Haha, een wietplant op een balkonnetje. Toch zie je dat regelmatig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet weer halen. Ik had een weedplant verleden jaar maar daar begin ik niet meer aan. Zat verdomme in de schaduw
is al goed FANNquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
GEK !
Als er druk gepost wordt kan je onmogelijk op iedereen reageren en
soms wordt er wel eens een post gewoon helemaal ''gemist''
tenminste door mij dan
Nou dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vast wel, ga je wel opeens hele vreemde dingen posten op Fok.
Doet ze nu ook alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vast wel, ga je wel opeens hele vreemde dingen posten op Fok.
Hier wel, als een gek zelfs.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef Disana het volgende:
Lupinen, zo vaak geprobeerd maar nooit aangeslagen.
Ik ga nog even op de bank zitten, alvast welterusten allemaal
slaap lekker meisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef Disana het volgende:
Ik wilde een ploatje voor je posten van die gosert waar je zo gek opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef Disana het volgende:
jij heel veel plezier en geniet van alles in Zeelandquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn warme bedje in.
Morgen naar Zeeland om een weekendje bij te tanken
Heel Goed !quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn warme bedje in.
Morgen naar Zeeland om een weekendje bij te tanken
Jah.. nah ik krijg een lamme arm heurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:44 schreef Laysa het volgende:
Trusten dames....ik verdwijn ook langzaam
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:44 schreef Laysa het volgende:
Fann, jij had toch vorig jaar duiven die een nestje bouwden in een oude tuinstoel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
GEK !
Als er druk gepost wordt kan je onmogelijk op iedereen reageren en
soms wordt er wel eens een post gewoon helemaal ''gemist''
tenminste door mij dan
Hoe doe je dat? Word je dan langzaam onzichtbaar?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:44 schreef Laysa het volgende:
Ja ..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fann, jij had toch vorig jaar duiven die een nestje bouwden in een oude tuinstoel?
o nee dat was het jaar daarvoor,quote:
Zijn tweejarig. Dus jij denkt die doen het niet en hup d'r uit. Nee, laten staan en het jaar er op doen ze het wel. Mooie bloemen trouwens.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef Disana het volgende:
Ik heb er nu twee rechts van mijn raam, in de klimop onder de pergola. Ze zijn een nestje aan het maken, zo schattig.quote:
nee heurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Zijn tweejarig. Dus jij denkt die doen het niet en hup d'r uit. Nee, laten staan en het jaar er op doen ze het wel. Mooie bloemen trouwens.
Hebben jullie allemaal speed op of zo??
Ja hoor er zijn tegenwoordig aardige variėteiten die het buiten heel goed doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Buitenwiet uit Nederland is sowieso niet te roken.
Trusten Disana en Deisyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |