quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan knetter geen ban krijgen van die website?
De tering wat een grafherrie is dezen dan!!
Daar bedoelde ik dat YMCK meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was jij niet degene die ging bitchen dat ik de enige was die dat mainstream vond
De Draakje regels zijn trouwens ook ietwat gewijzigd naar "geen harde muziek" ipv "alleen top 40", dat is wat beter voor iedereen en dan is die iron maiden die in de lijst staat ook geen probleem.
Goed topic trouwensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar deze accapella uitvoering!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Deze? Fonetische omschrijvingen van muziek stijlen...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit liedje ga ik naar Sharr sturen trouwens
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Téring, dit klinkt zo fout dat ik het ga aanvragen._!
nee dat je d'r niet gaat neuken wist ik ook welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Denken dat ik het nog echt ga doen ook
Die heb ik nooit meer aangevraagd op de overdagtijden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar bedoelde ik dat YMCK mee
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
nee dat je d'r niet gaat neuken wist ik ook wel
Ik vind het wel grappig hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinden jullie me soms geen klootzak eigenlijk?
Ik ben echt onaardig af en toe
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja, waarom nietquote:
Ja, ik ben dan ook bang voor je.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het heel goed gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
Maar wat vinden jullie van de nieuwe benadering "tussen 10-22 geen harde muziek" ?
Ik merk dat het de afgelopen dagen ook al beter gaat met de verzoekjes, al het harde wat ik hoor overdag is nog steeds mainstream.
*zoektquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
Koelkast, Song 2 van Blur staat er niet eens in
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
Tagprobleempje (artiest: 439)
Fixed, hij is per direct aanvraagbaar.
Die zullen vast geen hoofdletter verdienenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, even de hoofdletters fixen
VRAAG HET DAN OOK NIETquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:55 schreef Myraela het volgende:
Gedouched en aangekleed, toch maar niet wat jullie zeiden.
Weet je hoe baas dat nummer isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die zullen vast geen hoofdletter verdienen
Ga dan maar vast op de wc zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Eingelijk niet
Maar van het meeste Nederlandse muziek moet ik keihard poepen
Monoklonieeeeeeeeequote:
Was dat niet dankzij jou?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meest aangevraagd:
3. De Atzen frauenarzt & manny marc (3)
Disco Pogo (rocco & bass-t edit)
Ik ga het zo lang mogelijk uit proberen te houden, maar op het einde ren ik wel naar de wc om vervolgens met orkaankracht de diaree mijn endeldarm te laten verlatenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga dan maar vast op de wc zitten
Die zwart zilvere, in die andere lijken mijn tieten echt enorm.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
VRAAG HET DAN OOK NIET
wat heb je aan?
Marlous en Rene Karst, je moet eigenlijk eerst de clip 300x zien, dan waardeer je het meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ga het zo lang mogelijk uit proberen te houden, maar op het einde ren ik wel naar de wc om vervolgens met orkaankracht de diaree mijn endeldarm te laten verlaten
Dat zijn ze toch ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zwart zilvere, in die andere lijken mijn tieten echt enorm.
Ik waag me er niet aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Marlous en Rene Karst, je moet eigenlijk eerst de clip 300x zien, dan waardeer je het meer
nu beter,quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch ookJuist geil!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
Krijg ik toestemming van jullie om fout ventje er nog even tussen te proppen
quote:
Die zie ik eerder op een grote motor rijden dan als een fag foute liedjes te zingenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:04 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Die gepenbek van die man
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die zie ik eerder op een grote motor rijden dan als een fag foute liedjes te zingen
Jij ziet dat natuurlijk altijd bij neef mono, dus jij weet hoe iemand er uit ziet die anaal genomen wordtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:05 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof hij anaal genomen wordt
Wie of wat is fout ventje?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
Maar 2 tegen, 1 voor fout ventje.
Teije? Als jij voor stemt dan is het 2-2
die enequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
is Artiest
Skrillex
Titel
Scary Monsters and Nice Sprites (Original Mix)
een harde plaat?
Dat is een bazennummerquote:
2-2quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:08 schreef Goudvis_ het volgende:
Hallo mensen, dit is mijn 6000e post en die draag ik op aan mezelf omdat ik geen leven heb
groetjens
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:08 schreef Goudvis_ het volgende:
Hallo mensen, dit is mijn 6000e post en die draag ik op aan mezelf omdat ik geen leven heb
groetjens
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spaceinvaders
Bericht:
..
True.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:12 schreef dockx het volgende:
[..]
Dat weet ik.. Maar het is wel een mooi rond getalletje
Hallon goeden ideequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:17 schreef quaas het volgende:
WE PAKKEN JAPAN, EN WE DUWEN HET GEWOON ERGENS ANDERS HEEN!
Hallon allemaal
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:17 schreef quaas het volgende:
WE PAKKEN JAPAN, EN WE DUWEN HET GEWOON ERGENS ANDERS HEEN!
Hallon allemaal
Kutwekker. mijne is de alarm van de iphone.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef Goudvis_ het volgende:
Dit lied is mijn wekker op mijn telefoon.
WOOHOO!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik weet trouwens van de helft niet wat ie zegt
Toch niet heel gek dat ik het niet verstond, wat een debiele lyrics eingelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:23 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
WOOHOO!
WOOHOO!
WOOHOO!
WOOHOO!
I got my head checked
By a jumbo jet
It wasn't easy
But nothing is,
No -
WOOHOO!
When I feel heavy metal WOOHOO!
And I'm pins and I'm needles WOOHOO!
Well I lie and I'm easy
All of the time but I'm never sure why I need you
Pleased to meet you!
I got my head done
When I was young
It's not my problem
It's not my - problem -
WOOHOO!
When I feel heavy metal WOOHOO!
And I'm pins and I'm needles WOOHOO!
Well I lie and I'm easy
All of the time but I'm never sure why I need you
Pleased to meet you!
Yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah, yeah
Oh, yeah
quote:
Snack en jacksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij mijn snack en Jacks dan.
Snack a Jack barbecuequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij mijn snack en Jacks dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even een blonde vraag stellen
Alleen koekenpan volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even een blonde vraag stellen
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Gelukkig zitten jullie wel op 1 lijnquote:
Koelkast heeft Metallica aangevraagdquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
quaas
Bericht:
Omdat appel
Fixedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Koelkast Huppel heeft Metallica aangevraagd
En waarom mijn dingens erbij?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Koelkast heeft Metallica aangevraagd
Nou ja pannen om groenten in te koken zijn om te koken en niet om te bakkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zitten jullie wel op 1 lijn
Heb ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nou ja pannen om groenten in te koken zijn om te koken en niet om te bakkenJe kan ook een braadpan gebruiken ipv een koekenpan
Oh dan wordt het lastigquote:
Omdat octo.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:29 schreef quaas het volgende:
Waarom heeft octo een koelkast op zijn badkamer?
De handigheidquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:29 schreef quaas het volgende:
Waarom heeft octo een koelkast op zijn badkamer?
Ik ga het gewoon proberenquote:
Ja inclusief gloedjenieuw keukenblokquote:
Weet jij een antwoord op mijn vraag? Jij bent wel een keukenprinsquote:
Wat is je vraag?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet jij een antwoord op mijn vraag? Jij bent wel een keukenprins
Eenschquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Goudvis_
Bericht:
omdat paolo nutini
Of ik gehakt ook in een gewone groentenpan kan rulbakkenquote:
Wtf is rulbakken, is dat hetzelfde als roerbakken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of ik gehakt ook in een gewone groentenpan kan rulbakken
Neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:31 schreef quaas het volgende:
[..]
Wtf is rulbakken, is dat hetzelfde als roerbakken?
Zou het niet doen. Verneukt je pan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, maar:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet dat niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Je weet niet wat gehakt rullen is?
Verdommequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar:
je hebt eigenlijk wel vet/olie nodig (bij normaal rullen hoeft dat niet) dus je moet het ook laten uitlekken in een zeef als je klaar bent
je mag het vuur niet te hoog hebben want anders plakt het meteen aan de bodem en je krijgt dat amper schoon
dus het kan, maar het is behoorlijk kut.
koekepan heb je voor 3 piek ofzo, gewoon zo'n el cheapo dingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Dan moet ik gaan kiezen. Koekepan kopen of eten
Koekenpan eten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Je kan volgens mij bij supermarkten enzo al heel goedkoop van die pannetjes krijgen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Duik zo wel even de action inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
koekepan heb je voor 3 piek ofzo, gewoon zo'n el cheapo ding
Buitenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
Als ik deze intro hoor moet ik altijd denken aan het kleine cafe aan de havenval ik in slaap
nagellakquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
fuck, ik heb geen nagellakremover meer.
Ik vind dit ook echt het saaiste nummer van zequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:35 schreef djkoelkast het volgende:
al die metallicaschijt duurt zo lang
Jij bent een heel. Fout. Ventje.quote:
Ik ook. Maar wilde hem toch even horenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind dit ook echt het saaiste nummer van ze
Beter doe je dat niet meer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wilde hem toch even horen
Het stond dan ook 3-2 (3 wel en 2 niet)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, toch maar even doorgedruktHet was zo leeg
Jij stuurt dragems al op me af, erger kan je me niet aandoenquote:
Knetterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:39 schreef djkoelkast het volgende:
JA WELKE LUL GAAT ME NOU BELLEN net nu mijn epische gitaarplaat komt
ANIMO, toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:43 schreef Goudvis_ het volgende:
OH OH DOE NIET ZO
GEEN ZIN GEEN RADIO
POPULAIR MAAR NIEMAND KENT JE
Ik versta altijd radioquote:
fixedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:43 schreef Goudvis_ het volgende:
OH OH DOE NIET ZO
DIT IS GEEN RADIO
POPULAIR MAAR NIEMAND KENT JE
Ik luister nooit naar teksten, maar deze wel, want deze is te makkelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:44 schreef Goudvis_ het volgende:
Oh ja nu hoorde ik animo. Ik faal altijd met luisteren_____
Koelkast luistert alleen naar dingen die kleine meisjes te zeggen hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar teksten, maar deze wel, want deze is te makkelijk
Waarheidquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Koelkast luistert alleen naar dingen die kleine meisjes te zeggen hebben
Die dikke en die lekkere zijn 16 en tweeling.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:46 schreef quaas het volgende:
[..]
Die clipnet 14, en dat kind met die ragkop
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die dikke en die lekkere zijn 16 en tweeling.
Die lange is 17.
Het zijn 3 zusjes.
De eerste zinnen van dit liedjequote:Standing on the edge of forever
at the start of whatever
Het volgende nummer valt natuurlijk in het niet bij de briljante muziekkeuze van Stoutvis_quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De eerste zinnen van dit liedje
Moet je even vergelijken met het volgende nummer
Dat is wel waar jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het volgende nummer valt natuurlijk in het niet bij de briljante muziekkeuze van Stoutvis_
Viespeuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat maakt ze alleen nog maar lekkerder
Maar de gegooglede foto's zijn van toen ze 13 waren
Koelkast je bent echt pedo.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat maakt ze alleen nog maar lekkerder
Maar de gegooglede foto's zijn van toen ze 13 waren
Ik neuk ze niet, ik heb geen naaktpics van ze en ik vind 1 van de 3 lekker.quote:
Zou je der raken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik neuk ze niet, ik heb geen naaktpics van ze en ik vind 1 van de 3 lekker.
Dat maakt geen pedo
Deze is proquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:52 schreef quaas het volgende:
WAT EEN KUT NUMMER EN HIJ MOET NOG 4 MINUTEN
EEN HAMERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Misschien vind je haar dan nog lekkerder.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:54 schreef quaas het volgende:
[..]
EEN HAMERNee, dat zou ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Misschien vind je haar dan nog lekkerder.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:54 schreef quaas het volgende:
[..]
EEN HAMERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Misschien vind je haar dan nog lekkerder.![]()
Jou ken ik ook nog nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shit man.
[..]
Koelkast
[..]
Hai Kaas?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:57 schreef quaas het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet
Aangenaam, ik ben quaas
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:57 schreef quaas het volgende:
[..]
Jou ken ik ook nog niet
Aangenaam, ik ben quaas.
Hallo Deltaquote:
Hallotjes!quote:
Ah hallo!quote:
kliekjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee Sharrrr zit niet bij ARG7
Kliekjesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb niks verwijderd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:00 schreef quaas het volgende:
Koelkast waarom heb je mijn Amy whinehouse req verwijderd
Het nieuws komt eerst volgens mijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:00 schreef quaas het volgende:
Koelkast waarom heb je mijn Amy whinehouse req verwijderd
Dat is de goede oplossing. Dan schuift alles 1 plekje op, automatisch.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Het nieuws komt eerst volgens mij
Koelkastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
sharrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
heb je gemist
hoe is 't?
Maar wat is het nou?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
IEDEREEN MAG ER BIJ HOOR HATERSSSS![]()
![]()
Aah ja ik zie het.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:01 schreef djkoelkast het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: Hooverphonic, Amy Winehouse
zie
Er mag veel meer hier want het is hier veel gezelliger sinds een dag of watquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Koelkast![]()
![]()
ja goed! ik mag weer eten dus ik eet nu non stop
En hoi iedereen die hoi zei, multiquoten mocht niet
Okequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er mag veel meer hier want het is hier veel gezelliger sinds een dag of wat
Blij dat je er weer bent, was al bang dat je weg bleefquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:02 schreef sharr het volgende:
[..]
OkeIk heb alleen geen zin om nu alles te gaan multiquoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |