quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Nu moet ik echt gaan flessen, dus ik hoop dat ik hier kan lezen en zappen tegelijk zo
De echte mag ook haar eigen wel heurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil dr wel eentje maandag, en dan stuur ik m wel door naar de echte Miranda
Das toch zonde van je schijfjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De echte mag ook haar eigen wel heur
Ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
Goodbye
Wat stom gedaan van X-factor, dat we van een paar mensen elk 2 optredens zien en de rest nog helemaal niet
Gaat het alleen tussen die twee dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed gedaan idd
En toch hoop ik niet dat ie McLanders er uit mikt.
Gordon zei net dat hij tussen hen moet kiezen.quote:
Hoezo vooroordeel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:59 schreef Oognip het volgende:
Are you gay? No! Pfff die zit nog in de ontkenningsfase
Nee dat komt ook niet door die lok, maar door hoe hij zich gedraagtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo vooroordeel?
Niet iedereen met een Bieberlok is gay hoor
Ik heb meer problemen met DMsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef Goodbye het volgende:
Had je mijn pm gister gekregen, Greys?
Heb sinds gisteren een beetje gezeik met die pm's. Dan krijg ik een pop up dat ik er eentje heb, klik ik er op, is er geen nieuw bericht
Dat denk ik ook idd, maar goed, het is aan hem of hij dat nu wel of niet bekend maakt. Hij sloeg er zich goed doorheen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:59 schreef Oognip het volgende:
Are you gay? No! Pfff die zit nog in de ontkenningsfase
Ja, misschien dat ik de jouwe dus niet heb gehad!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met DMs
Even kijken, want ik dacht dat ik al jouw PMs had beantwoord juist en dat jij niet meer op mijn laatste had geantwoord zelfs
die zijn beter dan deze 2? Dan heeft ' ie wel een hele goede groep dit jaar denk ik!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:03 schreef Oognip het volgende:
Gordon moet kiezen tussen Tim en Daniel omdat hij al twee andere mensen heeft gekozen die hij sowieso meeneemt.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
die zijn beter dan deze 2? Dan heeft ' ie wel een hele goede groep dit jaar denk ik!
Idd, ik begrijp er echt niks van. Volgens mij hebben ze van te voren al uitgestippeld wie er door moet gaan en tussen wie het nog moet gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
WTF
Die anderen hebben nog niet eens gezongen en hij pleurt hem er al uit?
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, ik begrijp er echt niks van. Volgens mij hebben ze van te voren al uitgestippeld wie er door moet gaan en tussen wie het nog moet gaan
Duurt nog een half uur.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
Is x-factor al afgelopen??n Geen spoilers meer?
Tatjana is net 1 minuut bezig, maar knal ze er maar gewoon doorheen hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ze is net 1 minuut begonnen en ze heeft de ware al gevonden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
Tatjana is net 1 minuut bezig, maar knal ze er maar gewoon doorheen hoor.
Ben je al gestopt met roken?
Ja, ik dacht dus ook meteen, dan is het niet Peter hequote:
Nee-eeee, de laatste aflevering is pas 1 minuut bezigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is net 1 minuut begonnen en ze heeft de ware al gevonden?![]()
Spannendquote:Dinsdag zie ik de stoppen met roken dokter en dan gaan we een plan maken![]()
Ze is al weken bezig manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is net 1 minuut begonnen en ze heeft de ware al gevonden?![]()
Dinsdag zie ik de stoppen met roken dokter en dan gaan we een plan maken![]()
Of zij vinden Peter een verrassende keuze qua uiterlijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dus ook meteen, dan is het niet Peter he
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Goodbye het volgende:
APK, ik moet zo vaak aan je denken
Ik zag de hele tijd 19.95¤ op de Mupi'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry though, als er weer eens een actie komt dat je je username kunt veranderen ga ik doneren voor iets anders
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Nee tochquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Ze zal toch niet voor die ukkepuk gaan he?
Ze is zelf ook een ukkepukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Ze zal toch niet voor die ukkepuk gaan he?
Ja maar dat ventje is gewoon het broertje van van Velzen volgens mijquote:
Wat had je dan in gedachten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag de hele tijd 19.95¤ op de Mupi's
Sorry though, als er weer eens een actie komt dat je je username kunt veranderen ga ik doneren voor iets anders
Whahahahaha je zag m zeker over het hoofd he lang endquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
Of is die kleine er gewoon al uit? Ik zie hem echt niet
Oh nee, daar istie.
LKAPK denk ikquote:
K heeft vorige week nog een sigaret van mij gerookt, vanavond gelukkig nietquote:
Oh crap, maar Tatjana wordt niet herhaaldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef Bamba het volgende:
oh-oh had je gezien dat Adele ook nog komt op BBC?
Nu Susan Boyle met Peter Kay
Ik ben heel blij dat ik gestopt ben, inmiddels alweer 12 jaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
K heeft vorige week nog een sigaret van mij gerookt, vanavond gelukkig niet![]()
Ben gewoon bang dat mijn been er afflikkert over 20 jaar![]()
Ik zag een vriend vandaag en die zei 'Heeeeeeeeee bolle!'.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahahaha je zag m zeker over het hoofd he lang end
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
K heeft vorige week nog een sigaret van mij gerookt, vanavond gelukkig niet![]()
Ben gewoon bang dat mijn been er afflikkert over 20 jaar![]()
Will do!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh crap, maar Tatjana wordt niet herhaald![]()
Kijk jij BBC?
Geef je een gil?
Please?
Iets beters dan mijn inititialen, die wel een goed idee leken in het jaar 2000quote:
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]Kan ze dat? Heel af en toe roken en dan gewoon weer niet?
Ja ik ook al zolang ongeveer, maar heb wel wat kilootjes erbij gekregenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik gestopt ben, inmiddels alweer 12 jaar
Ja...dat is wel weer de downside he?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik ook al zolang ongeveer, maar heb wel wat kilootjes erbij gekregen
Dan ga ik jou ook liefkozend 'bolle' noemen in de sauna volgende weekquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik rook ook minder de laatste tijd en merk dat helaas ook in mijn omvangTijd om weer eens goed door te paffen
En jij bent zeker ook zo'n hardcore bitch die gestopt is zonder hulp van wat dan ook?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik gestopt ben, inmiddels alweer 12 jaar
Ik rook meer nu ik thuis ben omdat mijn rokende vriendinnen en vrienden hier constant zitten en ik ben echt al 4,5 kilo afgevallen, zonder te bewegenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik rook ook minder de laatste tijd en merk dat helaas ook in mijn omvangTijd om weer eens goed door te paffen
Dan kan je mooi in je eentje!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga ik jou ook liefkozend 'bolle' noemen in de sauna volgende week
Zie!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik rook meer nu ik thuis ben omdat mijn rokende vriendinnen en vrienden hier constant zitten en ik ben echt al 4,5 kilo afgevallen, zonder te bewegen
Ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]Kan ze dat? Heel af en toe roken en dan gewoon weer niet?
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
En jij bent zeker ook zo'n hardcore bitch die gestopt is zonder hulp van wat dan ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Ja, ik vond m al arro, maar dat bevestigde het wel ff helemaal, en die sick fuck mama ook van mquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Aloha![]()
Multiply![]()
Wat kut zeg![]()
Ik vond die Dallasbeebie echt zo arrogant toen ie weg moest
2 vitamine D pilletjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik vond m al arro, maar dat bevestigde het wel ff helemaal, en die sick fuck mama ook van m
Hij is mooi, zo mooi dat ik er stil van wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:46 schreef Goodbye het volgende:
Iedereen vind mijn dekbedovertrek lelijkIk ga hem wel even spammen in een ander topic
Ik vind em wel mooi Gb, maar was nog ff aan het bijlezenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is mooi, zo mooi dat ik er stil van was
Zeg dat wel, een kind van 15quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
2 vitamine D pilletjes
2 visoliecapsules.
JF
Fire to the rain vind ik zo'n gaaf nummer ben ik sinds gisteren achterquote:
Griep heb ik nooit, heb wel twee keer voedselvergiftiging gehad zodat ik maar 5 per dag rooktequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:46 schreef indaha het volgende:
Je moet gewoon wachten op een flinke griep zodat je er geen trek in hebt en dan niet meer beginnen.
Heeft bij mij goed gewerkt
Jij bent lekker bezig vandaag, Grijze!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is mooi, zo mooi dat ik er stil van was
Spuit Ingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Fire to the rain vind ik zo'n gaaf nummer ben ik sinds gisteren achter
We gaan volgende week een hele dag naakt rondrennen, dat schept een band, dus dan kan ik nu wel wat lijûhquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij bent lekker bezig vandaag, Grijze!
Dan moet je dus iets ter vervanging gaan doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Griep heb ik nooit, heb wel twee keer voedselvergiftiging gehad zodat ik maar 5 per dag rookte
Mijn grootste angst voor het stoppen is 'DE PAUZE'
Hoe de fuck kom je door de pauze zonder te roken?
Ik drink geen koffie, eet niet in de kantine...
En dat is wat al mijn niet rokende collega's doen
Oehquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan volgende week een hele dag naakt rondrennen, dat schept een band, dus dan kan ik nu wel wat lijûh
Iets anders doen? Stukje lopen? Bakkie koffie halen bij een tentje in de buurt? Een spelletje op je DS doen? Iets anders...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Griep heb ik nooit, heb wel twee keer voedselvergiftiging gehad zodat ik maar 5 per dag rookte
Ik laat dan de honden uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ja ze is goed hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik vind dit wel een hele mooie rauwe emotionele uitvoering
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan volgende week een hele dag naakt rondrennen, dat schept een band, dus dan kan ik nu wel wat lijûh
Ik weet nog wel een hele hele hele hele hele leuke pupquote:
Probleem is dat ik in een gebouw werk waar ze ook sociale werkverschaffing doen en al de retards zitten ook al te masturberen op het toilet, dus dat zit er niet inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan moet je dus iets ter vervanging gaan doen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Probleem is dat ik in een gebouw werk waar ze ook sociale werkverschaffing doen en al de retards zitten ook al te masturberen op het toilet, dus dat zit er niet in![]()
Ja en ik vind dat echt het minste nr van het album.quote:
quote:
dat durfde ik al niet voor te stellen voor het geval je hem toch zelf zou houdenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een hele hele hele hele hele leuke pup
Ja hahahaha, inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik altijd zo fijn vind aan een sauna is dat er meestal ook wel wat ehm... minder slanke types komen en dat ik me dan zo fijn slank voel 'vergeleken met die en die'![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Probleem is dat ik in een gebouw werk waar ze ook sociale werkverschaffing doen en al de retards zitten ook al te masturberen op het toilet, dus dat zit er niet in![]()
Doe meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan m niet zelf houden, dus ik moet een leuk baasje voor hem vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:55 schreef indaha het volgende:
[..]
dat durfde ik al niet voor te stellen voor het geval je hem toch zelf zou houden
Misschien ook wel gestopt met roken en nu proberen iets anders te doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
APK is wel goed met duivenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan m niet zelf houden, dus ik moet een leuk baasje voor hem vinden
Ja dat is het probleem, je hebt niets te doen met je handen, maar die mannen hebben daar dus een oplossing voor gevondenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien ook wel gestopt met roken en nu proberen iets anders te doen
Vanaf woensdag heeft APK z'n eigen prive-pauze-toiletquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien ook wel gestopt met roken en nu proberen iets anders te doen
Duh, alle toiletten zijn dus al bezetquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vanaf woensdag heeft APK z'n eigen prive-pauze-toilet
Hij reageert wel vreselijk sportief zegquote:
Do tell!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vanaf woensdag heeft APK z'n eigen prive-pauze-toilet
Ja ik had al gezapt, en nu switch ik telkensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:00 schreef Bamba het volgende:
oh-oh Comic Relief switcht nu naar BBC2 voor als je het kwijt bent
Nu komt Fake That
Take That?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:00 schreef Bamba het volgende:
oh-oh Comic Relief switcht nu naar BBC2 voor als je het kwijt bent
Nu komt Fake That
Dan ben je gestopt met roken en dan slaan al die labielo's voor je op de vlucht als jij je eh... momentje pakt op de pleequote:
BBC2 he!quote:
Gary!quote:
Oh, ik switch ff terugquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, als Tat 'm niet moet, nemen wij hem wel he?
Als hij Tat moet dan zou ik hem nooit meer serieus kunnen nemenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, als Tat 'm niet moet, nemen wij hem wel he?
Wij deden die musical vroeger met schoolkoor, en mn beste vriendin en ik zongen de solo's in dat nr , ik zat echt knoerhard mee te zingen hierquote:
Hij is best leuk opgedroogd zoquote:
Deze is leuk omdat hij Tat juist heel goed behandelt, hij maakt háár nerveus en draagt haar absoluut niet op handen, integendeel toen ze bij hem thuis wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Als hij Tat moet dan zou ik hem nooit meer serieus kunnen nemen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij deden die musical vroeger met schoolkoor, en mn beste vriendin en ik zongen de solo's in dat nr , ik zat echt knoerhard mee te zingen hier
In de eerste 2 afleveringen vond ik haar afschuwelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Get over it Senes, Tat is serieus echt heel leuk
Ja, vond ik ook, maar idd, ze is nu echt weer adorablequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
In de eerste 2 afleveringen vond ik haar afschuwelijk
Wat een tegenvaller, want daarvoor vond ik haar zo leuk. Maar nu weer wel
Ze is weer te pruimen sinds ze van de zenuwen haar koffie over zijn tafel en stoel smeetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook, maar idd, ze is nu echt weer adorable
Ik heb Tat ontmoet en ik vind Tat echt alles behalve leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Get over it Senes, Tat is serieus echt heel leuk
Best doable jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
Zeg maar eh, hij doet qua uiterlijk helemaal niet meer onder nu voor die andere, vind je ook niet?
Ja dat vonden we zelf eerder vanavond ook al.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef senesta het volgende:
Jullie doen best eng samen Greys en oh-oh
Shut itquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef senesta het volgende:
Jullie doen best eng samen Greys en oh-oh
And counting....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vonden we zelf eerder vanavond ook al.
We zijn het al over vier dingen eens geweest vanavond
Hou OP over die BBC, want dat heb ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Greys , ik zit weer op BBC hoor, waarschuw je als de ontknoping komt?
Wist ik nietquote:
Echt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Wist ik niet
Vroeger keek ik daar een week naar uit
Maar ik weet over wie jullie het hebbenquote:
Je bent best aardig geconserveerd gebleven!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook echt al duizend jaar die hard Comic Relief fan
Redelijk he.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent best aardig geconserveerd gebleven!
Ik denk dat ik binnenkort begin te krimpenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Redelijk he.
En jij bent NOG ouder dan ik
Mijn tante bekende gisteren aan de telefoon dat ze de fabeltjeskrant weer leuk vindt, ze heeft dat testament echt net op tijd gedropt hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort begin te krimpen
Ik ook, weet je nog dat Lenny Henry leuk was?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook echt al duizend jaar die hard Comic Relief fan
Jaaaaaaaaa, hij was net heel ontroerend in Afrika!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, weet je nog dat Lenny Henry leuk was?
Ik bedoelde een jaar of 15 geleden toen hij écht leuk wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, hij was net heel ontroerend in Afrika!
Ik vond het in het begin zo leuk, toen Lenny en Dawn en Jennifer en Adrian het nog echt helemaal droegen zeg maar
Ja nee, maar net, was ie dus wel echt heel oprecht en ontroerend.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoelde een jaar of 15 geleden toen hij écht leuk was![]()
Hij doet nu wel zijn best
JAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
En ze eet gewoon een frikandel spesjaal ook
Ik zapquote:
Noh, das best dapper op een kusdatequote:
Oh, ik moest net ook al janken om zo een filmpjequote:
De fuck.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Die korenjongen, Gareth, dies zo leuk, die had zo een tof programma
Waar?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh god, zeg me dat dat kindje niet dood ligt te gaan daar
Ja nu durf ik niet meer te jubelen over Tatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Erg he..Je weet dat het dagelijks gebeurt, maar om het zo te zienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, ik moest net ook al janken om zo een filmpje
Jij hebt geen BBC dus dan mag het!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nu durf ik niet meer te jubelen over Tat![]()
Ze heeft het overleefd gelukkig, maar dat was even echt flink naar om te zienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik dacht echt dat ze dood ging.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ze heeft het overleefd gelukkig, maar dat was even echt flink naar om te zien
Serieus?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:35 schreef Bamba het volgende:
Ik wens jullie alvast nog een prettige avond, ik ga lekker slapen
Idd, in Nederland is het vaak veel te overdreven, in de UK ook wel maar die kunnen het goed hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Zulke geweldige tv maken echt alleen de Engelsen he
Somsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Zulke geweldige tv maken echt alleen de Engelsen he
Ik word morgen waarschijnlijk weer rond haf 7 gewektquote:
Ik ben er al!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Soms
We moeten weer naar BBC1 geloof ik..
Ik ook, maar dan fles ik, laat ik ze pissen en kakken en slaap ik verderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik word morgen waarschijnlijk weer rond haf 7 gewektDus ik moet wel
Idem, ik snap niets van wat ze allemaal roepenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben er nog hoor.. maar ik kan niet meepraten over wat jij aan het kijken bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |