Ghehe mooi!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef maen het volgende:
[..]
tot nu toe gaat het best aardig bij mij
weltruste!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:51 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ghehe mooi!Ik ga slapen, leer ze morgen!
Hoe bedoel je leren? Wat leren?? Ik snap je niet..quote:Op donderdag 21 april 2011 08:17 schreef ieniminimuis het volgende:
hebben jullie niets beters te doen dan op fok rond te hangen?
ik noem maar een vb: leren ofzo
vandaag deadline voor de paper van act! dinsdag oefen presentatie, vrijdag de echte en nog een laatste reflectiepaper schrijven en dan is het af!
Hoe kan dat toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:23 schreef Sodium het volgende:
Het valt mij op dat dit topic het beste loopt in de tentamenweek.
Leuk!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:32 schreef bioloogje het volgende:
Zo ben gisteren avond weer thuisgekomen uit Berlijn. We hebben daar een toernooi gespeeld. Supertof gehad, Maar ben wel super moe, en mijn lichaam doet overal pijn. Die klote Duitsers spelen veel te hard...
4e geworden van de 16. 1e was qua niveau eredivisie Nederland. 2e was een team uit de 1e divisie van Nederland. 3e hadden we kunnen pakken. Maar nog wel wat tijd gehad om Berlijn te zien. Al was het wel voornamelijk handbal en bier drinken...quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Leuk!Beetje hoog geeindigd? En ook nog andere dingen dan sporten gedaan daar?
Netjes gedaan dan! Klinkt als een prima weekend!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef bioloogje het volgende:
[..]
4e geworden van de 16. 1e was qua niveau eredivisie Nederland. 2e was een team uit de 1e divisie van Nederland. 3e hadden we kunnen pakken. Maar nog wel wat tijd gehad om Berlijn te zien. Al was het wel voornamelijk handbal en bier drinken...
Dat was het zeker. Heb me prima vermaakt, alleen is het nu een beetje jammer dat ik mijn slaap moet gaan inhalen en mijn lichaam moet laten bijkomen. 2 gekneusde pinken, een kapotte triceps, en pijnlijke hamstring, en dat is zonder de spierpijn. Maar het was het waard.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Netjes gedaan dan! Klinkt als een prima weekend!
Hmm, dat klinkt allemaal wel wat minder leuk, maar komt vast weer goed! Heftige wedstrijdjes dan (of komt het door te veel bier?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:30 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat was het zeker. Heb me prima vermaakt, alleen is het nu een beetje jammer dat ik mijn slaap moet gaan inhalen en mijn lichaam moet laten bijkomen. 2 gekneusde pinken, een kapotte triceps, en pijnlijke hamstring, en dat is zonder de spierpijn. Maar het was het waard.
Ach even een paar dagen rustig aan doen en het is wel weer genezen. Maar er zaten wel wat stevige tegenstanders bij, en in Duitsland mag gewoon net even wat meer qua lompheid dan in Nederland dus dat was wel weer even aanpassen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:12 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt allemaal wel wat minder leuk, maar komt vast weer goed! Heftige wedstrijdjes dan (of komt het door te veel bier?)
Aha.. oke! Nog steeds vakantie dan? Of moet je deze week wel weer die ene dag naar college?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:26 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ach even een paar dagen rustig aan doen en het is wel weer genezen. Maar er zaten wel wat stevige tegenstanders bij, en in Duitsland mag gewoon net even wat meer qua lompheid dan in Nederland dus dat was wel weer even aanpassen.
Nou die is altijd op maandagquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:36 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Aha.. oke! Nog steeds vakantie dan? Of moet je deze week wel weer die ene dag naar college?
Haha relax! Lekker weer erbij, al werk gevonden inmiddels?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:52 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nou die is altijd op maandagen dat was 2e paasdag. En volgende week is het meivakantie, dus pas weer over 2 weken naar de studie
heel relaxed (beetje te...) Maar nee en neequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:53 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha relax! Lekker weer erbij, al werk gevonden inmiddels?
Ook geen zelfstudie te doen?
wat een leven... Mocht je je vervelen deze week, ik heb nog wel een essay liggen dat je mag schrijvenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:52 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nou die is altijd op maandagen dat was 2e paasdag. En volgende week is het meivakantie, dus pas weer over 2 weken naar de studie
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:57 schreef maen het volgende:
[..]
wat een leven... Mocht je je vervelen deze week, ik heb nog wel een essay liggen dat je mag schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |