel roepen dat je zelf die rust creëert / moet creërenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef cafpow het volgende:
kut, soort van jaloers, moe, depri achtig. En vooral ik mis mezelf![]()
En ik boos/geirriteerd omdat het enige wat ik wil is rust in mijn hoofd, maar ik krijg van alles behalve dat![]()
![]()
![]()
precies, makkelijker gezegd dan gedaan. Maar het is vrij lastig rust te vinden/creeren als je in slaap valt met dezelfde gedachten en ideen, erover droom, en er vervolgens weer mee wakker wordt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
de geleerde wijzen uit het oosten zouden wel roepen dat je zelf die rust creëert / moet creërenEasy for them to say
Dit compleet dus...!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef cafpow het volgende:
kut, soort van jaloers, moe, depri achtig. En vooral ik mis mezelf![]()
En ik boos/geirriteerd omdat het enige wat ik wil is rust in mijn hoofd, maar ik krijg van alles behalve dat![]()
![]()
![]()
what up?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:54 schreef 8108139dpths het volgende:
Depressief, suicidaal, zoals de laatste tijd nagenoeg elke dag het geval is.![]()
Heb precies het zelfde, ben verschrikkelijk depressief...quote:Op zondag 20 maart 2011 12:54 schreef 8108139dpths het volgende:
Depressief, suicidaal, zoals de laatste tijd nagenoeg elke dag het geval is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |