doei.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:03 schreef JApieman het volgende:
Skins season 4 is klaar met downloaden.
doei
vaarwelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:03 schreef JApieman het volgende:
doei
toedelonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:03 schreef JApieman het volgende:
doei
Heb ik ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:05 schreef Oceanview het volgende:
Mijn reactieveld was verdwenen ;s;s;s
haha het is jawel met jou? mooi zoquote:
quote:
xS aanwezig: topic compleet.quote:
Niet kunnen posten.quote:
mijne ook netquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:05 schreef Oceanview het volgende:
dat heb ik sinds kort ook af en toe ik dacht eerst dat ik geband was ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:05 schreef Oceanview het volgende:
Als internet ermee stopt is de wereld bijna aan zijn einde.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en google doet het nog steeds niet.
Ja ik zag Lindgren. opent nachtbagger dus kon niet wegblijven.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:06 schreef Lindgren. het volgende:
Hehe, eindelijk kan ik reageren..
[..]!
[..]
xS aanwezig: topic compleet.
Ik ging bijna naar buiten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als internet ermee stopt is de wereld bijna aan zijn einde.
l0bi dushiii.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:06 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ja ik zag Lindgren. opent nachtbagger dus kon niet wegblijven.
waarom een rotavond? ja nee niemand is er.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:06 schreef ainoo het volgende:
[..]
haha het is jawel met jou? mooi zo
met mij niet zo eigenlijk , rotavond . dus daarom ben ik hier jeeeej altijdl euk enzo:D
we gaan met alle fokkers in een kelder zitten en doen dan door een soort van "computer-larpen" net alsof we op fok zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als internet ermee stopt is de wereld bijna aan zijn einde.
mjaa lastig uit te leggen, beetje in de steek gelaten voel ik me:p maargoed het zal welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
waarom een rotavond? ja nee niemand is er.
kom dan achter cs dan a zebbi, tfoe khaal jou zo uit man :Squote:
kut voor je, beterschap dan maar en snel naar bedje toequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Tyfus, ik heb me toch een Koppijn
oow haha altijd welkom hier.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:08 schreef ainoo het volgende:
[..]
mjaa lastig uit te leggen, beetje in de steek gelaten voel ik me:p maargoed het zal wel
LOBii voor dese éne brada.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
niet verwagt [ afbeelding ] wel thxx kus lo0bi[ afbeelding ]
mij vragen om achter cs te komen, dat klinkt foutquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kom dan achter cs dan a zebbi, tfoe khaal jou zo uit man :S
was toch ook verkapt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
mij vragen om achter cs te komen, dat klinkt fout
Lig al in bedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
kut voor je, beterschap dan maar en snel naar bedje toe
dus, hoe heet jij op steam?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:10 schreef Ikbenserieus het volgende:
Counterstrike is voor computernerds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef DjinN het volgende:
mn replyvak is terug!Die van mij was binnen 5 seconde terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
0nzeWegenNietTeBReKen 1503'10quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
LOBii voor dese éne brada. [ afbeelding ]
Laten we samen lijmen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mijn toekomst, mijn plannen in stukken verdwenen.
NEWBIE.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik wil vanavond nog 900 posts halen maar in dit tempo lukt dat niet hebben mensen opeens een leven gekregen ofzo?
die van mij pas na tig x F5-enquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die van mij was binnen 5 seconde terug.
ik wil niet meer van je scheiden, ik ben er 24/7 voor jou, hierzo, hier! kan je me horen, lindgren ? ik roep je naam, jij bent mijn echte broeder, voor altijdquote:
en dat blijf ik nog wel even op deze manierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
NEWBIE. [ afbeelding ][ afbeelding ]
--> Fobo.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:12 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ik wil niet meer van je scheiden, ik ben er 24/7 voor jou, hierzo, hier! kan je me horen, lindgren ? ik roep je naam, jij bent mijn echte broeder, voor altijd
Ik? N0 man iiCk geef om deZe meiiD.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
was jij niet haten op summergirl?
pas maar op volgende weekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik? N0 man iiCk geef om deZe meiiD.
ja temperatuur door de zon ja gekkiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:14 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Boys boys so much hotter in the summer yeah yeah.
je bent gwn jaloers je wilt ook zespakquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja temperatuur door de zon ja gekkie
ooh maar als jij ons nodig hebt dan verschijn je wel he. maar anders...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:06 schreef ainoo het volgende:
[..]
haha het is jawel met jou? mooi zo
met mij niet zo eigenlijk , rotavond . dus daarom ben ik hier jeeeej altijdl euk enzo:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
k.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik ga de uberbitch uithangen
Mooi resultaat, prachtig gewoon.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:15 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
jkijytu78u
heb ik gedaan been op toetsenbord gelegd zie boven resultaat
Ook niet erg liefquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik ga de uberbitch uithangen
Ik sta in je fobo. Helemaal blij nu.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
KiD CuDi.Ik denk dat ik verliefd ben op zijn muziek.
[jeotypoe[/quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:16 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik wil ook een zes pak
[youtube][/youtube
je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:15 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
je bent gwn jaloers je wilt ook zespak
Denkende dat JIJ niet in mijn fobo zou staanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:17 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik sta in je fobo. Helemaal blij nu.
Private Investigators?quote:
Dat is dan wel weer liefquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik waarschuw, kan hij ontwijken
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Denkende dat JIJ niet in mijn fobo zou staan![]()
.
waarom niet blij als jij bij mij staat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:17 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik sta in je fobo. Helemaal blij nu.
3.14quote:
appelmoes is wel lekker net als tettenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zoek nog een lekkere quote voor in mijn onderschriftdinges.
Appelmoes is wel nuttigerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:18 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
appelmoes is wel lekker net als tetten
ik ook, tijdens m&o lessenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga dames in de dop kijken.
JA DAT VOLG IK JA PROBZ MEE?!/1?!?!
ik weet niet eens wat het is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
stop je dan met hier postenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
Normaal fapt ie van 23:20 tot 5:30, maar vandaag nam z'n piemel vrij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:18 schreef Bloempje. het volgende:
Huh, schenkstroop in nachtbagger? Gebeurt dat vaker?
Oh, vandaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Normaal fapt ie van 23:20 tot 5:30, maar vandaag nam z'n piemel vrij.
Dat klopt. Maar appelmoes vind ik ook nog lekker om te etenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:19 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
je kan er allebei babytjes mee voeren
Dat klopt wel ja, samen met mijn papa.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij bent zeker de grappigste thuis.
hihi jij ook?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij bent zeker de grappigste thuis.
we zullen je niet vergeten! ik in ieder geval niet! zoveel liefde <333quote:
Dan werd mijn moeder altijd boosquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
lekker in de zandbak rollen, zand in je schoen
wil ze dan stinkvoeten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan werd mijn moeder altijd boosAls ik een lading zand in de woonkamer loosde uit m'n schoenen.
wees dan maar blij dat je niet in de poepbak hebt gerold hihiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
lekker in de zandbak rollen, zand in je schoen
Afentoe komt dat voor ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:18 schreef Bloempje. het volgende:
Huh, schenkstroop in nachtbagger? Gebeurt dat vaker?
Nee, geen zand in de woonkamerquote:
Ik ook! Alleen Turken verkopen die shit niet snachts vinden ze vast gay en ze zijn moeslim enzo..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:23 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb trek in een softijsjemet spikkels
is niet gay, ze laten dochhhhter fatima altijd de roze spikkels ertussenuit halenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ook! Alleen Turken verkopen die shit niet snachts vinden ze vast gay en ze zijn moeslim enzo..
Moet je ook niet willen vind ik. het wordt niet onderhoduen en katten schijten alles onder. shit is wack!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, geen zand in de woonkamermaar ik moet zeggen dat ik al jaren niet in een zandbak gezeten heb.
Bevredig je verlangens ook door aan mij te denken A.U.B.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:21 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
we zullen je niet vergeten! ik in ieder geval niet! zoveel liefde <333
ok. droom je dan over mij en dat wij dan sex hebben en voldaan in elkaars armen in slaap valen enzo?quote:
Nee dankje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ok. droom je dan over mij en dat wij dan sex hebben en voldaan in elkaars armen in slaap valen enzo?
neukenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ok. droom je dan over mij en dat wij dan sex hebben en voldaan in elkaars armen in slaap valen enzo?
Helaas zonder succesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:28 schreef Hatsekiedee het volgende:
er wordt weer actief gehosseld hier in nachtbagger
ok mazzel dan ik mis je toch niet. ga! ga zeg ik je!quote:
Heel nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:29 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hard 2 get aan het playen ckr. (6)
Weet ik toch.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heel nietIk wil gewoon niet met hun
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ok mazzel dan ik mis je toch niet. ga! ga zeg ik je!
sgtje ik zag je staan ik moest je gwn leren kennen kan ik je drankje aanbiedenquote:
Nou vooruit, jij welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
sgtje ik zag je staan ik moest je gwn leren kennen kan ik je drankje aanbieden
I failed -1 E-penis punt voor mij ;{quote:
Had het zelfde bij jou.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
De gouden tips:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:31 schreef Hatsekiedee het volgende:
wie leert mij hosselen zodat ik een echte hosselmeester wordt ?
Gait Wildersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:31 schreef Hatsekiedee het volgende:
wie leert mij hosselen zodat ik een echte hosselmeester wordt ?
Zo doe je dat dus. leer mij hosselen summer!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
je raakt me diep in m'n hart met deze woorden.. weet je? ik houd meer van je dan mijn kleine hartje aankan!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Had het zelfde bij jou.
Heb zelfs een liedje over je geschreven: het meisje van het forum
ey schenkstroop, ik zag je staan ik moest je gwn leren kennen. en nee,dit zeg ik heus niet tegen iedereen. kom je hier vaker? :$quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zo doe je dat dus. leer mij hosselen summer!
ur lumpquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:33 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ey schenkstroop, ik zag je staan ik moest je gwn leren kennen. en nee,dit zeg ik heus niet tegen iedereen. kom je hier vaker? :$
Zo blijf je zeker weten eeuwig maagd.quote:
Alleen maar vies haarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:35 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
aan deze kant zitten geen tetten
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:35 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
aan deze kant zitten geen tetten
ik wil het anders wel hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:36 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Sowieso mensen die een gratis drankje afslaan.
Waar heb je het over, ik snap je niet met die drankjes:Pquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:36 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Sowieso mensen die een gratis drankje afslaan.
je mag ook wel een drankje van mij hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:37 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Gaan jullie me nu misbruiken voor gratis drankjes.
Gewoon versiertrucs ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Waar heb je het over, ik snap je niet met die drankjes:P
Je zit op een forum ja!?
Wie is da?quote:
00:39:59quote:
ff rukken dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:42 schreef mikami het volgende:
HALLO MENSEN
ik was bezig op het (virtuele) seksuele frontmaar ik ben er weer
Nou gelukkig maar, ik miste je al.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:42 schreef mikami het volgende:
HALLO MENSEN
wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:42 schreef mikami het volgende:
HALLO MENSEN
waarin?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
moet er wat liefde in gestoken worden?
dat was jou verhaal ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:45 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Beetje saaie bedoeling vanavond
kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:45 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Beetje saaie bedoeling vanavond
Ik heb er net al wat liefde in gestoken. Niet doen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
moet er wat liefde in gestoken worden?
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik heb er net al wat liefde in gestoken. Niet doen!
Heb nou een rode onderbroek en een bruine vinger
Niet schrikken ik ben er weerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:43 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar, ik miste je al.
Ik ben een meisje, ik ben hetero, maar ik heb totaal niks tegen tetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:47 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ben jij nou een wijf? Of ben je gewoon lesbie?
je bent ongelofelijk slecht en doorzichtig je faalt zelfs in trollen nogquote:
SPOILER: tipOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sow, wij lijken op elkaar!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:47 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, ik ben hetero, maar ik heb totaal niks tegen tetten.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Sow, wij lijken op elkaar!
Alleen dat voor die eerste komma, Dat verschilt!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
je bent ongelofelijk slecht en doorzichtig je faalt zelfs in trollen nog
Edit laat maarSPOILER: tipOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid!!!!!!!!!
Niet zeiken, het is nu gewoon laat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef Hatsekiedee het volgende:
zelfs de trolls dalen tegenwoordig in kwaliteit hiero
wat is dat? kan je dat eten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
als ik verstand had van vrouwen zou ik nu een hele boel pics posten
in plaats daarvan post ik nu dit
[ afbeelding ]
Ik ben een kwaliteitstroll alias een botquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef Hatsekiedee het volgende:
zelfs de trolls dalen tegenwoordig in kwaliteit hiero
Hier heb je gelijk in.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:51 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
protip: edit je bericht VOORDAT het gequote wordt
hallo mijn lieve snoepjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:53 schreef Franneh het volgende:
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Godverdomme wat geil, hou opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
met een zuurtje of een zoetje? of een bittertje?
is ie er ook voor vrouwen>???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:56 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
http://www.dark-ero.webma(...)o-slip-voor-hem.html
poker?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:57 schreef JanPiraat het volgende:
nachtbaggerrr 1 nog maar ? wat is met deze ?! it;s a cataaastropheee
te kleinquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:56 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
http://www.dark-ero.webma(...)o-slip-voor-hem.html
Pak een pot bier, zet een asbak voor je neer en hier zooi neerkalken; helpt perfect.quote:
daar kan ik alweer aardig wat mee oprekkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
dit anders?
http://www.dark-ero.webma(...)e-buttplug-xxxl.html
quote:
dat was meteen ook een begroeting man sorryquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
misschien over een uurtje nog even niet
sorry man dacht al zoiets maar gevoel van binnen was aan het ruzie makenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
dat was meteen ook een begroeting man sorry
freeezeepopppp jongennn![]()
was je er al dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Wacht even Ainneeuuu is in, mischien ga ik dan toch nog niet slapen
bliep bliep DERP!-a!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |