Lijkt me zo irritant, in bed met mijn laptop.quote:
Valt reuze mee hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me zo irritant, in bed met mijn laptop.
Ik staar lekker naar buiten waar ik zie hoe de buren hun tuin aan het verbouwen zijn. Altijd leuk om mensen te zien werken terwijl je lekker nietsdoet
Ik ga eigenlijk ook meteen mijn bed uit als ik wakker ben, omdat ik anders blijf liggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor![]()
Ah, dat is ook lekker ja
Het ziet er iig heerlijk uit buiten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:24 schreef Isdatzo het volgende:
Pff.. als 't nou een graadje of 10 warmer was.
Ik zorg altijd dat ik alle boodschappen door de weeks al gedaan heb. Als ik nu naar de supermarkt ga hier in de buurt dan mag ik daar wel een halve dag voor uittrekken zo druk is het dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:23 schreef taxibabe het volgende:
Het zonnetje schijnt, ben bij de lidl geweest. Tijd om de auto te poetsen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:26 schreef taxibabe het volgende:
Het is ook heerlijk buiten en autopoetsen is best zwaar dus t'is wel lekker als het niet zo warm is, je krijgt het wel warm van het poetsen.
wax on, wax off, wax on, wax off
Whehe, zulk soort vermaak heb ik hier ook... Al begint het bij mijn overburen meer leedvermaak te worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik staar lekker naar buiten waar ik zie hoe de buren hun tuin aan het verbouwen zijn. Altijd leuk om mensen te zien werken terwijl je lekker nietsdoet
Ik doe de wekelijkse boodschappen altijd op vrijdagochtend. Ik ging nu ff snel naar de Lidl voor de autospullen, die zijn daar in de aanbieding.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik zorg altijd dat ik alle boodschappen door de weeks al gedaan heb. Als ik nu naar de supermarkt ga hier in de buurt dan mag ik daar wel een halve dag voor uittrekken zo druk is het dan.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
Iedere keer als ik in een supermarkt kom hebben alle senioren ineens besloten om ook boodschappen te doen. Ze doen het erom.
Weet jij tot wanneer ze er zijn?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:32 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik doe de wekelijkse boodschappen altijd op vrijdagochtend. Ik ging nu ff snel naar de Lidl voor de autospullen, die zijn daar in de aanbieding.
Tot morgen..quote:
Je had een 5D hè? Gaat lekker worden kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:51 schreef Omniej het volgende:
Ik ga maar 'ns ff de stad in, kijken of ik nog ergens een 17-40 kan scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |