waar zien jullie dat ???quote:
Jammer voor jou of heb je oogkleppen voor?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, pak ik nog maar zon lekker koffietje!
Komt dat niet door de botox injecties van mamaJo ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kijk de rest van de series gewoon als ze slapen in het huis
maar begin het nu wel te merken
[ afbeelding ]
tuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé bollekus... heb je niet nog zo'n zalige Irish Coffee voor Ruud?
Weekend? voor mij nog net nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:55 schreef jesje1982 het volgende:
ik was ff ergens anders lezen, ceetje had me op ideeen gebrachtmaar k ben er weer, geen koffie meer voor mij, doe maar iets met veul alcohol
kan ook gewoon on the rocks...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:55 schreef jesje1982 het volgende:
ik was ff ergens anders lezen, ceetje had me op ideeen gebrachtmaar k ben er weer, geen koffie meer voor mij, doe maar iets met veul alcohol
261 berichten per dagquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weekend? voor mij nog net niet
ik denk ook telkens, wat ik moet gaan doen als het stoptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, vraag me ook af wat ik eerst in al die tijd deed
bol jij gaat el heel asociaal hard. Jij hebt zeker echt niks anders te doen, Zeker de laptop meegenomen op de trekker vanmorgenquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
bol jij gaat el heel asociaal hard. Jij hebt zeker echt niks anders te doen, Zeker de laptop meegenomen op de trekker vanmorgen
quote:
bol had net zo goed zelf het huis in kunnen gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
bol jij gaat el heel asociaal hard. Jij hebt zeker echt niks anders te doen, Zeker de laptop meegenomen op de trekker vanmorgen
moet nog steeds een groot deel van de dag rusten met mijn voet omhoog.......quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
ja ik ben ook pas een paar dagen fokkerquote:
Je luie koeiekut van de stoel halenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik denk ook telkens, wat ik moet gaan doen als het stopt
Koeienfokker?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ik ben ook pas een paar dagen fokker
al iets langerquote:
MISSJ welkomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Zo ben er hoor, hoor scheldwoorden dus mijn neus ging jeuken, ipv krabben kom ik hier maar drank halen.
![]()
![]()
![]()
Bollo- kus van me.![]()
Ben even de cossen doorlezen.
Miss Jquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Zo ben er hoor, hoor scheldwoorden dus mijn neus ging jeuken, ipv krabben kom ik hier maar drank halen.
![]()
![]()
![]()
Bollo- kus van me.![]()
MissJquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bollo- kus van me.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bollo- kus van me.![]()
Boer heeft vrouw gevonden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bollo- kus van me.![]()
Mijn boer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Boer heeft vrouw gevonden?Geweldig, Fok!
Lekker laten gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
Echt hè van die wijven die zo plat zijn, willen ze scoren?Of wat ze er ook mee zouden willen...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bollo- kus van me.![]()
je bent er snel doorheenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijn boer.
![]()
Zucht weinig over Aafke, ging ze niet flippen zonde peuken? Zou ik weldoen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijn boer.
![]()
Zucht weinig over Aafke, ging ze niet flippen zonde peuken? Zou ik weldoen.
Hoeishetmetpootje?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
niks speciaals... bollokus flipt meer zonder peuken... nog maar 9uurtjes
Trustequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben 12 minuten over mijn geplande tijd. Even de haan instellen op 5 uur.![]()
BUONANOTTE![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef DESTEM het volgende:
[..]
Soury je overtreed de regels
[ afbeelding ]
moet je ook bijhoudenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hoeishetmetpootje?
En waar blijft de drank, ben al 3 minuten binnen.
Sorry was laat, iets met sociaal doen, visite en zo.
Ja Komt uit dames in de dop !! Moest er zelf hard om lachen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat ben je zalig plat wie zou er niet van je houden!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hoeishetmetpootje?
En waar blijft de drank, ben al 3 minuten binnen.
Sorry was laat, iets met sociaal doen, visite en zo.
bella nottequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
BUONANOTTE![]()
bonne nuitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
BUONANOTTE![]()
Ik ga lekker hoorquote:
waar ga je heen ??quote:
Al die aandacht voor mijquote:
9 uurtjes NL tijd zeker.... We hielden toch de SST tijd aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
niks speciaals... bollokus flipt meer zonder peuken... nog maar 9uurtjes
ik houd mijn mondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
als je dat al aandacht vindja hoor alle aandacht voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog iemand?Ik ben nog niet zo origineel...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:17 schreef DESTEM het volgende:
soury je mag de kamer verlaten
[ afbeelding ]
Dat doe je altijd. Niks zeggenquote:
Beter er komt toch niks uit ..quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef jesje1982 het volgende:
Nee ! je plaagt onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog iemand?
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Hmm.. OK, * nog evenquote:
je moet ook gewoon die spoilers niet lezenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmm.. OK, * MaryMousenog evennog maar 11 uur en 50 minuten en dan mag ik ook weer een eitje tikken
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:26 schreef bollokus het volgende:
kom op stem niet zo flauw he! wij zijn tegen bijna iedereen lievvv
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:26 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
je moet ook gewoon die spoilers niet lezen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog niet zo origineel...
Dat had soury al uitgelegd jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef mootie het volgende:
Even ter verheldering, de koeiekut was een quote uit Dames in de dop.
He flauw... ben nog bezig met de WIDM van gisteravond. D&HIDD moet ik nog voor bijna een week terug zien. Had je dit niet onder een spoiler kunnen zetten ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef mootie het volgende:
Dat weten ze niet, was een beetje flauw van mij, maar ik vond het een briljante opmerking iigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef mootie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |