oh wat leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Het hobbelpaard bestaat nog steeds, geloof ik.
Ook goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat we hem gaan delen, als een soort van wisseltrofee
Geërfd door neefjes en nichtjes zeker.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon blinddoeken , uit elkaar trekken en dan dumpenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat we hem gaan delen, als een soort van wisseltrofee
kanunanuk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom blinddoeken? Dan zie je ze toch niet lijden? Djeejs!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon blinddoeken , uit elkaar trekken en dan dumpen
`quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom blinddoeken? Dan zie je ze toch niet lijden? Djeejs!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Geërfd door neefjes en nichtjes zeker.
Dat is een alter-ego van me.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom blinddoeken? Dan zie je ze toch niet lijden? Djeejs!
Hoezo? Je trekt hem toch in stukken? Lastig identificeren als je hoofd los van je romp ligt!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee da;s dan wel weer jammer, je moet de angst in zijn ogen kunnen zien
![]()
Maar dan kan ie ons identificeren enzo daarna
da's ook waarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoezo? Je trekt hem toch in stukken? Lastig identificeren als je hoofd los van je romp ligt!
Zet ik gauw een plaotje opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe die klotedroger leeghalen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
lijkt het er nu op dat ik hier genegeerd wordt of verbeeld ik het me alleen maar???
ja sorry ik vraag het maar ff maar valt me steeds meer op. en nee ik zoek geen rel.
Welneequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
lijkt het er nu op dat ik hier genegeerd wordt of verbeeld ik het me alleen maar???
ja sorry ik vraag het maar ff maar valt me steeds meer op. en nee ik zoek geen rel.
Nee, Heksje ik volg Law & Order: UKquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
Nee lieverd. Ik was even iets aan het schrijven omdat dat gegeil me niet zo kan boeienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
Gekquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
nee oke dan is dat ook weer uit de wereld.
Mooi, ik hoop dat je de namen weetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef Dementor het volgende:
Ik heb deze voor mijn verjaardag gekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen planten.
Rode en witte valeriaan, ook wel spoorbloem genoemd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef Toverheks het volgende:
oke nu weer over naar de plantjes van dementor wat zijn dat voor dingen lijken wel narcissen of was het krokus ben niet zo thuis in tuinplanten
Ik zei het omdat ik onderhand zo'n beetje alles van tuinieren ben vergeten omdat mijn tuin al zo lang 'af' isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik die, ik heb ze zelf uitgezocht.
De witte is lastiger te vinden.
Een tuin is nooit af.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zei het omdat ik onderhand zo'n beetje alles van tuinieren ben vergeten omdat mijn tuin al zo lang 'af' is
Mis ik dat nou weerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee lieverd. Ik was even iets aan het schrijven omdat dat gegeil me niet zo kan boeien
Wij hebben een wakende kat, die mept alle andere katten de tuin uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Krijg je vast een hoop katten in de tuin. Die houden wel van valeriaan.
Dementor noemde het al, valeriaan. Ik wist het niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Help eens, ik weet ze niet..............
oke ja vind bloemen altijd wel mooi staan in tuintjes alleen weet nooit hoe ze hetenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Rode en witte valeriaan, ook wel spoorbloem genoemd.
Ja zag het ook. En valeriaan is kalmerend toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dementor noemde het al, valeriaan. Ik wist het niet.
Ik moet weer halen. Ik had een weedplant verleden jaar maar daar begin ik niet meer aan. Zat verdomme in de schaduwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte meer voor plantjes.
Nee joh gekkie..... reldelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
Ja, dat werkt prima.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja zag het ook. En valeriaan is kalmerend toch?
hahahhaa was hij zo gegroeid danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet weer halen. Ik had een weedplant verleden jaar maar daar begin ik niet meer aan. Zat verdomme in de schaduw
En dan gaan ze allemaal in zijn tuin liggen slapenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Krijg je vast een hoop katten in de tuin. Die houden wel van valeriaan.
Ik zou een lupine kopen als ik jou was.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet weer halen. Ik had een weedplant verleden jaar maar daar begin ik niet meer aan. Zat verdomme in de schaduw
Ja en mijn balkon is klein.quote:
GEK !quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
Kan ik die rokenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou een lupine kopen als ik jou was.
Heb je toch nog een soort van wiet blaadjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |