dankje kusje op je tepel.quote:
Waarom was jij er niet dan? Ik miste het genot.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:44 schreef neen het volgende:
Hulde voor jullie meet hoor, lijn 5 reed op
tijd, station was een stukje verder... gedoe boven tunnel weg dus je kon wat kijken. Leuk.
Het was op zaterdag? Toen had ik wat in liwwadden, nog met enige regelmaat daar.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom was jij er niet dan? Ik miste het genot.
Wust relle, must belle.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:46 schreef neen het volgende:
[..]
Het was op zaterdag? Toen had ik wat in liwwadden, nog met enige regelmaat daar.
Ik wil gewoon liwwadders praten met iemand anders dan Lexx op een Arnhemmeet.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:05 schreef neen het volgende:
Cambuur was echt fantastisch dit weekeinde, 3 april maar eens proberen voor vitesse kaartjes te regelen.
Zag het nu pas hoor, wie weet zie ik het een andere keer wel bijtijds en kan ik ook. Aan mij mis je iig niks
Als het maar chill is.
Lex is lief ja, ik schop je in elkaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:23 schreef Dangel het volgende:
Ik ben ook langs geweest, maar ik zag dat Alex er was toen ik die pub binnen liep, dus toen ben ik weer weg gegaan
Geilquote:Op maandag 21 maart 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lex is lief ja, ik schop je in elkaar.
Ga krassen, kutwijfquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lex is lief ja, ik schop je in elkaar.
Ik had wel een vestje aan en 's avonds koelt het best snel af..quote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef neen het volgende:
Is het te doen in een t-shirt? Dan ga ik zo ook eventjes
Ik sta niet op de meetfoto's, was er niet bijquote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef neen het volgende:
Bedankt maar ik heb er 2 uit m'n koptelefoon gehaaldnu kan ik wel met low battery werken toch morgenochtend. Ervaring heeft mij geleerd dat je nog weeeeken lang werken met low battery
![]()
Stond jij ook op de meet foto's? Anders ga ik eens opletten of ik jou wat door deze prachtwijk zie lopen.
Ja, dat vind ik ook normaal. Maar de site zegt dus wat andersquote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef leonie-89 het volgende:
AH Presikhaaf verkoopt batterijen bij de kassa's bij de beltegoedkaarten enzo
Bij de AH ben ik zo vaakquote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik sta niet op de meetfoto's, was er niet bij
En een hele kleine kans dat je mij door de wijk ziet banjeren, iedere morgen vroeg weg naar Amsterdam en laat terug
Of het moet bij de AH/winkelcentrum zijn...
Ik kom er minimaal 3x in de week (AH). Ja, afstuderen in Amsterdam.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook normaal. Maar de site zegt dus wat andersach ja, alweer opgelost
[..]
Bij de AH ben ik zo vaak![]()
Op stage ofzo in Amsterdam dan of wat?
Rond 18 uur valt het mee.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef neen het volgende:
Whehe, ik ben ook regelmatig in de AH. Alleen op zondag ga ik niet meer... wat een drukte dan, niet te min.
Ik heb op zondag eens een half uur in de rij voor de kassa in de AH aan de Singel gestaan. Met één broodquote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef neen het volgende:
Whehe, ik ben ook regelmatig in de AH. Alleen op zondag ga ik niet meer... wat een drukte dan, niet te min.
Damn.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb op zondag eens een half uur in de rij voor de kassa in de AH aan de Singel gestaan. Met één brood
Wij ook niet, inmiddels weer wel!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben jullie water?? Ons water doet het niet
M'n vriend heeft toen ie thuiskwam nog gedoucht, nu hebben we niksquote:
Ja, zeg dat welquote:
Doet hij het bij jullie nog steeds niet dan? Want mijn vriend staat nu weer te douchen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n vriend heeft toen ie thuiskwam nog gedoucht, nu hebben we nikslekker dan
[..]
Ja, zeg dat wel
Hee, wij nu weer wel! Is je vriend wel klaar met douchen?quote:
Zitten jullie elkaar te pesten?quote:
Ik durf alleen niet goed te douchen nuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zitten jullie elkaar te pesten?
Ik kan sowieso al niet goed douchen, krijg binnen 5 minuten ijskoud water alweer 2 weken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik durf alleen niet goed te douchen nu
Dat ligt aan de cv.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan sowieso al niet goed douchen, krijg binnen 5 minuten ijskoud water alweer 2 weken.
Stom!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet ik.Maar goed er komt maar niemand naar kijken.
Misschien moet je ze uitnodigen als je eronder staat... busjes monteurs in de straatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet ik.Maar goed er komt maar niemand naar kijken.
Bah, daar is ook niks aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan sowieso al niet goed douchen, krijg binnen 5 minuten ijskoud water alweer 2 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |