Ook gewoon prachtig verteld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
Leuk die kleine persoonlijke ontboezemingen tussendoor.
Ze blijven briljant.quote:
De kritische AVRO-leden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat Ralph en Thea Ternauw ook nog komen.
Ik wou net zeggen dat die vast wel zal komen.quote:
oh ja, die.quote:
quote:
Die zit nog naar de buis te staren. Wachtend op meer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:28 schreef golfer het volgende:
Waar is tong80
Heeft die het allemaal gemist?
Eén keer per jaar, na het Boekenbal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:49 schreef Grunge. het volgende:
Het was mooi. Ik heb het lekker ouderwetsch opgenomen en settelde me knus op m'n bank. Mogen ze vaker doen, dit!
Mijn godquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef golfer het volgende:
De Boekenweek, volgens Van Kooten & De Bie
Kees van Kooten & Wim de Bie duiken in hun rijke videoarchief. Welke fragmenten van toen zijn nu nog altijd actueel?
Voor het vijfde jaar op rij maken Van Kooten & De Bie een boekenweekprogramma. Hierin houden ze het thema, geschreven portretten, tegen het licht. Uit hun beeldarchief selecteert het tweetal scènes, dialogen en quasidocumentaires die met het onderwerp van de Boekenweek te maken hebben.
Persoonlijke ontboezemingen
Omdat de Boekenweek dit jaar in het thema van de biografie staat, zullen Van Kooten & De Bie veel persoonlijke getuigenissen selecteren. Maar hun 'Koekkulloerum invité' bevat natuurlijk ook een keur aan legendarische typetjes.
Vandaag, Nederland 2 om 23:15 uur.
Je hebt het, neem ik aan, wel bekeken, zodat je weet dat jouw kritiek gegrond is?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:21 schreef rubje het volgende:
Mijn godook hier gaat het de Hollywood kant op van mensen die om een of andere reden weer denken dat ze 30 jaar na dato nog actueel kunnen zijn en dus weer gaan voortborduren op hetgeen waar ze ooit succesvol mee waren.
![]()
![]()
Ga wat anders doenduo koek en zopie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |