abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94340116
Nou Vik ik zou er ook niet tegen kunnen...! En tink wat vervelend, maar we'll fijn DAT de kinders beter zijn!
pi_94340313
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef Tinkepink het volgende:
:( Ruzie met mijn man over de financiering van mijn bedrijf. Plotseling wil hij ook een eigen bedrijf beginnen (niet levensvatbaar en belachelijk idee mi.) En zolang ik er geen last van heb doet hij maar. Maar het moet mijn plannen niet in de weg gaan zitten. Hij weet verdorie al sinds juli dat ik hier mee bezig ben.
:o. Op welke manier bijt dat elkaar eigenlijk, hij wil niet helpen met de financiering of komen er dan problemen met de bank ofzo?

@Vik: sommige jongeren zijn gevoeliger voor mode/trends/hypes dan anderen. Mijn jongste broertje geilt ook op merken/nieuwe spullen en is van dezelfde leeftijd. Dat hoort er blijkbaar bij tegenwoordig. Als ik je zus was, zou ik ook boos worden als iemand vervolgens commentaar gaat leveren op wat ik mijn kind geef. Ze mag zelf bepalen hoe ze haar kind opvoedt en wat voor, in jouw ogen nutteloze en overbodige, electronica en spullen ze hem geeft. Ontvrienden vind ik wel een beetje een kinderachtige actie.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:08:53 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94340597
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

:o. Op welke manier bijt dat elkaar eigenlijk, hij wil niet helpen met de financiering of komen er dan problemen met de bank ofzo?

@Vik: sommige jongeren zijn gevoeliger voor mode/trends/hypes dan anderen. Mijn jongste broertje geilt ook op merken/nieuwe spullen en is van dezelfde leeftijd. Dat hoort er blijkbaar bij tegenwoordig. Als ik je zus was, zou ik ook boos worden als iemand vervolgens commentaar gaat leveren op wat ik mijn kind geef. Ze mag zelf bepalen hoe ze haar kind opvoedt en wat voor, in jouw ogen nutteloze en overbodige, electronica en spullen ze hem geeft. Ontvrienden vind ik wel een beetje een kinderachtige actie.
Nou, in mijn familie zijn ze nogal van het becommentariëren van andermans gedrag, dus dan moet je niet raar opkijken als ik ook mijn commentaar geef op de opvoeding, juist omdat ouders met oogkleppen op lopen en niet zien wat ze anders zouden moeten doen als iemand anders hen er niet op wijst. Ze is echt geen slechte moeder hoor, absoluut niet, maar volgens mij heeft ze een soort schuldgevoel tov de kinderen overgehouden aan de scheiding en heeft ze daarom de neiging hen te verwennen.

En zolang het mij niet raakt, prima, maar ik ga mijn neefje echt geen geld voor een iPad geven als 1) ik nu al weet dat het de zoveelste hype is, en 2) hij nu al aan het uitrekenen is hoeveel hij van iedereen verwacht te krijgen en hoeveel hij tekort komt voor dat ding. Van mij (en Mark, want die is het met me eens) krijgt 'ie dus mooi wat anders!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:11:11 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94340692
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, in mijn familie zijn ze nogal van het becommentariëren van andermans gedrag, dus dan moet je niet raar opkijken als ik ook mijn commentaar geef op de opvoeding, juist omdat ouders met oogkleppen op lopen en niet zien wat ze anders zouden moeten doen als iemand anders hen er niet op wijst. Ze is echt geen slechte moeder hoor, absoluut niet, maar volgens mij heeft ze een soort schuldgevoel tov de kinderen overgehouden aan de scheiding en heeft ze daarom de neiging hen te verwennen.

En zolang het mij niet raakt, prima, maar ik ga mijn neefje echt geen geld voor een iPad geven als 1) ik nu al weet dat het de zoveelste hype is, en 2) hij nu al aan het uitrekenen is hoeveel hij van iedereen verwacht te krijgen en hoeveel hij tekort komt voor dat ding. Van mij (en Mark, want die is het met me eens) krijgt 'ie dus mooi wat anders!
Even zonder helemaal te weten waar het over gaat, maar deze twee dingen kunnen toch prima samengaan? Je geeft je neefje iets anders voor zn verjaardag dan geld. Punt. Ik zou een eventueel daaruitvolgend conflict met je zus voorbij laten gaan, want dat is inderdaad iets wat heel gevoelig ligt en wat waarschijnlijk veel harder aankomt dan jij kan weten.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:12:20 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94340735
quote:
We gaan van vrijdagmiddag 21 oktober t/m maandagochtend 24 oktober gezellig met z'n allen een weekendje weg.
Jottem :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:12:34 #106
331 Merel
Be here now.
pi_94340746
Wat een heerlijke prachtige dag is dit! Ben blij dat ik mee uit lunchen werd genomen want anders had ik het lekkere weer niet eens opgemerkt doordat ik de hele dag op de bank series zou hebben liggen kijken. Van mij mag de lente wel doorzetten nu :)

Lijstje:
O - pak drinkontbijt
L - notenbroodje met kalswang en allemaal lekkere dingetje. groot glas jus
D - tomatentaart!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:14:10 #107
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_94340802
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:12 schreef Merel het volgende:
Wat een heerlijke prachtige dag is dit! Ben blij dat ik mee uit lunchen werd genomen want anders had ik het lekkere weer niet eens opgemerkt doordat ik de hele dag op de bank series zou hebben liggen kijken. Van mij mag de lente wel doorzetten nu :)

Lijstje:
O - pak drinkontbijt
L - notenbroodje met kalswang en allemaal lekkere dingetje. groot glas jus
D - tomatentaart!
ja, lekker zonnetje he!
Was het lunchen leuk? En wat is er nou gister precies gebeurd?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:15:10 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94340833
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:11 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Even zonder helemaal te weten waar het over gaat, maar deze twee dingen kunnen toch prima samengaan? Je geeft je neefje iets anders voor zn verjaardag dan geld. Punt. Ik zou een eventueel daaruitvolgend conflict met je zus voorbij laten gaan, want dat is inderdaad iets wat heel gevoelig ligt en wat waarschijnlijk veel harder aankomt dan jij kan weten.
Ja, daar is het nu een beetje laat voor hè? :P.
Maar goed, dit gaat wel weer over. Maar waar ik dus echt niet tegen kan, is als mensen mij de mond proberen te snoeren, omdat ik vroeger hetzelfde gedaan zou hebben. Als je zo redeneert, kan niemand ooit nog iets van een ander zeggen.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:15:28 #109
277802 _Calimero_
pi_94340839
bleggghhh ik moet aan het werk, en ga ook maar eens beginnen anders moet ik alles nog doen zometeen als vriendje langskomt en we wilden iets leuks gaan doen. We hebben nog 0 echte dates gehad :o

Morgen ga ik trouwens met de trein naar Grunn! mag toch gratis reizen met het boekenweekgeschenk *)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:16:15 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94340864
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar goed, dit gaat wel weer over. Maar waar ik dus echt niet tegen kan, is als mensen mij de mond proberen te snoeren, omdat ik vroeger hetzelfde gedaan zou hebben. Als je zo redeneert, kan niemand ooit nog iets van een ander zeggen.
Nee, ik zat meer even theoretisch te neuzelen.... mosterd na de maaltijd inderdaad. Maar misschien heb je er in oktober nog wat aan ;)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:17:03 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94340886
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:15 schreef _Calimero_ het volgende:
bleggghhh ik moet aan het werk, en ga ook maar eens beginnen anders moet ik alles nog doen zometeen als vriendje langskomt en we wilden iets leuks gaan doen. We hebben nog 0 echte dates gehad :o

Morgen ga ik trouwens met de trein naar Grunn! mag toch gratis reizen met het boekenweekgeschenk *)
Hè? Heb je een nieuw vriendje Cali? *;

En als je nog tips nodig hebt voor Groningen, let me know :+
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:17:07 #112
277802 _Calimero_
pi_94340889
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het hele conflict ook een beetje overkomen als koppigheid, zoals ik het vanaf hier lees, maar ik ken natuurlijk niet het hele verhaal, dus das gewoon de indruk die ik krjig. maar ik zou me afvragen of 't het waard is om perse je punt te willen maken. (los van het ipad verhaal, ik zou ook gewoon iets anders geven hoor, als je dat wilt!)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:19:45 #113
277802 _Calimero_
pi_94340994
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:17 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En als je nog tips nodig hebt voor Groningen, let me know :+
Ja, sinds de wintersport. Nou ja, daar leren kennen en sinds 4 maart is het 'aan' :+
De leukste die ik ooit heb ontmoet en ik wil nog héél lang bij 'm blijven! O+

ik schaam me altijd heel snel en ben heel preuts enzo, maar heb HET grootste ding gedaan wat er is ongeveer, wat heel duidelijk aangeeft dat ik me wel heel erg op mijn gemak voel bij hem: namelijk geplast toen hij in de badkamer onder de douche stond :@ _O-

Oh en over Groningen: ik ga vanaf centraal station naar mijn oma fietsen, 40 km verderop, dus ben verder niet in het centrum..
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:21:03 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94341031
Jaah, plassen bij hem in de buurt, altijd een grote stap maar soms kan het niet anders, zoals in een hotel ofzo :D

Dus, groningen, wat ga je doen behalve even bij mij langs ?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:21:35 #115
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94341050
Ow, ga je naar E?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_94341060
Ik zou geen geld geven, maar een boek en verder zou ik me verre houden van wat voor bemoeienis dan ook. Het is niet dat ze naar je luisteren, dus why bother.

Verder ben ik in een enorm kuthumeur en er is niet eens een reden. Nou ja, of het moet zijn dat het iedere keer kloteweer is in mijn vrije weekend en als ik moet werken het ineens stralend van-alles-kunnen-doen weer is. Ik blame de hormonen maar weer eens. Die nuvaring gaat er zo ontzettend uit na de vakantie.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:22:23 #117
277802 _Calimero_
pi_94341081
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaah, plassen bij hem in de buurt, altijd een grote stap maar soms kan het niet anders, zoals in een hotel ofzo :D

Dus, groningen, wat ga je doen behalve even bij mij langs ?
Koffie met een studiegenoot, dan op de koffie bij mijn oma. Waar woon jij, als het op de route is wil ik wel even gauw langskomen! (maar dan geen koffie, beter kan ik bij jou plassen, na al die koffie :P )
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:23:09 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94341110
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:19 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ja, sinds de wintersport. Nou ja, daar leren kennen en sinds 4 maart is het 'aan' :+
De leukste die ik ooit heb ontmoet en ik wil nog héél lang bij 'm blijven! O+

ik schaam me altijd heel snel en ben heel preuts enzo, maar heb HET grootste ding gedaan wat er is ongeveer, wat heel duidelijk aangeeft dat ik me wel heel erg op mijn gemak voel bij hem: namelijk geplast toen hij in de badkamer onder de douche stond :@ _O-

Oh en over Groningen: ik ga vanaf centraal station naar mijn oma fietsen, 40 km verderop, dus ben verder niet in het centrum..
Wat klinkt dat goed! :D ^O^ En nog maar heel pril dus, heerlijk genieten!!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:25:04 #119
277802 _Calimero_
pi_94341176
Tink, hoe komt je man opeens aan dat plan dan? en hoe komt het dat hij dan geen of onvoldoende rekening met jou wil houden? Hij stond toch achter jouw plan voor een eigen bedrijf? Zit er niet iets anders achter?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:28:37 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94341315
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:21 schreef conleche het volgende:
Ik zou geen geld geven, maar een boek en verder zou ik me verre houden van wat voor bemoeienis dan ook. Het is niet dat ze naar je luisteren, dus why bother.

Verder ben ik in een enorm kuthumeur en er is niet eens een reden. Nou ja, of het moet zijn dat het iedere keer kloteweer is in mijn vrije weekend en als ik moet werken het ineens stralend van-alles-kunnen-doen weer is. Ik blame de hormonen maar weer eens. Die nuvaring gaat er zo ontzettend uit na de vakantie.
:*

For cheering upsies!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:29:06 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94341334
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:17 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Goeiemorgen! :W :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:29:43 #122
236335 neen
schone schijn
pi_94341369
Mensen die geld vragen :')

Oh, Viking: :@ :') :') :') ik denk dat je dan wel genoeg weet :')

Morgen ook even treinen :') misschien zie ik je in Zwolle Calimero :') maar ik denk het niet want jij hoeft waarschijnlijk niet over te stappen.
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:30:00 #123
277802 _Calimero_
pi_94341373
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:21 schreef conleche het volgende:

lijkt me een goed plan om die ring eruit te trekken! Al die nare buien is het 't niet waard lijkt me!
pi_94341417
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:22 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Koffie met een studiegenoot, dan op de koffie bij mijn oma. Waar woon jij, als het op de route is wil ik wel even gauw langskomen! (maar dan geen koffie, beter kan ik bij jou plassen, na al die koffie :P )
Uniek zit ongeveer even ver van de route naar je oma als ik..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:31:15 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94341421
Ja, ik vind het ook een beetje een onzinnig conflict, eigenlijk, maar ik weet ook niet zo goed hoe ik nu verder moet: als ik de eerste stap doe, lijkt het net alsof ik toegeef dat ik iets verkeerd heb gedaan (en ik vind dus van niet), maar de andere optie is er nog over praten en daar heb ik ook geen zin in, want dat leidt toch nergens toe :').

Over 2 weken zie ik haar weer op m'n moeders verjaardag en dan moet het bij voorkeur wel even gefixed zijn, want ik heb geen zin om het risico te lopen dat ik na een half uurtje weer in de trein richting Den Haag zit.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')