AZ heeft ons al overgenomenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:43 schreef rubbereend het volgende:
Wordt Telstar de volgende satellietclub van Ajax als Almere er straks uit is?
ojaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
AZ heeft ons al overgenomen. Telstar leeft van AZ en Tatasteel
![]()
Telstar heeft tien spelers in de selectie van AZ. Verder lopen er een paar technische mensen van AZ bij Telstar en het veldonderhoud wordt door AZ gedaanquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:17 schreef Bos81 het volgende:
Ole, weer uit het boekje:
Welke 4 opeenvolgende getallen moet je optellen om tot 90 te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
inderdaad, als ik hem al kanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:29 schreef Bos81 het volgende:
Is goed rubber, zo moeilijk was ie ook niet.
quote:
Ja zoiets. Maar ik wist al dat 1+2+3+4 10 was, Vanuit dat oogpunt heb ik het opgelostquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:14 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
delen door 4 en dan vanaf 2 minder tot 2 meer ongeveer
Nee daar ben ik niet geweest, kom sowieso zelden bij het grootste podium.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:19 schreef Bos81 het volgende:
rubber, ben je hier bijgeweest? Dit was op LOwlands (09)
Deze band komt over iets meer dan een week in de Effenaar en daar ben ik bij
Okeequote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee daar ben ik niet geweest, kom sowieso zelden bij het grootste podium.
Nee, het is metal he.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:42 schreef rubbereend het volgende:
En volgens mij is het ook niet helemaal mijn muziek![]()
Maar veel plezierje kijkt al lang uit naar het concert volgens mij
Blijf dan ook niet bij al die nachtbrakers hangenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:47 schreef Ole het volgende:
Middag!
Toch maar even rustig aan vandaag, lag pas rond 5 uur in bed
Ja het was gewoon haske drukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Blijf dan ook niet bij al die nachtbrakers hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |