Kan iedereen zomaar dat soort informatie opzoeken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:14 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Rutte is ook onderweg (en niet met de Thalys)
[..]
Is gewoon de regeringsvliegtuig. Is gewoon algemeen bekend, niks bijzonders lijkt mij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan iedereen zomaar dat soort informatie opzoeken?
Dan is het toch makkelijk voor terroristen om te kijken welk vliegtuig waar naar toe vliegt en welke hoge pief erin zit om neer te knallen?
Was dat niet die zwarte auto in het vorige topic, helemaal doorzeefd met kogels, waar geen mensen in zaten ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:15 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
Auto van Aljazeera-english in Benghazi geraakt door bom, geen info over mogelijke slachtoffers #Libie
dacht dat het team oke was stond op aje blog ergens geloof ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:15 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
Auto van Aljazeera-english in Benghazi geraakt door bom, geen info over mogelijke slachtoffers #Libie
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Was dat niet die zwarte auto in het vorige topic, helemaal doorzeefd met kogels, waar geen mensen in zaten ?
gpdMiddleEast meldde het net. Dus ik dacht, ik meld het ook maar even. Kan al best oud zijn. Maar hij tweette het een paar minuten geleden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dacht dat het team oke was stond op aje blog ergens geloof ik
Overleg zou vanmiddag pas zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ja? Zijn de heren op dit moment al in overleg in Parijs?
En dat zullen ze dus niet doen....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:17 schreef venomsnake het volgende:
Mjah, als gadaffi dadelijk die stad weer in handen heeft dan is zo'n No-Fly zone leuk enzulks, maar veel heb je er dan niet aan. Zul je toch echt met grondtroepen moeten komen.
Nouja ik vind het bijzonder dat kennelijk jan en alleman zomaar kunnen opzoeken wie in welk vliegtuig zit. Kunnen we ook opzoeken wie in Airforce 1 zit en waar die heen aan het vliegen is bv?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is gewoon de regeringsvliegtuig. Is gewoon algemeen bekend, niks bijzonders lijkt mij.
correctie: Amerika zal dat niet doen en die resolutie maakt het wel degelijk mogelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:18 schreef Michael-H het volgende:
[..]
En dat zullen ze dus niet doen....
Ik ook wel hoor, je kan toch ook niet zomaar opzoeken waar en wanneer Beatrix vliegt ? Stel je voor dat ze dat met Obama doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ik vind het bijzonder dat kennelijk jan en alleman zomaar kunnen opzoeken wie in welk vliegtuig zit. Kunnen we ook opzoeken wie in Airforce 1 zit en waar die heen aan het vliegen is bv?
Dat vind ik toch wat raar eik
Dag vriendjes, en vriendinnetjes...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
Rutte heeft er zin in:
[ afbeelding ]
Als die zich bekent maakt als Airforce One wel. Normaliter wel het geval, tenzij ze niet willen dat de wereld weet waar de Airforce One vliegt. Ze kunnen de transponder en de naam wijzingen van het toetstel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ik vind het bijzonder dat kennelijk jan en alleman zomaar kunnen opzoeken wie in welk vliegtuig zit. Kunnen we ook opzoeken wie in Airforce 1 zit en waar die heen aan het vliegen is bv?
Het is natuurlijk ook een kwestie van 1+1=2, Rutte gaat naar Frankrijk, De Fokker 70 (regerings toestel) gaat naar Frankrijk, dus Rutte zit in dat toestelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja okquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:21 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een kwestie van 1+1=2, Rutte gaat naar Frankrijk, De Fokker 70 (regerings toestel) gaat naar Frankrijk, dus Rutte zit in dat toestel
Mij lijkt dat ze wel doorgeven aan die rebellen waar en wanneer er aanvallen gaan komenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:22 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik stel de vraag nog maar 'ns: hoe voorkomt men dat de rebellen straks niet per ongeluk op de westerse vliegtuigen schieten? Hoe ziet men het onderscheid?
Niet denk ik, het onderscheid wel te verstaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:22 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik stel de vraag nog maar 'ns: hoe voorkomt men dat de rebellen straks niet per ongeluk op de westerse vliegtuigen schieten? Hoe ziet men het onderscheid?
Als ze geen bom op je kop gooien, zijn ze Westersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:22 schreef SemperSenseo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |