Elke dag om twaalf uur publiceert Idealis de vrijkomende kamers. Soms zijn er geen kamers en is er dus geen aanbod. Je kunt na je reactie op een kamer meteen zien op welke plek je op dat moment staat (1st, 10de, 100ste). Pas op het moment dat de inschrijvingen sluiten, is de eindstand bekend.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:49 schreef dralion13 het volgende:
Er staat op dit moment geen enkele kamer op de site van idealis, wanneer komen de meeste kamers ongeveer op de website te staan?
Ik heb me trouwens ingeschreven op 1 januari.
Droevendaal lijkt me wel heul vet om te wonen trouwens
al verwacht ik niet dat ik daar direct terecht kom
Maen zit nu in het laatste jaar?

zeker een mooi feestje! wel wakker, ook wel bijgekomen. Alleen nu 1000last van de hooikoorts omdat ik gister de hele dag buiten ben geweest. Ach...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:14 schreef bioloogje het volgende:
Zo, dat was een goed feestje gisteren, met een paar super optredens. Vooral Muyayo Rif op het salverdaplein was geweldig. Heel het plein van voor tot achter stond te springen als een gek.
Verder nog een perfecte plek gehad in een raam boven de weg, tijdens het deflle.
Zijn jullie ondertussen allemaal al een beetje wakker en bijgekomen?

En stond je vooraan bij de loco?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:23 schreef Reflectionne het volgende:
Het was echt heel leukheerlijk; muziek, vrienden, bier, zon! Top dag!

Niet vooraan, ergens halverwege. Genoeg plaats om te dansen iigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:36 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
En of! Ze waren ook gewoon weer leukwat jij?
 maar het was inderdaad weer briljant
 maar het was inderdaad weer briljant   

:D Jij?
:D Jij? 

en het feestje beetje op gang kwam
 en het feestje beetje op gang kwam 
 ik alleen mn essay helaas (wonder boven wonder dat net die voldoende bleek te zijn...)
 ik alleen mn essay helaas (wonder boven wonder dat net die voldoende bleek te zijn...)  

Haha, ze moeten zo'n omroep systeem maken als je mensen kwijt bent.. "Maen is gevonden in de ballenbak en zoekt haar vrienden, je kunt haar opkomen halen bij de muntenbalie"quote:Op maandag 23 mei 2011 10:15 schreef maen het volgende:
ik heb me donderdag echt prima vermaakt! Nadat ik iedereen had teruggevondenen het feestje beetje op gang kwam
En goed dat je alles gehaald hebt!ik alleen mn essay helaas (wonder boven wonder dat net die voldoende bleek te zijn...)
 Jammer van de rest :/
 Jammer van de rest :/

ze moeten gewoon geen leuke jongens loslaten, waar mijn vriendinnen zich dan op gaan stortenquote:Op maandag 23 mei 2011 10:16 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, ze moeten zo'n omroep systeem maken als je mensen kwijt bent.. "Maen is gevonden in de ballenbak en zoekt haar vrienden, je kunt haar opkomen halen bij de muntenbalie"
Goed dat je essay wel voldoende is toch!Jammer van de rest :/
 hahaha en een omroepsysteem zou wel ideaal zijn, al komt dat wat raar over
 hahaha en een omroepsysteem zou wel ideaal zijn, al komt dat wat raar over 

Hahaha zo had ik het niet eens bedachtquote:Op maandag 23 mei 2011 10:37 schreef maen het volgende:
[..]
ze moeten gewoon geen leuke jongens loslaten, waar mijn vriendinnen zich dan op gaan stortenhahaha en een omroepsysteem zou wel ideaal zijn, al komt dat wat raar over
hihi, ballenbak, mooie omschrijving voor een feestje op Ceres

Maar wel een mooie omschrijving ja, een grote ballenbak!
 Maar wel een mooie omschrijving ja, een grote ballenbak!

Ik vind dit wel een toffe manier van onderzoek doen! Net als met die Zandraketten, waarvoor enkele weken geleden opgeroepen werd om die te verzamelen zodat er een landelijk dekkende databank aangelegd kon worden (oid). Op die manier betrek je het grote publiek bij wetenschappelijk onderzoek en haal je in een klap een berg aan data binnen. Ik vraag me overigens wel af of 'de burger' ook zo precies telt als bijvoorbeeld een onderzoeksmedewerker zou tellen, maar voor een aardige indicatie moet het voldoende zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:54 schreef bioloogje het volgende:
oeh en wageningen weer eens in het nieuws
frontpage.fok.nl/nieuws/444979/1/1/300/universiteit-wil-dode-vliegjes-op-nummerbord-tellen.html
 Ballenbak. Scherp gevonden.
 Ballenbak. Scherp gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |