sterktequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:26 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Kut man ik moet zo tot 21:00 op verjaardag bij mensen waar het over voetbal of secret story gaat
Heb je weinig aan, tenzij je massaal troepen wil uitmoorden o.i.d.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Nou VS, gebruik deze maar:
[ afbeelding ]
Maar effe serieus, kan Nederland geen Apache helicopters inzetten? Ideaal tegen die tanks van Ghadaffiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Handig idd, als je zo min mogelijk burgerslachtoffers wilt hebben.
Ja, goed mogelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:05 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Maar effe serieus, kan Nederland geen Apache helicopters inzetten?
Dat laatste denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:05 schreef Breekfast het volgende:
Maar gaan ze vandaag alleen nog de no-flyzone handhaven of gaan ze echt al tanks/troepen en luchtafweer bombarderen?
Volgens correspondent van AJE trekken troepen van G zich terug uit de stad en staan nu in open gebied, wat een goed punt is voor de jets.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat was idd de bedoeling, maar ze zijn niet (meer) in Benghazi. En er zijn berichten dat ze ook uit Misrata gevochten zijn.
Bereik van een Apache is = 1000 km (dit is met extrene tanks er bij) dicht bijzijnde basis om bij te tanken ligt op 800 Kmquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:05 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Maar effe serieus, kan Nederland geen Apache helicopters inzetten?
Klopt, melden ze ook op RTLNieuws. Ze staan de in de woestijn met luchtafweer geschut.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Volgens correspondent van AJE trekken troepen van G zich terug uit de stad en staan nu in open gebied, wat een goed punt is voor de jets.
dat is een understatement en mijn allergrootste ergernisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:01 schreef SemperSenseo het volgende:
Djezuus, ze zijn wel traag zeg op de Nederlandse TV zenders![]()
Auxiliary fueltankje er aan en opgelost.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Bereik van een Apache is = 1000 km dicht bijzijnde basis om bij te tanken ligt op 800 Km
Terug kapen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:06 schreef deleriouz het volgende:
Nederland moet deze eerst terugkrijgen:
[ afbeelding ]
NOS is echt om te huilen, kijk liever naar Aljazeera.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:07 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is een understatement en mijn allergrootste ergernis
Apache helicopters zijn ideaal om Bengazi te beschermen tegen Ghadafi's tanksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Bereik van een Apache is = 1000 km (dit is met extrene tanks er bij) dicht bijzijnde basis om bij te tanken ligt op 800 Km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |