Maar je kan het toch gewoon voor ons doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:41 schreef mr-green het volgende:
ik wil wel praten maar dat voegt niks aan mijn set toe
Vergat hij jou gewoon?quote:
quote:
Dat zekerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:45 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
JA!ik moet toch opvallen met die billen van mij
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:46 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
* Knetterkrankjorum is jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Dit jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als ik green was zou ik heul snel excuus maken en extra spesjale groetjens aan popje popje doen
Ja eerst dikke vette hints gevenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kijk hij kan het wel![]()
als wij het eerst voorzeggen
blijft een vent hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:50 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja eerst dikke vette hints geven
En wanneer gaat Rick een uitzending van ONZ meekijken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:46 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAH JONGENSSSSSSSS
Ik was net bij de radiodag in het Mediapark en ons groepje was het beste, we gaan nu hele uitzending meekijken bij Rick van Velthuysen bij Radio Veronica!!!!!
Oftewel Middag Rick!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:51 schreef mr-green het volgende:
Ik beloof jullie volgende shows doe ik weer lekker radio maken(met mic dus
)
Zal het gelijk vragen, sommige mensen zeiden: hee ben jij paul in the dark, ik follow je op twitterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En wanneer gaat Rick een uitzending van ONZ meekijken?
haha dat is wel tofquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:53 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Zal het gelijk vragen, sommige mensen zeiden: hee ben jij paul in the dark, ik follow je op twitter
Omdat je mijn vergeten was, wil ik graag in elke uitzending de groetjes krijgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:51 schreef mr-green het volgende:
Ik beloof jullie volgende shows doe ik weer lekker radio maken(met mic dus
)
ooohquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:54 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Omdat je mijn vergeten was, wil ik graag in elke uitzending de groetjes krijgen
Ja he?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooohdat zou ik ook wel willen.. maar idd hij hoort dat gewoon te doen voor jou vind ik
en niet de gewone groetjens.. spesjale poppige groetjens voor popjequote:
Ja ik wil graag soppige groetjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en niet de gewone groetjens.. spesjale poppige groetjens voor popje![]()
of soppige groetjens voor sopje-sopje
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en niet de gewone groetjens.. spesjale poppige groetjens voor popje![]()
of soppige groetjens voor sopje-sopje
quote:
allemaal jaknikkersquote:
quote:
niet ingelogd?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dockx kan niet postenzijn reageerveld is er niet... wat kan dat zijn????
Had ik ook netquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
F5, had ik net ook ffquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat vroeg ik ook alquote:
ban?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vraag het :pquote:
Ohjaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vraag het :p
maar dat mag ik denk ik niet posten toch? iets met niet over bans praten ofzow
Als er iets faalt. Quoteknop ofzo die niet werkt dan moet je even ctrl+F5 doenquote:
BJ voor een showquote:
Was weer heerlijkquote:
Dat gaat best moeilijk worden. Ik heb echt teveel Techno en kan nooit de naam onthouden van een nummerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:03 schreef MYV het volgende:
[..]
Relaxte muziekjes hoordo you mind to send me some tracks (Titels dan
) ?
Retweet!!quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
De woningbouw heeft mn balkon gesloopt, faalhazen!
je moet elke show een stukje voorlezen uit de bijbelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb wellicht een nieuw item voor mijn show ookIntroduceer ik gewoon ff in de nacht en volgende nacht ga ik erop door, en als het dan een succes blijkt te zijn die uitzending, wellicht ook die zondag daarop.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:10 schreef Lama443 het volgende:
[..]
je moet elke show een stukje voorlezen uit de bijbel
das episch
haha jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:10 schreef Lama443 het volgende:
[..]
je moet elke show een stukje voorlezen uit de bijbel
das episch
Nee dat wordt All Time Low - The Wanted alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
GENIALE MIXDIT WORDT DE NIEUWE ONZIN RADIO MONSTERHIT
Ja hij klinkt wel heel tof zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
GENIALE MIXDIT WORDT DE NIEUWE ONZIN RADIO MONSTERHIT
Nou de portiek heeft in de fik gestaan afgelopen oktober. Dat zijn ze nu allemaal aan het herstellen. Dus nieuwe plafondplaten tegen het plafond. Die boren ze dan vast.quote:
quote:
quote:Zonder dromen een valse start,
je doet je dingen zonder hart.
Jij bent nu niet wat is dus wil...Nee!
1 ding moet je weten,
heel stoer aan de buitenkant,
van binnen niets aan de hand.
Oh no,
doe niet zo,
geen zin geen animo,
heel populair maar niemand kent je.
Oh nee,
weg ermee,
jij hebt echt geen idee,
jij bent een heel...fout..ventje!
Jij zegt meestal geen gedag,
achter mijn rug hoor ik gelach.
Sta ik op je vaste stek,
tsjonge wat een grote (piep)
Kijk eens om je heen,
zoveel vrienden en toch alleen.
Midden in de week maar niet naar school.
Jongen,
dit hou jij niet vol!
Oh no,
doe niet zo,
geen zin geen animo,
Oh nee,
weg ermee,
jij hebt echt geen idee,
jij bent een heel..fout..ventje!
Jij bent zo negatief,
geen echte hartendief.
Lachen om de dingen die een ander doet,
alleen dan voel jij je goed.
Zelfde jasje,
zelfde pasje,
niets bijzonders,
nooit alleen.
Doe eens iets wat opvalt jongen,
waar moet dat met jou nu heen?
Oh no,
doe niet zo,
geen zin geen animo,
Oh nee,
weg ermee,
jij hebt echt geen idee,
Oh no,
doe niet zo,
geen zin geen animo,
Oh nee,
weg ermee,
jij hebt echt geen idee,
Hee ventje,
jij zou best wel eens tof kunnen zijn (denk ut niet),
maar een verandering dat zit er niet bij,
de enige die nog dwars zit ben jij,
dat ben jij!
Jij,
jij,
Ja,
Jij
1 ding moet je weten,
1 ding moet je weten,
Oh no,
doe niet zo,
geen zin geen animo,
Oh nee,
weg ermee,
jij hebt echt geen idee,
jij bent een heel..fout..ventje.
dat beslis jij niet, dat beslist koelkastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee dat wordt All Time Low - The Wanted al
Koelkast vindt het een gaaf nummerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat beslis jij niet, dat beslist koelkast
Hahahahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou de portiek heeft in de fik gestaan afgelopen oktober. Dat zijn ze nu allemaal aan het herstellen. Dus nieuwe plafondplaten tegen het plafond. Die boren ze dan vast.
Ik woon dus 1 hoog. Direct boven de schuren. De vloer van mn balkon is 10 minuten lager dan de rest mn flat. Ze hebben voor alles een zelfde lengte boor gebruikt en zijn ze dus dwars door mn balkonvloer gegaan.
Ik heb nu 12 mooie gaten in mn balkon. En als het goed hard gaat regenen staat de schuur enz ook nog blank![]()
Faalhazen.
Dat wordt door meerdere mensen beslist hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat beslis jij niet, dat beslist koelkast
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou de portiek heeft in de fik gestaan afgelopen oktober. Dat zijn ze nu allemaal aan het herstellen. Dus nieuwe plafondplaten tegen het plafond. Die boren ze dan vast.
Ik woon dus 1 hoog. Direct boven de schuren. De vloer van mn balkon is 10 minuten lager dan de rest mn flat. Ze hebben voor alles een zelfde lengte boor gebruikt en zijn ze dus dwars door mn balkonvloer gegaan.
Ik heb nu 12 mooie gaten in mn balkon. En als het goed hard gaat regenen staat de schuur enz ook nog blank![]()
Faalhazen.
Ik ben er wel blij mee. Krijg nu dus een nieuwe balkonvloerquote:
Aan elk nadeel zit altijd een voordeelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee. Krijg nu dus een nieuwe balkonvloer
de monsterhit bestaat niet meer echtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt door meerdere mensen beslist hoor.
Je doet nu net alsof koelkast dat in zn eentje beslist
IK BEN NIET LEUK!!quote:
Ik ben op zoek naar jinglesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:14 schreef MYV het volgende:
Ik heb zin om weer een jingle te maken voor iemandbrb.
Doe nou niehiet!!quote:
Ik heb het idee dat sopje sopje dat juist niet wilquote:
Quota wordt overschreden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe nou niehiet!!
Hoe zit het met koelkast zn snoepjesquota eigenlijk?
Straf hem!quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor jou wel, jouw aarsje is dan ook nog zo maagdelijk
Jij begrijpt mijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sopje sopje dat juist niet wil
Wat zei ik je.quote:
Jij snapt mij zo goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zei ik je.
Dat wil ze helemaal niet.
Sopje sopje wil harentrekken, rug openkrabben, 3 weken spierpijn seks
Ik heb het fenomeen monsterhit en het ontstaan net uitgelegdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
Als Grenade monsterhit zou worden, dan zou ik onzin radio niet echt geloofwaardig meer vindeneen monsterhit op onzin radio moet imho een onzinnig liedje zijn wat nergens anders (of heel weinig) gedraaid wordt (en waar dus de meerderheid achter staat).
All Time Low 4 Monsterhitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
Als Grenade monsterhit zou worden, dan zou ik onzin radio niet echt geloofwaardig meer vindeneen monsterhit op onzin radio moet imho een onzinnig liedje zijn wat nergens anders (of heel weinig) gedraaid wordt (en waar dus de meerderheid achter staat).
Naat ga naar bed!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
We want the samequote:
heb jij zeker aangevraagdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
I HAVE TO PRAISE YOU LIKE I SHOUOUOUOULD
Nee sopje sopje. Luister je wel?quote:
Niet de All Time Low het bandjequote:
Toen was ik denk ik wat te drinken pakkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sopje sopje. Luister je wel?
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sopje sopje. Luister je wel?
Ja dat softe gedoequote:
Maar weinig mannen die dat kunnen handlenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo veel tiet kan ik niet aan tegelijkertijd
weet ik, maar stel dat zoiets als grenade nou wel door mij gedragen zou worden, dan nog moet het geen monsterhit hier worden, want het is geen onzinlied. Kale Kano is een onzinlied. Die nbtd remix van dat ene lied dat je net draaide is een onzinlied. Het tietenlied is in principe ook een onzinlied. Witte chocolade is ook een onzinlied... etc.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb het fenomeen monsterhit en het ontstaan net uitgelegd
Die zit vast te slapen op TCquote:
Op die manier.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet ik, maar stel dat zoiets als grenade nou wel door mij gedragen zou worden, dan nog moet het geen monsterhit hier worden, want het is geen onzinlied. Kale Kano is een onzinlied. Die nbtd remix van dat ene lied dat je net draaide is een onzinlied. Het tietenlied is in principe ook een onzinlied. Witte chocolade is ook een onzinlied... etc.
Nope, onzin heeft er niets mee te maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet ik, maar stel dat zoiets als grenade nou wel door mij gedragen zou worden, dan nog moet het geen monsterhit hier worden, want het is geen onzinlied. Kale Kano is een onzinlied. Die nbtd remix van dat ene lied dat je net draaide is een onzinlied. Het tietenlied is in principe ook een onzinlied. Witte chocolade is ook een onzinlied... etc.
Just. Zolang de heupen nog niet vervangen zijn wil ik gewoon bruut en gruwelijk hard genomen wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:21 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Bewaar dat maar voor als je 80 bent ofzo
nee, die bedoelde ik niet. Ik bedoelde kinderen voor kinderen - tietenlied. Maar parade met tieten is in principe ook een onzinlied jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nope, onzin heeft er niets mee te maken.
En jij bedoelt de parade met tieten denk ik.
JUIST!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Just. Zolang de heupen nog niet vervangen zijn wil ik gewoon bruut en gruwelijk hard genomen worden
DRAGEMSSSquote:
Nu nog een gewillig 'slachtoffer' vindenquote:
Ja hij is goed hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:23 schreef MYV het volgende:
Dragems ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij een LARP'er bent. Klopt dit
blijkbaar is dat geen betrouwbare bronquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:23 schreef MYV het volgende:
Dragems ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij een LARP'er bent. Klopt dit
Dank je, maar wat ik nu doe slaat dus compleet nergens opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:23 schreef mr-green het volgende:
Koelkast: mijn complimenten hoe je radio maakt
Zn pc heeft een virus. SOA in zn pc.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:23 schreef djkoelkast het volgende:
We missen alleen de geilste van het stel nog: Monopoly himself.
Maar die heeft zaad op zijn processor ofzo
Toch welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef dragems het volgende:
[..]
blijkbaar is dat geen betrouwbare bron
Waren ze dronken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef quaas het volgende:
Oke, stel: Je beste vriend zoent met je meisje, wat doen?
meedoenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef quaas het volgende:
allebei slaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef quaas het volgende:
hem op zijn bek slaan als zij vrijwillig meedeed haar dumpenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef quaas het volgende:
Dat zijn wel vaak je shows die de meeste complimenten krijgenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dank je, maar wat ik nu doe slaat dus compleet nergens op
Verneder hem, het liefst anaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef quaas het volgende:
is ook gebaseerd op alle keren dat ik luisterdequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dank je, maar wat ik nu doe slaat dus compleet nergens op
Komt vast wel goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog een gewillig 'slachtoffer' vinden
Dumpenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef quaas het volgende:
trioquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef quaas het volgende:
Beiden dumpen en slaan en weet ik hetquote:
tenzij je de gozer niet aan kan, dan alleen het meisje slaan...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Beiden dumpen en slaan en weet ik het
Ik leef met je mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Beiden dumpen en slaan en weet ik het
Makkelijkste? Materiaal naar mij sturen en elke dag om je jingles zeiken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef mr-green het volgende:
Hoe kom ik het best/makkelijkst aan jingles? Zijn daar programma's voor?
vraag het aan webhawkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef mr-green het volgende:
Hoe kom ik het best/makkelijkst aan jingles? Zijn daar programma's voor?
oooh ja ik krijg nog jingles van jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Makkelijkste? Materiaal naar mij sturen en elke dag om je jingles zeiken.
pas op achter je een kruisquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAMAI!!quote:
is je mac al heel?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nu heb ik zin in een Unox worst
haha ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nu heb ik zin in een Unox worst
Checkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
DOCKX, IK BEN VAN DE ALT POP, VRAAG AAN MIJ! (kom na koelkast, nee, niet op die manier)
Whaha volgens mij rent iedereen naar wc of keuken ofzo als koelkast eindelijk muziek draaitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:31 schreef dragems het volgende:
doe ff muziek. ik moet me peuken pakken
je hebt de hele voor geschiedenis moeten missen ben ik bang voorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:31 schreef mr-green het volgende:
hahaha ik heb nu de volgende kern woorden: Unox, Peter R de Vries en Utopie
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee ff serieus?
Dat is pops dr eigen poezelige bipsje? Het kontje waar koelkast elke avond tegenaan kan kruipen?
Rokenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:31 schreef dragems het volgende:
doe ff muziek. ik moet me peuken pakken
Gemenerdquote:
Whut?quote:
omdat jij misschien geen roze maar een saaie bril ophebtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:34 schreef quaas het volgende:
Waarom zijn dingen de laatste tijd zo saai?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met jaloersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:34 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Dat koelkast tegen die kont aan mag liggen
Mooi heb ik nog nodigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Koelkast pas opik hoor een turk ofzow.. en die stelen vaak koelkasten enzow
Hoe lang zal het nog duren voor jij een kut van dichtbij gaat zien?quote:
langquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang zal het nog duren voor jij een kut van dichtbij gaat zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |