quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Nu moet ik echt gaan flessen, dus ik hoop dat ik hier kan lezen en zappen tegelijk zo
De echte mag ook haar eigen wel heurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil dr wel eentje maandag, en dan stuur ik m wel door naar de echte Miranda
Das toch zonde van je schijfjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De echte mag ook haar eigen wel heur
Ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
Goodbye
Wat stom gedaan van X-factor, dat we van een paar mensen elk 2 optredens zien en de rest nog helemaal niet
Gaat het alleen tussen die twee dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed gedaan idd
En toch hoop ik niet dat ie McLanders er uit mikt.
Gordon zei net dat hij tussen hen moet kiezen.quote:
Hoezo vooroordeel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:59 schreef Oognip het volgende:
Are you gay? No! Pfff die zit nog in de ontkenningsfase
Nee dat komt ook niet door die lok, maar door hoe hij zich gedraagtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo vooroordeel?
Niet iedereen met een Bieberlok is gay hoor
Ik heb meer problemen met DMsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef Goodbye het volgende:
Had je mijn pm gister gekregen, Greys?
Heb sinds gisteren een beetje gezeik met die pm's. Dan krijg ik een pop up dat ik er eentje heb, klik ik er op, is er geen nieuw bericht
Dat denk ik ook idd, maar goed, het is aan hem of hij dat nu wel of niet bekend maakt. Hij sloeg er zich goed doorheen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:59 schreef Oognip het volgende:
Are you gay? No! Pfff die zit nog in de ontkenningsfase
Ja, misschien dat ik de jouwe dus niet heb gehad!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met DMs
Even kijken, want ik dacht dat ik al jouw PMs had beantwoord juist en dat jij niet meer op mijn laatste had geantwoord zelfs
die zijn beter dan deze 2? Dan heeft ' ie wel een hele goede groep dit jaar denk ik!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:03 schreef Oognip het volgende:
Gordon moet kiezen tussen Tim en Daniel omdat hij al twee andere mensen heeft gekozen die hij sowieso meeneemt.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
die zijn beter dan deze 2? Dan heeft ' ie wel een hele goede groep dit jaar denk ik!
Idd, ik begrijp er echt niks van. Volgens mij hebben ze van te voren al uitgestippeld wie er door moet gaan en tussen wie het nog moet gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
WTF
Die anderen hebben nog niet eens gezongen en hij pleurt hem er al uit?
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, ik begrijp er echt niks van. Volgens mij hebben ze van te voren al uitgestippeld wie er door moet gaan en tussen wie het nog moet gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |