quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ruzie met mijn man over de financiering van mijn bedrijf. Plotseling wil hij ook een eigen bedrijf beginnen (niet levensvatbaar en belachelijk idee mi.) En zolang ik er geen last van heb doet hij maar. Maar het moet mijn plannen niet in de weg gaan zitten. Hij weet verdorie al sinds juli dat ik hier mee bezig ben.
Nou, in mijn familie zijn ze nogal van het becommentariëren van andermans gedrag, dus dan moet je niet raar opkijken als ik ook mijn commentaar geef op de opvoeding, juist omdat ouders met oogkleppen op lopen en niet zien wat ze anders zouden moeten doen als iemand anders hen er niet op wijst. Ze is echt geen slechte moeder hoor, absoluut niet, maar volgens mij heeft ze een soort schuldgevoel tov de kinderen overgehouden aan de scheiding en heeft ze daarom de neiging hen te verwennen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Op welke manier bijt dat elkaar eigenlijk, hij wil niet helpen met de financiering of komen er dan problemen met de bank ofzo?
@Vik: sommige jongeren zijn gevoeliger voor mode/trends/hypes dan anderen. Mijn jongste broertje geilt ook op merken/nieuwe spullen en is van dezelfde leeftijd. Dat hoort er blijkbaar bij tegenwoordig. Als ik je zus was, zou ik ook boos worden als iemand vervolgens commentaar gaat leveren op wat ik mijn kind geef. Ze mag zelf bepalen hoe ze haar kind opvoedt en wat voor, in jouw ogen nutteloze en overbodige, electronica en spullen ze hem geeft. Ontvrienden vind ik wel een beetje een kinderachtige actie.
Even zonder helemaal te weten waar het over gaat, maar deze twee dingen kunnen toch prima samengaan? Je geeft je neefje iets anders voor zn verjaardag dan geld. Punt. Ik zou een eventueel daaruitvolgend conflict met je zus voorbij laten gaan, want dat is inderdaad iets wat heel gevoelig ligt en wat waarschijnlijk veel harder aankomt dan jij kan weten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, in mijn familie zijn ze nogal van het becommentariëren van andermans gedrag, dus dan moet je niet raar opkijken als ik ook mijn commentaar geef op de opvoeding, juist omdat ouders met oogkleppen op lopen en niet zien wat ze anders zouden moeten doen als iemand anders hen er niet op wijst. Ze is echt geen slechte moeder hoor, absoluut niet, maar volgens mij heeft ze een soort schuldgevoel tov de kinderen overgehouden aan de scheiding en heeft ze daarom de neiging hen te verwennen.
En zolang het mij niet raakt, prima, maar ik ga mijn neefje echt geen geld voor een iPad geven als 1) ik nu al weet dat het de zoveelste hype is, en 2) hij nu al aan het uitrekenen is hoeveel hij van iedereen verwacht te krijgen en hoeveel hij tekort komt voor dat ding. Van mij (en Mark, want die is het met me eens) krijgt 'ie dus mooi wat anders!
Jottemquote:We gaan van vrijdagmiddag 21 oktober t/m maandagochtend 24 oktober gezellig met z'n allen een weekendje weg.
ja, lekker zonnetje he!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:12 schreef Merel het volgende:
Wat een heerlijke prachtige dag is dit! Ben blij dat ik mee uit lunchen werd genomen want anders had ik het lekkere weer niet eens opgemerkt doordat ik de hele dag op de bank series zou hebben liggen kijken. Van mij mag de lente wel doorzetten nu
Lijstje:
O - pak drinkontbijt
L - notenbroodje met kalswang en allemaal lekkere dingetje. groot glas jus
D - tomatentaart!
Ja, daar is het nu een beetje laat voor hè?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Even zonder helemaal te weten waar het over gaat, maar deze twee dingen kunnen toch prima samengaan? Je geeft je neefje iets anders voor zn verjaardag dan geld. Punt. Ik zou een eventueel daaruitvolgend conflict met je zus voorbij laten gaan, want dat is inderdaad iets wat heel gevoelig ligt en wat waarschijnlijk veel harder aankomt dan jij kan weten.
Nee, ik zat meer even theoretisch te neuzelen.... mosterd na de maaltijd inderdaad. Maar misschien heb je er in oktober nog wat aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, daar is het nu een beetje laat voor hè?.
Maar goed, dit gaat wel weer over. Maar waar ik dus echt niet tegen kan, is als mensen mij de mond proberen te snoeren, omdat ik vroeger hetzelfde gedaan zou hebben. Als je zo redeneert, kan niemand ooit nog iets van een ander zeggen.
Hè? Heb je een nieuw vriendje Cali?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:15 schreef _Calimero_ het volgende:
bleggghhh ik moet aan het werk, en ga ook maar eens beginnen anders moet ik alles nog doen zometeen als vriendje langskomt en we wilden iets leuks gaan doen. We hebben nog 0 echte dates gehad![]()
Morgen ga ik trouwens met de trein naar Grunn! mag toch gratis reizen met het boekenweekgeschenk
Ik vind het hele conflict ook een beetje overkomen als koppigheid, zoals ik het vanaf hier lees, maar ik ken natuurlijk niet het hele verhaal, dus das gewoon de indruk die ik krjig. maar ik zou me afvragen of 't het waard is om perse je punt te willen maken. (los van het ipad verhaal, ik zou ook gewoon iets anders geven hoor, als je dat wilt!)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, daar is het nu een beetje laat voor hè?.
Maar goed, dit gaat wel weer over. Maar waar ik dus echt niet tegen kan, is als mensen mij de mond proberen te snoeren, omdat ik vroeger hetzelfde gedaan zou hebben. Als je zo redeneert, kan niemand ooit nog iets van een ander zeggen.
Ja, sinds de wintersport. Nou ja, daar leren kennen en sinds 4 maart is het 'aan'quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hè? Heb je een nieuw vriendje Cali?
En als je nog tips nodig hebt voor Groningen, let me know
Koffie met een studiegenoot, dan op de koffie bij mijn oma. Waar woon jij, als het op de route is wil ik wel even gauw langskomen! (maar dan geen koffie, beter kan ik bij jou plassen, na al die koffiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaah, plassen bij hem in de buurt, altijd een grote stap maar soms kan het niet anders, zoals in een hotel ofzo
Dus, groningen, wat ga je doen behalve even bij mij langs ?
Wat klinkt dat goed!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, sinds de wintersport. Nou ja, daar leren kennen en sinds 4 maart is het 'aan'![]()
De leukste die ik ooit heb ontmoet en ik wil nog héél lang bij 'm blijven!![]()
ik schaam me altijd heel snel en ben heel preuts enzo, maar heb HET grootste ding gedaan wat er is ongeveer, wat heel duidelijk aangeeft dat ik me wel heel erg op mijn gemak voel bij hem: namelijk geplast toen hij in de badkamer onder de douche stond![]()
Oh en over Groningen: ik ga vanaf centraal station naar mijn oma fietsen, 40 km verderop, dus ben verder niet in het centrum..
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:21 schreef conleche het volgende:
Ik zou geen geld geven, maar een boek en verder zou ik me verre houden van wat voor bemoeienis dan ook. Het is niet dat ze naar je luisteren, dus why bother.
Verder ben ik in een enorm kuthumeur en er is niet eens een reden. Nou ja, of het moet zijn dat het iedere keer kloteweer is in mijn vrije weekend en als ik moet werken het ineens stralend van-alles-kunnen-doen weer is. Ik blame de hormonen maar weer eens. Die nuvaring gaat er zo ontzettend uit na de vakantie.
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hè? Heb je een nieuw vriendje Cali?
lijkt me een goed plan om die ring eruit te trekken! Al die nare buien is het 't niet waard lijkt me!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:21 schreef conleche het volgende:
Ik zou geen geld geven, maar een boek en verder zou ik me verre houden van wat voor bemoeienis dan ook. Het is niet dat ze naar je luisteren, dus why bother.
Verder ben ik in een enorm kuthumeur en er is niet eens een reden. Nou ja, of het moet zijn dat het iedere keer kloteweer is in mijn vrije weekend en als ik moet werken het ineens stralend van-alles-kunnen-doen weer is. Ik blame de hormonen maar weer eens. Die nuvaring gaat er zo ontzettend uit na de vakantie.
Uniek zit ongeveer even ver van de route naar je oma als ik..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Koffie met een studiegenoot, dan op de koffie bij mijn oma. Waar woon jij, als het op de route is wil ik wel even gauw langskomen! (maar dan geen koffie, beter kan ik bij jou plassen, na al die koffie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |