Spannend ja! Ik duim voor je!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:02 schreef maen het volgende:
Vandaag trouwens de officiele aanvraag voor Warschau de deur uit gedaan. Spannend!!
Ziet er leuk uit he?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:25 schreef Sodium het volgende:
![]()
Er zijn weer schapen op de campus! Ik heb gisteren vanaf de bovenste verdieping van Forum mogen aanschouwen hoe de bordercollie Jack en zijn baasje met de kudde over de campus trok. Vanaf die hoogte was goed de dynamiek binnen zo'n kudde te zien: prachtig! Zie hier voor een foto van de kudde.
Zie ook hier, hier en hier.
Woeste was vooral veel te druk... maar op zich wel gezellig! Ben ook nog op SSR geweest, uiteraard! Heb jou ook nog wel ergens langs zien lopen dacht ik, maar toen was ik op weg naar huis. Was doodmoe van het om half 5 opstaan! Maar was idd leuk feestjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:35 schreef Reflectionne het volgende:
@Maen! Leuk gehad in de wh? Ik had je nog wel op ssr verwacht eigenlijk.. Was leuk daar!
Ah, jammer heb jou niet gezien.. Als je al om half 5 op was gestaan is het niet zo gek dat je moe was neequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:00 schreef maen het volgende:
[..]
Woeste was vooral veel te druk... maar op zich wel gezellig! Ben ook nog op SSR geweest, uiteraard! Heb jou ook nog wel ergens langs zien lopen dacht ik, maar toen was ik op weg naar huis. Was doodmoe van het om half 5 opstaan! Maar was idd leuk feestje
Sorry, maar ik mag niet van de dokter. Mijn pink doet au. (bandjes van het gewricht kapot) Volgende week mag ik waarschijnlijk weer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:20 schreef maen het volgende:
he Bioloogje, mag ik eindelijk eens op woensdag werken, ben jij er niet![]()
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:01 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik mag niet van de dokter. Mijn pink doet au. (bandjes van het gewricht kapot) Volgende week mag ik waarschijnlijk weer.
Met Pasen in Berlijn op een toernooi iets. Geen flauw idee wat, het zou in mijn slaap gebeurd kunnen zijn, maar waarschijnlijk was het wel tijdens een wedstrijd. Kwam iig terug met 2 gekneusde pinken maar de andere pink was vrij snel weer genezen, en deze bleef ik last van houden.quote:
wie ben jijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:06 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Met Pasen in Berlijn op een toernooi iets. Geen flauw idee wat, het zou in mijn slaap gebeurd kunnen zijn, maar waarschijnlijk was het wel tijdens een wedstrijd. Kwam iig terug met 2 gekneusde pinken maar de andere pink was vrij snel weer genezen, en deze bleef ik last van houden.
Yep kan prima, maar dacht dat het wel handig was voor de anonimiteit. Al heb ik dat nu ook wel weer redelijk verpest.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:28 schreef maen het volgende:
[..]
waarom?kun je je met eentje niet genoeg vermaken?
vrije dag hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:50 schreef PilgrimSands het volgende:
Er wordt weinig gestudeerd vandaag in Wageningen, heb ik het idee, Heb al de hele dag het rijk zo'n beetje voor mezelf op de Lebo.
't Is week 6, dus 't klopt ook niet met normaalquote:Op maandag 6 juni 2011 10:16 schreef maen het volgende:
zijn er nu alweer tentamens? ik ben er echt een beetje uit merk ik...
succes anyhow!
ah dat verklaart! Ik schrok al, was ik dan echt al 7 weken niets aan het doen? Maar het zijn er dus maar 5quote:Op maandag 6 juni 2011 10:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
't Is week 6, dus 't klopt ook niet met normaal. Heb een 4 punts vak die na deze week af is en een 8 punts waarvan ik na deze week 3 weken fulltime practicum heb (van 0830 tot 1715)
Ghehe, valt mee jaquote:Op maandag 6 juni 2011 10:24 schreef maen het volgende:
[..]
ah dat verklaart! Ik schrok al, was ik dan echt al 7 weken niets aan het doen? Maar het zijn er dus maar 5![]()
wel rare puntentelling trouwens, ben ik nog nooit tegengekomen (alles 6 ects)
Oh balen! Ik zou voor je duimen dat je wel slaagt! Ja, iedereen ingeschreven bij Idealis mag reagerenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef Hurray het volgende:
Bah examens gingen niet zo goed, ik hoop heel hard dat ik toch slaag en volgend jaar naar wageningen kan gaan. Trouwens, op de advertenties vanaf 20 juni op Idealis, mogen naast eerstejaars ook andere mensen erop reageren?
Dankje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:34 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oh balen! Ik zou voor je duimen dat je wel slaagt! Ja, iedereen ingeschreven bij Idealis mag reageren..
Ik zeg voor!quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:19 schreef maen het volgende:
ik zal ook voor je duimen hurray!volgende week uitslag toch?
gaan we nog een meet doen voor de zomer?of wordt dat volgend collegejaar
Check!quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:28 schreef maen het volgende:
ja, ik zeg minimaal 5 man aanwezig!
maare, het idd nog steeds het plan om in september weg te gaan. heb alleen nog steeds geen bericht gehad of het door kan gaan of nietduurt lang!
Ja, 16 juni.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:19 schreef maen het volgende:
ik zal ook voor je duimen hurray!volgende week uitslag toch?
gaan we nog een meet doen voor de zomer?of wordt dat volgend collegejaar
quote:
Natuurkunde & biologie gingen echt slecht, het ligt eigenlijk aan de norm van wiskunde & latijn. En je mag 1 herkansen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:21 schreef Sodium het volgende:
[..]
Check #2!
@Hurray: ik zal voor je duimen! Zijn er nog specifieke tentamens die voor je gevoel niet goed gegaan zijn? Hoe zit dat eigenlijk met herkansingen? Kan dat?
goed bezig!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:47 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben zo goed al zeker geslaagd (mogelijk zelfs zonder onvoldoendes) dus tijd om me te oriënteren op kamers
Zijn er nog complexen die jullie aan of afraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |