Als ik films zou kunnen onthouden zoals ik wiskunde snap, dan was mijn score hoger geweestquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn
Als ik wiskunde net zo kon onthouden als films ofja..beeldendan zou het erg handig zijn
Zie het al voor me .... een lijstje in de schoolgangen: Sands +1.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Als ik wiskunde net zo kon onthouden als films ofja..beeldendan zou het erg handig zijn
Zou mooi zijn geweestquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Zie het al voor me .... een lijstje in de schoolgangen: Sands +1.
Ooooh, zo herkenbaar. Lijkt alweer zoooo lang geleden. Oh, wacht, het is ook......quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Zou mooi zijn geweest
Die goeie tijd toen je nog zeurde dat tegen de 30 uur school lang was...ipv nu 55 uur in de week werken
Looool zo oud zal je toch niet zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ooooh, zo herkenbaar. Lijkt alweer zoooo lang geleden. Oh, wacht, het is ook......
Zo laat nog?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:44 schreef wyccie het volgende:
Hmm, nee. Ik weet het toch niet. Kan ik weer verder studeren.
Dan ben je toch nog niet oud ...lolquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:41 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
De 40 is nog ver weg, maar de 30 is gepasseerd.
Discipline en zo. Ik ben er niet zo goed in om het meteen goed te doen. Raak afgeleid, moet per se opzoeken aan welke film ik dacht etc.quote:
Ah, klinkt bekendquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Discipline en zo. Ik ben er niet zo goed in om het meteen goed te doen. Raak afgeleid, moet per se opzoeken aan welke film ik dacht etc.
En ik ben het te gedetailleerd aan het bestuderen, maar nu wil ik het afmaken ook.
Tell me about it ..... pas had ik het met vrienden over "de tijd voor mobiele telefonie en Internet" .....quote:
Zeker, maar wel veel om te onthouden. En dat lukt me niet goed.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:50 schreef Robby87 het volgende:
Ah, klinkt bekend. Ach ja, als het een leuke studie is?
Toen je nog gewoon goede afspraken maakte over tijdstip en locatie, je best deed om de afgesproken trein te pakken en alle telefoonnummers in een adressenboekje schreef.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:50 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
"de tijd voor mobiele telefonie en Internet" .....
Jaaaa!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef wyccie het volgende:
Toen je nog gewoon goede afspraken maakte over tijdstip en locatie, je best deed om de afgesproken trein te pakken en alle telefoonnummers in een adressenboekje schreef.
Toen je voor moeilijke woorden een woordenboek gebruikte en voor meer uitleg een papieren encyclopedie erbij pakte of even naar de bieb ging voor educatieve boekjes.
potverdikke...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
zucht wil ik me post editen... post ik een nieuwe
Tssss, alsof jij zoveel ouder bentquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:08 schreef hornage het volgende:
[..]
Tssss, alsof jij zoveel ouder bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |