Laten we het houden op lunchpauze!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nou ja, je reageert wel lekker snel voor iemand die niet teveel op fok wil lezen.![]()
En soms vergeet ik gewoon dat niet iedereen zoveel tijd heeft al ik.
Of juist wel, aangezien wij blijkbaar meer tijd spenderen aan onze studie dan we op Fok! rondhangen...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:28 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wij zijn dan ook gewoon niet van die nerds!
Ik doe een beetje wat..quote:Op woensdag 20 april 2011 20:50 schreef maen het volgende:
overwegen om wat te gaan doen wordt meestal niets meer doen
hahah zullen we elkaar dan maar bezighouden?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Klopt, m'n bezigheid naast een beetje studeren
Strak plan! Ik heb het studeren voor vandaag zo net opgegevenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:01 schreef maen het volgende:
[..]
hahah zullen we elkaar dan maar bezighouden?
haha mooie poging geweest dus. Ik doe vandaag ook niets meer, iig niet studeren maar wel nog ff boekje in elkaar zetten. MIjn tentamens zijn volgende week dinsdag, donderdag en vrijdag (maar die van vrijdag heb ik al opgegeven...) dus ik heb nog even. jij?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:04 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Strak plan! Ik heb het studeren voor vandaag zo net opgegevenHoe gaat het bij jou? Wanneer heb jij je tentamens? (Heb 't vast al gevraagd, maar ben te lui om 't terug te zoeken)
Morgen en volgende week vrijdag..quote:Op woensdag 20 april 2011 21:06 schreef maen het volgende:
[..]
haha mooie poging geweest dus. Ik doe vandaag ook niets meer, iig niet studeren maar wel nog ff boekje in elkaar zetten. MIjn tentamens zijn volgende week dinsdag, donderdag en vrijdag (maar die van vrijdag heb ik al opgegeven...) dus ik heb nog even. jij?
wel lekker verdeeld...gaat het goedkomen morgen?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Morgen en volgende week vrijdag..en die van vrijdag is nog zwaarder dus ik moet nog net zo hard aan het werk na morgen
Ben er bang voor.. Rond de 5,5 denk ik :Squote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef maen het volgende:
[..]
wel lekker verdeeld...gaat het goedkomen morgen?
oeioei.. misschien toch nog wat doen nuquote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ben er bang voor.. Rond de 5,5 denk ik :S
Nee, het zijn te veel termen en pietleuterige dingen..Toxicology :/quote:Op woensdag 20 april 2011 21:11 schreef maen het volgende:
[..]
oeioei.. misschien toch nog wat doen nu
klinkt naar...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:12 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee, het zijn te veel termen en pietleuterige dingen..Toxicology :/
Dankjewel! Het is multiple choice, ik hoop dat ik morgen goed kan gokken!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef maen het volgende:
[..]
ooh dat! heb ik inderdaad al meer mensen over horen klagen.. succes!!
altijd belangrijk, goed gokken...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dankjewel! Het is multiple choice, ik hoop dat ik morgen goed kan gokken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |